Forum Klubu ROVERki.pl :: mody w coupe 1.8 VVC
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
mody w coupe 1.8 VVC

kilka pytań do speców
Autor Wiadomość
Cosmo 



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 38



Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 15:04   mody w coupe 1.8 VVC

póki co czysto teoretycznie ale muszę wycenić możliwości tego autka (a chodzi o R Coupe 1.8).
Dłubał ktoś przy tym motorze na poważnie?
Nie interesują mnie pierdółki typu filtry, wydeszki, i inne nic (niewiele) dające zabawki
Auto budowane for fun, czasem rally sprinty.

Przeglądałem ofertę wałków rozrządu, kilka firm po kilka wersji jednak najsensowniej wypadł KentCams RK1813, nie wymaga przeróbek towarzyszących (mechanika zaworów, talerzyki) i relatywnie dobry zakres użyteczny. Wiem że w tych modelach jest niereprogramowalny ECU - ktoś stroił silnik np jakimś SMT-6?

Skrzynie biegów, z tego co widzę w 1.8VVC i 1.6SE były różne, ma ktoś wartości przełożeń tych skrzynek? Potrzebne są do symulacji osiągów oraz obliczenia prędkości na danych biegach.

Zawieszenie, Bilstein ograniczył się do B4, zdecydowanie za miękkie (obecnie jeżdżę na B8 w fieście i są w sam raz). Koni produkuje w wersji sport z regulacją twardości - zna ktoś dostawcę w polsce lub przybliżone ceny? Kto produkuje do tego springi? Poliuretany są bezproblemowo dostępne, nie tanie ale wymagane dla zachowania geometrii

Czy w jakieś wersji roverka była produkowana przekładnia kierownicza o krótszym niż 3,5 przełożeniu?

Póki co na tyle chyba :>
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 15:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1749
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 15:20   

co do amorkow to masz racje bile b4 za miekkie

mozna by pogadac w zerkopolu czy daliby rade cos z nich zrobic sensownego

jednak wydaje mi sie ze najpredzej ( najprosciej ) to jakis zawias dedykowany ( coil over ) do civa typu spax avo gaz

koni sa raczej slabe - przynajmniej jesli chodzi o zakres regulacji - mialem w mini takie i sa 3 zakresy - miekko za miekko, twardy to taki beton ze amorek prawie wogole nie pracuje :D a sredni jest nijaki
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Cosmo 



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 38



Wysłany: Wto Kwi 13, 2010 18:20   

w UK było organizowane Coupe Cup. na czym oni bazowali?

[ Dodano: Wto Kwi 13, 2010 19:20 ]
czyli nie ma na tym forum speców nie tjunerów tak ? :wink:
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Kwi 13, 2010 19:12   

słabo w tej kwestii aczkolwiek jest kilku mądrych ludzi:-)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 13, 2010 19:18   

Coupe z 1.8VVC ma 145KM, przerobić go na 160KM wg specyfikacji silnika w ZR160, dołożyć wydech janspeeda (+ok 10km) wałek i to wystroić, podobno da się tylko emeraldem (opinia w uk), ktoś z naszych miał stroić ZR160 u Coobcia ale temat się urwał, ja więcej za dużo nie wiem :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1749
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Kwi 13, 2010 20:50   

w spax-ie jest dostepny set coilverow za jesli dobrze pamietam 350 gbp + okolo 100 za sprezyny

w avo shocks sa dostepne dwa uliczne sety za 600 gbp i za 900 gbp ( + 100 za sprezyny )
w gaz shocks tez by pewnie cos bylo ale tam wyszukiwarka coilover dziala na podstawie wymiarow i sprzet raczej bardziej profi

protech pewnie tez by cos dorobil

[ Dodano: Wto Kwi 13, 2010 21:50 ]
w czechach jest tez taka firma http://www.hpsporting.cz/
na bank zrobia cos co bedzie dzialalo jak nalezy - koszt za kompletne zawieszenie zapewne cos rzedu 2500 - 3000 ( przynajmniej o takich cenach slyszalem )
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Programy/mody do roverków i MG
michone Tuning mechaniczny 23 Pon Gru 21, 2015 20:16
Remigiusz
Brak nowych postów [r820 ti] Mody silnika .. jak zwiekszyc moc i czym
Granat Tuning mechaniczny 4 Pią Cze 13, 2014 13:13
Markzo
Brak nowych postów 220 coupe turbo
Daro_80 Tuning mechaniczny 49 Nie Lut 06, 2011 20:54
Marrkus
Brak nowych postów swap 2.0T do 216 Coupe
Markzo Tuning mechaniczny 61 Czw Lip 03, 2008 17:50
Markzo
Brak nowych postów SWAP 1.4 16v w 200 na 1.8T z 75 lub 2.0T z 220 coupe!
maciekwawa Tuning mechaniczny 5 Sro Paź 24, 2007 20:39
Marrkus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink