Forum Klubu ROVERki.pl :: [r623] błąd 41
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: tronsek
Sro Gru 21, 2011 17:56
[r623] błąd 41
Autor Wiadomość
ofis 



Dołączył: 14 Gru 2011
Posty: 9
Skąd: Gdańsk



  Wysłany: Sro Gru 21, 2011 17:48   [r623] błąd 41
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.3 Rok produkcji: 1996

Witam

Pali się kontrolka check, poprzedni właściciel powiedział, że jeździł z tym od roku i nic z tym nie robił. Po sprawdzeniu, okazało się, że jest to błąd 41 wg tabeli z hondy jest to problem z sonda lambda (Oxygen Sensor Heater), sprawdzałem to poprzez samodiagnostykę ECU. Czy muszę wymienić sonde lambda? Spalanie jest na poziome 10 - 11 litrow w miescie, także normalne. Mam tylko wrazenie, że dławi się na niskich obrotach. Nie wiem jak z mocą bo nie jeżdzilem nigdy samochodem z takim silnikiem.
Ostatnio zmieniony przez ofis Sro Gru 21, 2011 17:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 21, 2011 17:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Gru 22, 2011 22:00   

Nie działa ci grzałka w sondzie lambda. To nic wielkiego. po prostu silnik będzie trochę dłużej jechał na bogatej mieszance do momentu gdy sonda osiągnie właściwą temperaturę. Jeśli nie jesteś pedantem to nie musisz się martwić. Z drugiej strony sonda lambda nie jest aż tak droga... twój wybór - auto jedno i drugie rozwiązanie przyjmie w podobny sposób
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Czw Gru 22, 2011 22:38   

Dedykowana (to samo co OEM) NGK około 500 zeta.
Zamiennik (uniwersalna) Boscha lub Ashika to 200 zł.

To tak jakbyś chciał wymieniać.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
ofis 



Dołączył: 14 Gru 2011
Posty: 9
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Pią Gru 23, 2011 08:45   

Czy ma to coś wspólnego z mocą silnika?
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Gru 23, 2011 13:00   

może być większa bo dla bezpieczeństwa zanim zacznie pracować lambda ECU może podlać ekstra dawkę paliwa :D
 
 
ofis 



Dołączył: 14 Gru 2011
Posty: 9
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Wto Gru 27, 2011 17:23   

Czy będzie różnica miedzy tą NGk a uniwersalną?
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Gru 27, 2011 22:16   

Różnica jest taka że ta dedykowana NGK będzie miała zarobioną wtyczkę i nie trzeba nic lutować zaciskać czy łączyć w uniwersalnej będziesz musiał uciąć wtyczkę od starej i podłączyć do nowej.

Skontaktuj się z Tomateam - http://tomateam.pl/ - ale lepiej telefonicznie i podpytaj czy coś znajdzie. Czasami potrafią zdziałać cuda i to w normalnych cenach
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r623] błąd 12 EGR System
ofis Rover serii 600, Honda Accord 3 Sob Mar 17, 2012 09:14
slax
Brak nowych postów [R623] Przekaźnik
ziajn Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Sty 05, 2009 12:10
NEOSSS
Brak nowych postów [R623] Kierownica
Tomeczunieczek Rover serii 600, Honda Accord 6 Czw Lis 04, 2010 21:34
Tomeczunieczek
Brak nowych postów [R623] Co to jest?
Perez Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Cze 19, 2011 11:18
Matbia
Brak nowych postów [R623] Zagrzewa się
kermit01 Rover serii 600, Honda Accord 10 Nie Lut 28, 2010 19:14
maciej



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink