Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 12:45 [R25 2.0 Td 99r] Problem z przyspieszaniem
Witam wszystkich, z początku dodam, że jestem młodym kierowcą jest to mój pierwszy samochód a o mechanice nie mam właściwie pojęcia ( oczywiście postaram się wszystko wyjaśnić jak najlepiej).
Otóż problem zaczął się kiedy w drodze na egzamin silnik dwukrotnie mi zgasnął a auto dymiło z rury . Problem został szybko rozwiązany ponieważ znajomy mechanik przeczyścił filtry , pompka od paliwa już się nie "wsysa" "wciąga" , nie ma dymu. Po odebraniu samochodu , już po pierwszej niedługiej przejażdżce stwierdziłem, że samochód jakby stracił tak z 50% mocy, musiałem jeździć bardzo wolno, obroty wchodziły co najwyżej na 2000 a silnik czasem się "dławił". Mechanik poradził mi żeby odpiąć zawleczkę od przepływomierza i obserwować zmiany. Co dziwne nie było tak jak w innych tematach użytkownicy opisują, po odpięciu wtyczki osiągi samochodu poprawiły się, można powiedziec ze działa normalnie , a jeśli jest różnica to mała. Moje pytanie brzmi jaka jest tego przyczyna, co w takiej sytuacji zrobić ? Mechanik poradził żeby jeszcze podpiąć samochód na stacji diagnostycznej i sprawdzić błędy itp. Czy pewna jest wymiana przepływomierza ? ps. dodam ze nie świeci mi się kontrolka check engine tak jak opisywali to inni użytkownicy w pokrewnych tematach, nie było deszczowych dni więc to też nie od tego. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Sotek Sro Wrz 22, 2010 13:40, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 12:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Problem został szybko rozwiązany ponieważ znajomy mechanik przeczyścił filtry ,
kolego, filtry się wymienia
Piszesz że wsysalo pompkę paliwa- pewnie chodzi o gruszke przed filtrem -może masz jakiś syf w baku i przytyka przewody paliwowe
JJJJ [Usunięty]
Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 20:20
Cytat:
JJJJ napisał/a:
Spróbuj sam spisać błędy wykonując test w garażu. Opis masz na stronie głównej. Tutaj masz linka test
czytałeś co jest napisane w tym artykule?
Cytat:
Niniejszy opis NIE DOTYCZY silników montowanych w modelach ROVER 25, 45 i 75!
Przepraszam mój błąd skupiłem się na silniku a nie modelu auta, jeszcze raz przepraszam za wprowadzenie w błąd.
Tak chodziło mi właśnie o gruszke przed filtrem( wspomnialem wczesniej ze nie znam sie na mechanice , stad ten błąd) A co do filtrów to wszystko jest wymienione bo auto kupiłem jakies 2 tygodnie temu i wszystko co powinno byc zrobione po kupnie kazdego auta zrobiłem , teraz zajmuje sie własnie problemem, który opisałem wyżej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum