Forum Klubu ROVERki.pl :: [Accord tdi] odcinanie paliwa przy 2000 obrotów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Accord tdi] odcinanie paliwa przy 2000 obrotów
Autor Wiadomość
Berserker 



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 21
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Czw Lut 02, 2012 16:03   [Accord tdi] odcinanie paliwa przy 2000 obrotów
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam

Dziś przy powrocie z pracy powyżej 2 tys obrotów nagle auto traciło moc i nawet zaczynało przerywać.

Gdy obroty były mniejsze niż 2 tys. wszystko było dobrze.

Dodam jeszcze że nastawnik pompy wtryskowej był czyszczony jakieś 1,5 roku temu.

W momencie delikatnego szarpania i spadku obrotów zauważyłem świecącą się kontrolkę an żółto obok trójkąta.

W czym może leżeć przyczyna ??
Czy to wina pogody i tych mrozów ??

Każda uwaga będzie pomocna

Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 02, 2012 16:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Czw Lut 02, 2012 16:23   

wymień filtr paliwa

zbiera się parafina i przytyka przepływ miałem podobne objawy
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
karol6376 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 80
Skąd: Kielce



Wysłany: Czw Lut 02, 2012 16:33   

Witam!

U mnie było to samo tylko że do 3 tyś było spoko wymien filtr i będzie dobrze. Ale Panowie jak to jest kolega w golfie tankuje na tym samym cpnie i jest wszystko dobrze, a u mnie też wytrąciła sie parafina, czy Accordy mają źle zaprojektowany układ paliwowy że tak sie dzieje? Czy naprawade mamy taka kiepsą rope na stacjach?
 
 
Berserker 



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 21
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Czw Lut 02, 2012 16:50   

dodałem takiego środka ponoć jest dobry na wysokie mrozy

Kleenflo czy coś takiego.

Poczekam do poniedziałku jeśli to nie ustanie to wymienię filtr paliwa.

Dziękuję za pomoc::)
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 17:24   

karol6376 napisał/a:
Ale Panowie jak to jest kolega w golfie tankuje na tym samym cpnie i jest wszystko dobrze, a u mnie też wytrąciła sie parafina

nie zapominaj że w golfie filtr paliwa jest podgrzewany
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Czw Lut 02, 2012 19:26   

zalezy ktorym :razz:

ogolnie byl temat, ktorym pokazane bylo z jakiego vw pasi filtr, wystarczy dokupic zaworek, kawalek przewodu i do filtra trafia w mrozny dzien podgrzana ropka z powrotu :mrgreen:
 
 
mmateeusz 



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 17
Skąd: Polska



Wysłany: Czw Lut 02, 2012 19:29   

kolego ja miałem 2 dni temu to samo co ty, 2100 obroty i nic więcej i co jakiś czas szarpalo a nawet kilka razy zgasło . przyczyną okazała się parafina w filtrze więc wymień sobie jak najszybciej filtr to nie takie straszne pieniądze,
 
 
Wizard_gp 




Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 425
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Lut 02, 2012 20:56   

Cytat:
W momencie delikatnego szarpania i spadku obrotów zauważyłem świecącą się kontrolkę an żółto obok trójkąta.


Moim zdaniem może być to tryb serwisowy, Niemce i Japończyki mają coś takiego. Ten tryb włącza się, gdy komputer analizuje, że dalsza jazda może spowodować uszkodzenie auta. Proponuje podpiąc się pod komputer.

A "Check Engine" się zapala?
_________________
http://wizardonboard.pl/
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lut 02, 2012 20:59   

paliwo przyłapało po prostu ... ogrzać auto, dolać benzyny troche do baku później i problem z przyłapywaniem paliwa powinien się skończyć.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Czw Lut 02, 2012 22:43   

Wizard_gp napisał/a:
Moim zdaniem może być to tryb serwisowy

r600 ma chyba zbyt prymitywna budowe na taki klocki :wink:
check u mnie sie zapalal i problemem wlasnie byl zapchany filtr :mrgreen:

tak ogolnie czytam i sie zastanawiam czy moze byc az taka roznica w jakosci paliwa na stacjach, ze tyle osob ma problemy? obecnie mam zajety garaz i parkuje pod chmurka i na razie nie ma problemow :???:
 
 
kolek 




Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 41
Skąd: Piaseczno

Rover 600

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 23:45   

Od 2 dni też tak mam, chociaż dolałem wcześniej specjalnej dolewki i nawet benzyny do baku, ale moja 600ta stoi na podwórku... Zgasła mi dziś z 5 razy jak wracałem do domu i przy różnych obrotach ma takie zacięcia.

Przy okazji przez te mrozy coś mi się stało ze stacyjką i nie odbiła dobrze przy zapalaniu, skutkiem czego nie włączyła się dmuchawa, ogrzewanie tylnej szyby i abs. Dopiero jak parkowałem pod domem to zobaczyłem że to wina stacyjki. Ciężki dziś powrót miałem.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 03, 2012 07:41   

R.E.D. napisał/a:
zalezy ktorym

II, III, IV mają na pewno, nowsze tymbardziej
R.E.D. napisał/a:
ogolnie byl temat, ktorym pokazane bylo z jakiego vw pasi filtr, wystarczy dokupic zaworek, kawalek przewodu i do filtra trafia w mrozny dzien podgrzana ropka z powrotu

miałem tak zrobione, więc mi akurat nie musisz o tym mówić :wink:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lut 03, 2012 09:44   

II ojca nie miała podgrzewacza paliwa, ani powrotu ... powrót z pompy do baku od razu szedł ... golf z 87 roku zwykły 1,6D.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Berserker 



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 21
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pią Lut 03, 2012 10:36   

Jadąc rano do pracy totalny szok auto traci moc, obroty spadają i silnik zgasł.

Odpalam go a on nawet do 1500 rpm nie wejdzie.

Dojechałem do warsztatu gdzie wymieniają filtry i oleje.

Odcinek 15 km pokonałem w niemal 2 godziny.

Dodam również że nie jechałem szybciej jak 30 km/h. Przy czwartym biegu gasł.

Wymieniłem filtr paliwa koszt 34,50 i nie to auto.

Zyskało trochę na dynamice ( wcześniej było naprawdę słabe).

Także przyczyną był filtr paliwa.

Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Berserker
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lut 03, 2012 11:46   

Przyczyna to nie filtr paliwa, a samo paliwo ... nowy filtr też moze zapchac się tak jak ten co miałęś ... jak ropa kiepska, to nic nie pomoże ... jedynie jakieś ciepłe miejsce na noc :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Berserker 



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 21
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pią Lut 03, 2012 16:14   

Wiem, że to wina paliwa, ale paliwo wydaje mi się że tankuje dobrej jakości.
Zazwyczaj tankowałem na Shellu ale teraz mam tańsze na Statoil, więc tam tankuję.

Samochód trzymam w garażu, ale przez te ubiegłotygodniowe stał na zewnątrz.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 03, 2012 16:17   

właśnie, "wydaje" to dobre słowo, poczytaj na jakich stacjach ludzie tankowali i kupę mają
 
 
93karol 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 64
Skąd: Wrzawy



Wysłany: Pią Lut 03, 2012 18:56   

czy da się zamontować w tym silniku podgrzewacz do paliwa??
u mnie paliwo w filtrze łapie brat wziął auto i objawy jak u kolegi wyżej.znajomy polecił mi preparat: xeramic diesel protector -40 ktoś z was to stosował?

http://www.4mycar.pl/XERA...,24,370%29.aspx
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 04, 2012 10:39   

93karol napisał/a:
znajomy polecił mi preparat: xeramic diesel protector -40 ktoś z was to stosował?

http://www.4mycar.pl/XERA...,24,370%29.aspx

poszukaj na forum, są tematy o tym dodatku
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Lut 04, 2012 11:39   

oczywiscie ze sie da zamontować podgrzewacz ... trzeba tylko znależć albo jakis uniwersalny podgrzewacz, albo dopasować z innego auta ... dobrą metodą jest też sprowadzenie powrotu ciepłego paliwa z pompy do filtra a nie do baku ... możliwości kilka jest
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Szarpanie silnika przy 1800 i 2000 obrotów
Lukasz620 Rover serii 600, Honda Accord 3 Nie Maj 02, 2010 13:37
szakal101
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Accord 2.0 tdi] zasysa gruszke przy filtrze paliwa
kamilka120190 Rover serii 600, Honda Accord 2 Pią Kwi 05, 2013 17:03
kruszan
Brak nowych postów [R600] Max 2000 obrotów i mechanicy!
kucharus Rover serii 600, Honda Accord 8 Czw Lut 11, 2010 09:36
kucharus
Brak nowych postów [Honda Accord] Falowanie obrotów
panorafix Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Lip 02, 2007 08:25
Brt
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Honda Accord] Gruszka paliwa
maciej1 Rover serii 600, Honda Accord 1 Czw Gru 16, 2010 20:23
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink