Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Dziwna rzecz z obrotami
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Dziwna rzecz z obrotami
Autor Wiadomość
Peter033 



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: ZG



Wysłany: Sob Sty 30, 2010 17:08   [R620] Dziwna rzecz z obrotami
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam. chcialbym sie dowiedziec co moze byc przyczyna tego ze gdy odpalam samochod na biegu jalowym pokazuje mi 900tys obrotow( przynajmniej tak pokazywal przez 4 miesiace do 6 dni wstecz). od tygodnia po wlaczeniu auta i pozostawieniu na biegu jalowym auto trzyma 300 tys obrotow.. dodam ze auto pali bardzo rowno, nie ma najmniejszych problemow z odpalaniem.. autem nie trzesie - pracuje rowno. co moze byc przyczyna i ewentualnie jak ja zlikwidowac?? z gory dziekuje za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lut 11, 2011 23:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 30, 2010 17:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 30, 2010 17:24   

300 tys obrotów ? to silniki odrzutowe mają około 150tys :grin: Uważaj, bo odlecisz nam :razz:

A na poważnie, jeżeli chodziło Ci o 3tys. to zobacz przepustnice czy się nie blokuje (zdejmij gumowy wąż na przepustnicy od filtra i zobacz). Możesz od razu wyczyścić przepustnicę i silnik krokowy.
 
 
 
Peter033 



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: ZG



Wysłany: Sob Sty 30, 2010 17:32   

Fakt przepraszam pomylilem sie.. mowa o 300 obrotach a nie 3 tys!! do tej pory trzymal mi 900 obrotow ( nie przekraczal 1 tys ) a teraz zaczal mi trzymac 300 obrotow.. tak jak wyzej pisalem auto pali bardzo rowno, nie ma najmniejszych problemow z odpalaniem.. autem nie trzesie - pracuje rowno. w czym tkwi problem a moze w ogole go nie ma..
Ostatnio zmieniony przez Peter033 Sob Sty 30, 2010 17:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 30, 2010 17:32   

ADI-mistrzu, On ma Diesla nie benzynę, my takiego czegoś na mamy. Sie biedny oszuka i nic nie znajdzie :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Sty 30, 2010 17:49   

to przy takich obrotach (300/min ) pewnie niezle nim trzepie , za bardzo nic mi nie przychodzi do glowy co tu mozna zrobic
jedynie to sprawdziłbym filtr powietrza a zeby obroty podniesc to na pancerzu linki znajduje sie sruba regulacyjna i mogłbys za jej pomoca podciagnąc lineczke do tych 800.Na czas wykluczenia usterki :grin:
dziwne ze u mnie przy luznej lince trzyma te 8 setek na wolnych ,w pompie mechanicznej to wiadomo ale przy ster elektr to nie zastanawiałem sie od czego zależą wolne obr . :o czyzby równiez znajdowała sie jakas sruba od wolny?
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 30, 2010 17:53   

ADI-mistrzu napisał/a:
Możesz od razu wyczyścić przepustnicę i silnik krokowy.

sorry za OT
jak znajdziesz mi to w dieslu to ci nawet zapłacę :diabeł:

[ Dodano: Sob Sty 30, 2010 17:53 ]
kadzaf napisał/a:
a zeby obroty podniesc to na pancerzu linki znajduje sie sruba regulacyjna i mogłbys za jej pomoca podciagnąc lineczke do tych 800.Na czas wykluczenia usterki :grin:

ja mam SDI i nie mam linki
Ostatnio zmieniony przez szoso Sob Sty 30, 2010 18:19, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Peter033 



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: ZG



Wysłany: Sob Sty 30, 2010 17:54   

[quote="kadzaf"]to przy takich obrotach (300/min ) pewnie niezle nim trzepie..



WLASNIE O TO CHODZI ZE W OGOLE NIM NIE TRZESIE !! ZACHOWUJE SIE TAK JAKBY TE OBROTY BYLY DLA NIEGO OPTYMALNE!! ZACHOWANIE AUTA PRZY 300/MIN NIE ROZNI SIE NICZYM OD TEGO CO BYLO PRZY 900/MIN !! SILNIK PRACUJE BARDZO ROWNO ( MOGE NAWET STWIERDZIC IDEALNIE) NIC NIE SZARPIE, NIE TRZESIE ANI NIE TRZEPIE. SAMOCHOD SIE NIE DUSI, PALI NA TYK!!
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Sty 30, 2010 18:19   

szoso420 napisał/a:
a ty znajdź mi linkę w 400 i 600 SDI na pompie to też ci zapłacę

czytaj troche ze zrozumieniem gdzie ja podalem ze SDI ma linke na pompie ? :wink:
chodziło mi o ten sterowniczek do którego dochodzi linka od pedału ,potencjometr gazu chyba sie zwie :mrgreen:

Adi-mistrzu pewnie równiez miał to na mysli :wink:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 30, 2010 18:28   

A może silnik na biegu jałowym kręci się z szybkością ok. 800 obr i tylko obrotomierz źle pokazuje?
Moim zdaniem, gdyby silnik kręcił się z szybkością 300 obr to bardzo by nim trzęsło.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 30, 2010 18:28   

O kurcze, źle spojrzałem... :oops:
Sorki za wprowadzenie w błąd...
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 30, 2010 18:29   

Sprawdź jak się zachowuje obrotomierz, gdy dodajesz stopniowo trochę gazu
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Sty 30, 2010 18:31   

tez mi sie nie wydaje aby równo chodził przy takich obrotach ,
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 30, 2010 18:34   

Poprostu przy takich obrotach nie ma prawa chodzić równo. Cały czas obstawiam, że to obrotomierz źle pokazuje.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 30, 2010 18:38   

kadzaf napisał/a:
czytaj troche ze zrozumieniem gdzie ja podalem ze SDI ma linke na pompie ? :wink:
chodziło mi o ten sterowniczek do którego dochodzi linka od pedału ,potencjometr gazu chyba sie zwie :mrgreen:

no fakt, nie wiem czemu pomyślałem o pompie :razz:
zwracam koledze honor :smile:
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Sty 30, 2010 18:43   

szoso420 napisał/a:
kadzaf napisał/a:
czytaj troche ze zrozumieniem gdzie ja podalem ze SDI ma linke na pompie ? :wink:
chodziło mi o ten sterowniczek do którego dochodzi linka od pedału ,potencjometr gazu chyba sie zwie :mrgreen:

no fakt, nie wiem czemu pomyślałem o pompie :razz:
zwracam koledze honor :smile:


szoso420 napisał/a:
sorry za OT
jak znajdziesz mi to w dieslu to ci nawet zapłacę


a ile płacisz? bo jak cos to gdzies mam jakiego krokowca i dołozyc zawsze moge (pisałes ze chcesz tylko zobaczyc,a o jego sprawowaniu nie było mowy) :mrgreen:
dobra koniec OT
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Sty 31, 2010 11:42   

a ja wam powiem, że niektórzy mają silniki krokowe w dieslach i to dwa (co najmniej)
- od sterowania lampami góra dół :P
(nie wiem też, czy liczniki nie są napędzane przypadkiem małymi krokowcami)
także szoso420, nie szalej z tymi piniondzami ;)
jak koledzy też stawiam na pracę obrotomierza... raczej nie czujnik położenia wału, bo komputer by sztucznie podnosił obroty jakby myślał, że jest 300 ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Ciężko pali - dziwna rzecz.
kruszan Rover serii 600, Honda Accord 75 Pon Gru 01, 2014 12:33
pepe2301
Brak nowych postów [R618i+lpg] Dziwna rzecz podczas jazdy
karasbp Rover serii 600, Honda Accord 15 Sob Mar 19, 2011 18:18
karasbp
Brak nowych postów [r620]Odpalanie dziwna sprawa?
jackas5 Rover serii 600, Honda Accord 12 Wto Gru 11, 2012 18:16
jackas5
Brak nowych postów [R620] Dziwna praca silnika
terek_4 Rover serii 600, Honda Accord 3 Nie Kwi 25, 2010 17:58
KszoQ
Brak nowych postów [R620] Dziwna dziura w tłumiku
marcin261080 Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Wrz 01, 2008 19:51
mimo66



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink