U mnie było to samo tylko że do 3 tyś było spoko wymien filtr i będzie dobrze. Ale Panowie jak to jest kolega w golfie tankuje na tym samym cpnie i jest wszystko dobrze, a u mnie też wytrąciła sie parafina, czy Accordy mają źle zaprojektowany układ paliwowy że tak sie dzieje? Czy naprawade mamy taka kiepsą rope na stacjach?
Pomógł: 14 razy Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: silesia
Wysłany: Czw Lut 02, 2012 19:26
zalezy ktorym
ogolnie byl temat, ktorym pokazane bylo z jakiego vw pasi filtr, wystarczy dokupic zaworek, kawalek przewodu i do filtra trafia w mrozny dzien podgrzana ropka z powrotu
kolego ja miałem 2 dni temu to samo co ty, 2100 obroty i nic więcej i co jakiś czas szarpalo a nawet kilka razy zgasło . przyczyną okazała się parafina w filtrze więc wymień sobie jak najszybciej filtr to nie takie straszne pieniądze,
W momencie delikatnego szarpania i spadku obrotów zauważyłem świecącą się kontrolkę an żółto obok trójkąta.
Moim zdaniem może być to tryb serwisowy, Niemce i Japończyki mają coś takiego. Ten tryb włącza się, gdy komputer analizuje, że dalsza jazda może spowodować uszkodzenie auta. Proponuje podpiąc się pod komputer.
Pomógł: 14 razy Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: silesia
Wysłany: Czw Lut 02, 2012 22:43
Wizard_gp napisał/a:
Moim zdaniem może być to tryb serwisowy
r600 ma chyba zbyt prymitywna budowe na taki klocki
check u mnie sie zapalal i problemem wlasnie byl zapchany filtr
tak ogolnie czytam i sie zastanawiam czy moze byc az taka roznica w jakosci paliwa na stacjach, ze tyle osob ma problemy? obecnie mam zajety garaz i parkuje pod chmurka i na razie nie ma problemow
Od 2 dni też tak mam, chociaż dolałem wcześniej specjalnej dolewki i nawet benzyny do baku, ale moja 600ta stoi na podwórku... Zgasła mi dziś z 5 razy jak wracałem do domu i przy różnych obrotach ma takie zacięcia.
Przy okazji przez te mrozy coś mi się stało ze stacyjką i nie odbiła dobrze przy zapalaniu, skutkiem czego nie włączyła się dmuchawa, ogrzewanie tylnej szyby i abs. Dopiero jak parkowałem pod domem to zobaczyłem że to wina stacyjki. Ciężki dziś powrót miałem.
ogolnie byl temat, ktorym pokazane bylo z jakiego vw pasi filtr, wystarczy dokupic zaworek, kawalek przewodu i do filtra trafia w mrozny dzien podgrzana ropka z powrotu
miałem tak zrobione, więc mi akurat nie musisz o tym mówić
Przyczyna to nie filtr paliwa, a samo paliwo ... nowy filtr też moze zapchac się tak jak ten co miałęś ... jak ropa kiepska, to nic nie pomoże ... jedynie jakieś ciepłe miejsce na noc
Wiem, że to wina paliwa, ale paliwo wydaje mi się że tankuje dobrej jakości.
Zazwyczaj tankowałem na Shellu ale teraz mam tańsze na Statoil, więc tam tankuję.
Samochód trzymam w garażu, ale przez te ubiegłotygodniowe stał na zewnątrz.
czy da się zamontować w tym silniku podgrzewacz do paliwa??
u mnie paliwo w filtrze łapie brat wziął auto i objawy jak u kolegi wyżej.znajomy polecił mi preparat: xeramic diesel protector -40 ktoś z was to stosował?
oczywiscie ze sie da zamontować podgrzewacz ... trzeba tylko znależć albo jakis uniwersalny podgrzewacz, albo dopasować z innego auta ... dobrą metodą jest też sprowadzenie powrotu ciepłego paliwa z pompy do filtra a nie do baku ... możliwości kilka jest
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum