Forum Klubu ROVERki.pl :: [r400] mechanizm wycieraczek problem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r400] mechanizm wycieraczek problem
Autor Wiadomość
saskey 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 27
Skąd: ursus



  Wysłany: Nie Lis 28, 2010 14:47   [r400] mechanizm wycieraczek problem
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Witam,
Otóż mam taki problem, wymieniłem silnik od wycieraczek (stary zdechł) i generalnie wszystko jest ok tylko wycieraczki zamiast w górę idą w dół :lol: starałem się wszystko skręcić jak było ale może coś zrobilem źle, z drugiej strony naszło mnie że mechanizm wycieraczek był montowany w anglikach po pogańskiej stronie i może przez przypadek kupiłem silniczek właśnie od poganina .. ktoś kiedyś miał taki problem ?

Z góry dzięki za pomoc roverkowicze :trzymasie:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 28, 2010 14:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Nie Lis 28, 2010 18:53   

saskey napisał/a:
z drugiej strony naszło mnie że mechanizm wycieraczek był montowany w anglikach po pogańskiej stronie i może przez przypadek kupiłem silniczek właśnie od poganina

Najprawdopodobniej masz wlasnie silnik od anglika , silniczki LHD i RHD maja kompletnie inne numery czesci. Pozdr.
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003625
 
 
capri1 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 29
Skąd: Krosno



Wysłany: Pon Lis 29, 2010 08:47   

Nie da się zamontować silniczka od anglika do wersji europejskiej ( sprwadzałem osobiście). Przy montażu musiałeś obrócić cięgno (to przykręcane do silniczka) o 180 stopni.
 
 
 
saskey 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 27
Skąd: ursus



Wysłany: Pon Lis 29, 2010 14:22   

hmm no z tego co pamietam to przymocowałem tak jak było wcześniej czyli tak :



nie wiem czy dobrze czy źle ? :sad:

[ Dodano: Pon Lis 29, 2010 14:22 ]
hmmm chyba tak wlasnie jest zle ... bo silniczek pewnie patrzac od tej strony kreci sie w prawo ... czyli najpierw zabiera wycieraczki ... teraz jak spojrzałem to mnie chyba oświeciło :cool:
 
 
zdenek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 121
Skąd: Gliwice



Wysłany: Pon Lut 07, 2011 13:24   

Odświeżam temat, dwa razy już naprawiałem komutatory wewnątrz czarnej obudowy silniczka a teraz padł mi mechanizm parkowania, tutaj http://www.roverki.pl/ind...a-jakos-dziwnie jest opis jak to naprawić ale mam już dość dłubania w tym ustrojstwie, chcę kupić nowy silniczek. Mój obecny ma nr. DLB101730 a na tomateam.pl jest DLB102090 ale w cenie o dużo za dużej jak za taką popierdułkę (567zł). Tak zaglądam na Allegro i wykumałem że mechanicznie mógłby podejść silniczek z Mercedesa, tylko że w Mercu są 4 kabelki a u nas 5. I teraz pytanie zasadnicze, czy ktoś z Was bawił się w taką podmianę i czy ma to szansę zadziałać? Cena ponad 3 razy mniejsza więc kusi.

Mój silniczek



Przykładowa aukcja z silniczkiem do Merola
http://moto.allegro.pl/no...1433051019.html
 
 
orric 




Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 37
Skąd: Staszów

Rover 45

Wysłany: Pon Lut 07, 2011 14:28   

ja bym kupil uzywany ja mialem tez przypadlosc ze zaczol siadac ale kupilem za 50 zl i dziala mi juz prawie 2 rok
 
 
 
zdenek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 121
Skąd: Gliwice



Wysłany: Pon Lut 07, 2011 14:57   

Tyle że w używkach nie ma za bardzo w czym przebierać i do tego nie wiadomo jak długo pochodzi, że Tobie działa już 2 lata to tylko pochwalić. A zdarza się że gość sprzedaje wersję RHD i oczywiście w aukcji ani słowa o tym http://moto.allegro.pl/ro...1408628266.html na innych jego aukcjach widać angielską wersję R45 którą rozsprzedaje na części.
Ostatnio zmieniony przez zdenek Pon Mar 28, 2011 15:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
orric 




Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 37
Skąd: Staszów

Rover 45

Wysłany: Pon Lut 07, 2011 16:34   

Wlasnie wczesniej kupilem od ang i sie wnerw bo znowu musialem wydawac pieniadze na nastepny mechanizm :(
 
 
 
zdenek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 121
Skąd: Gliwice



Wysłany: Pon Mar 28, 2011 16:17   

Koniec końców kupiłem na giełdzie samochodowej używany silniczek od Rovera jak zapewniał sprzedawca, ale nie potrafił powiedzieć z jakiego modelu. Miałem ze sobą swój stary dla porównania i mechanicznie pasował ale miał inną wtyczkę. Ma nr. DLB101x00 (te x to chyba 3 bo jest wytarte) i co ciekawe jest napisane RHD. :shock: Wtyczki zamieniłem i działa jak trzeba, tylko z początku palił mi bezpiecznik bo jak się okazało ma +12V na obudowie, przykręciłem mechanizm wycieraczek z gumowymi podkładkami i jest OK.
Edit: Dałem za niego stówę.
 
 
gregor13 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 333
Skąd: Radom

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 05, 2014 09:41   

Witam.
Czy macie może wiedzę, czy silniczki wycieraczek w Roverkach są wspólne? Tzn. czy do R45 bedzie pasował od R25 albo od R400?
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Lis 05, 2014 14:36   

od 400 tak, od 25 mało prawdopodobne
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
andrew0503 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 501
Skąd: epaepa

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 05, 2014 18:02   

gregor13 napisał/a:
Czy macie może wiedzę, czy silniczki wycieraczek w Roverkach są wspólne? Tzn. czy do R45 bedzie pasował od R25 albo od R400?

Nawet od 400 nie zawsze pasuje, różnią się czasami wtyczką. :roll:
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75497
_________________
Andrzej
 
 
 
gregor13 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 333
Skąd: Radom

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 05, 2014 19:07   

Kurcze...
Znowu pojawił się problem, który miał miejsce rok temu, czyli zacinające się wycieraczki. Wtedy się nie brałem za to, bo jak się problem pojawił, tak szybko zniknął. Jednak trzeba będzie chyba rozebrać to ustrojstwo, bo silniczków do R45 jakoś deficyt :roll:
 
 
andrew0503 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 501
Skąd: epaepa

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 05, 2014 19:56   

Może silniczek w porządku. Jeśli nie buczy nadmiernie to łożysko jest ok. Przyczyną może być też tzw."blaszka parkowania", lub wytarte szczotki. A najlepiej dostać się do całego mechanizmu, być może tam tkwi przyczyna, zapieczone/luźne cięgno.
_________________
Andrzej
 
 
 
gregor13 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 333
Skąd: Radom

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 12, 2016 20:27   

Najprawdopodobniej to ta "blaszka parkowania" zawodzi. Jak przytrzymam dźwignię, to wycieraczki pracują, a jak puszczę na cykl dwóch "machnięć", to po puszczeniu dźwigni stają gdzieś po drodze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45]Mechanizm wycieraczek
grzechkrc Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Kwi 03, 2013 18:07
andrew0503
Brak nowych postów [R400] Mechanizm podnoszenia szyb
mattipoz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Lut 05, 2009 15:56
mattipoz
Brak nowych postów [R400] Mechanizm szyb - anemiczne opuszczanie
JeRRy3D Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Paź 16, 2010 22:45
kasjopea
Brak nowych postów [R400] Buczenie Wycieraczek
klimek94 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Sty 30, 2016 16:55
klimek94
Brak nowych postów [R400]Nie działa gałka od wycieraczek
Rymar1516 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Gru 14, 2015 21:31
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink