Forum Klubu ROVERki.pl :: [R414 99' 166km] Zapalająca się kontrolna ABSu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R414 99' 166km] Zapalająca się kontrolna ABSu
Autor Wiadomość
mattipoz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 50
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Kwi 24, 2012 20:17   [R414 99' 166km] Zapalająca się kontrolna ABSu
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1999

Witam!
Czytając o problemach z ABSem nikt przy opisie problemu nie wskazał jeszcze na to że prócz zapalającej sie kontrolki zerują się obrotomierze na chwile całkiem na zero. Dzieje sie to głównie na gazie a nie na hamowaniu. Czy to są już pierścienie? Dodam, że mechanik parę tygodni temu wskazał że miałem pękniętą osłone przegubu.
Co w moim przypadku trzeba zrobić?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 24, 2012 20:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Artu 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 383
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 24, 2012 20:29   

Zdemontować zegary i sprawdzić czy nie ma zwarcia.
 
 
mattipoz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 50
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 05:28   

Artu napisał/a:
Zdemontować zegary i sprawdzić czy nie ma zwarcia.


Ale to się dzieje w momencie kiedy zapala się kontrolka ABSu więc sądzę, że to ma z tym związek. Tyle że dziwne że nikt w ten sposób nie opisywał jeszcze tego problemu..:)
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 07:27   

Bo abs nie steruje obrotomierzami tylko impulsator. czyli jesli wystepuja zawsze jednoczesnie usterki z dwoch czujnikow to musi byc gdzies zwarcie tak jak piszeArtu, zapewne za zegarami
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 16:18   

Ja miałem taki problem, że wszystkie kontrolki gasły w czasie jazdy razem z prędkościomierzem i obrotomierzem. Wina stała po regulatorze napięcia w alternatorze. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
ascaris 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 173



Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 16:33   

Albo gdzieś masa nie trzyma..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420D]Zapalająca się kontrolka silnika
kiss125 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pią Cze 10, 2011 13:45
mirwin
Brak nowych postów [R414 99']
dziwny zgrzyt
mattipoz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Sro Lut 10, 2010 12:48
slax
Brak nowych postów [R414] Czy to HGF?
uszczelka pod głowicą w sensie?
obgc007 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sob Gru 29, 2007 21:18
kqba
Brak nowych postów [R414 Si 98r]
Dj_Crazy Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Lip 17, 2010 22:25
kasjopea
Brak nowych postów [r414]
koszty instalacji LPG
putin18 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Cze 23, 2009 20:47
kqba



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink