Wysłany: Pon Kwi 16, 2012 09:40 [R75] Problem z turbiną
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
witam, posiadam Rovera 75 z 2000, oddałem go do blacharza który musiał odpiąć akumulator bo zdejmował drzwi, po podłączeniu go z powrotem, po odpaleniu samochodu i nie załacza sie turbina , POmOCY.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 16, 2012 09:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Kwi 16, 2012 12:03
history2 napisał/a:
oddałem go do blacharza który musiał odpiąć akumulator bo zdejmował drzwi, po podłączeniu go z powrotem, po odpaleniu samochodu i nie załacza sie turbina
Jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Pojeździj trochę aby komputer przywrócił sobie ustawienia.
W drodze od blacharza zrobiłem jakieś 10 KM, to ja już nie wiem ile powinienem zrobić, a błąd sie żaden nie świeci
[ Dodano: Pon Kwi 16, 2012 13:10 ]
Tak on wogole nie ma mocy bo TURBINA sie nie załącza
[ Dodano: Pon Kwi 16, 2012 13:11 ]
apples napisał/a:
history2 napisał/a:
A nie mozna mu jakiego reseta zrobic, albo znow go odpiac
Można ... tylko co to da i co chcesz osiągnąć? W czym w ogóle jest problem? Spadek mocy?
Tak on wogole nie ma mocy bo TURBINA sie nie załącza, wydawało mi sie ze jesli mu kompa zresetuje to sie zalaczy, Tak on wogole nie ma mocy bo TURBINA sie nie załącza
Super dzieki, a czy może polegać to na tym że jest mało paliwa, tzn. jest ponad światełkiem rezerwy ale pali się
[ Dodano: Pon Kwi 16, 2012 13:44 ]
VMatas napisał/a:
A na obroty normalnie wchodzi?
ale w trakcie jazdy?
[ Dodano: Pon Kwi 16, 2012 13:45 ]
W Auto Świat napisali tak:
Co pewien czas samochód przełącza się w tryb awaryjny i traci moc. Podobno to wina blokowania się zmiennej geometrii turbo, typowa dla wielu diesli. Czy można to jakoś naprawić?
od redakcji
Rzeczywiście osadzanie się nalotu na elementach regulacji zmiennej geometrii moze doprowadzić po pewnym czasie do blokowania mechanizmu co po wykryciu przez komputer prowadzi do przełączenia silnika w tryb awaryjny. Jest to usterka typowa dla aut rzadko wykonujących dłuższe trasy (niskie tempertaury sprzyjaja osadzaniu nalotu).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum