Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Jak w temacie, kto pamięta rozmiar podkładki pod korkiem spustu oleju?
Bo zawsze przy wymianie oleju mam ją zmierzyć i zapominam A wymienić już trzeba bo jest płaska jak naleśnik
_________________ ...Cmentarze są pełne ludzi którzy mieli pierwszeństwo...
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 10, 2011 10:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ja używam podkładek miedzianych 14mm. Są trochę luźne, ale 13 nie udało mi się nigdzie dostać. Nie wiem tylko, czy korek w dieslach ma podobną średnicę
Remigiusz, może Ci się po prostu sprasowała na stałe z korkiem
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
sTERYD, Nie bo ja osobiście wywaliłem I przy wymianie zawsze mowie nie dawajcie podkładek bo po co. Ani w 220, 25 czy 45 mi z pod korka olej nigdy nie ciekł
Ja mam jeszcze gdzieś jedna nowa podkładkę ale w Polsce bo bym tobie zmierzył
W katalogu tez jest napisane 14mm
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
A u mnie już się na tyle sprasowała że po ostatniej wymianie oleju już mi tam kapało, musiałem dość solidnie dokręcić żeby przestało, nie chciał bym zerwać gwintu bo wtedy będzie kaplica
_________________ ...Cmentarze są pełne ludzi którzy mieli pierwszeństwo...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum