Forum Klubu ROVERki.pl :: [mg zs 180] zwolnienie napinacza paska wielorowkowego!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[mg zs 180] zwolnienie napinacza paska wielorowkowego!
Autor Wiadomość
kawa32 



Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 19
Skąd: KRAKÓW



Wysłany: Sob Cze 30, 2012 22:39   [mg zs 180] zwolnienie napinacza paska wielorowkowego!
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2001

może ktoś podpowiedzieć jak zluzować i ponownie napiąć pasek wielorowkowy.chcę przyjrzeć się pompie wspomagania kierownicy ponieważ dochodzą z niej dziwne dziwęki,dodam że nie jest to kwestia braku płynu czy też zapowietrzenia!
przeszukałem forum i nie mogę znaleźć informacji jak się za to zabrać,może znajdzie ktoś chwilkę stuknąć co i jak,dzięki z góry :smile:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 30, 2012 22:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Cze 30, 2012 23:12   

nie wiem, czy w ZS jest dokładnie tak samo jak w R800, ale pewnie blisko ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Sirk 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 315
Skąd: Nowa Ruda

Rover 400

Wysłany: Nie Lip 01, 2012 16:14   

Dziwne odgłosy ze strony pompy wspomagania układu kierowniczego może być rozszczelniająca się pompa wspomagania. Mimo odpowiedniej ilości płynu hydraulicznego i odpowietrzenia układu pompa łapie lewe powietrze. Miałem tak u siebie, uszczelniłem pompę i problem znikł. Dodam jeszcze że żadnych wycieków nie zauważyłem.
_________________
Czasami spotkasz na swojej drodze osobę której nie należy wkur***ć. To będę Ja.
http://forum-lines.ru/rez/ab236900.gif
 
 
kawa32 



Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 19
Skąd: KRAKÓW



Wysłany: Nie Lip 01, 2012 21:53   

Sirk napisał/a:
Dziwne odgłosy ze strony pompy wspomagania układu kierowniczego może być rozszczelniająca się pompa wspomagania. Mimo odpowiedniej ilości płynu hydraulicznego i odpowietrzenia układu pompa łapie lewe powietrze. Miałem tak u siebie, uszczelniłem pompę i problem znikł. Dodam jeszcze że żadnych wycieków nie zauważyłem.


muszę oblukać pompę jednak nadal nie wiem jak zluzować napinacz,może trzeba jakiś specjalny klucz,jakieś sugestie?
 
 
kuba227d 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 18
Skąd: Gliwice



Wysłany: Nie Lip 01, 2012 22:00   

Wszystko powinno być ładnie w RAVE opisane
 
 
kawa32 



Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 19
Skąd: KRAKÓW



Wysłany: Nie Lip 01, 2012 22:22   

Dzięki panowie,a ja kombinowałem jak koń pod górę,jeszcze raz dzięki :smile:

[ Dodano: Nie Lip 01, 2012 23:22 ]
i jeszcze małe pytanko,jak myślicie cz stanie się coś jeżeli silnik przez chwilę będzie pracował bez tego paska,chciał bym posłuchać pracy silnika bez podzespołów?
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Lip 02, 2012 07:18   

Cytat:
i jeszcze małe pytanko,jak myślicie cz stanie się coś jeżeli silnik przez chwilę będzie pracował bez tego paska,chciał bym posłuchać pracy silnika bez podzespołów?

Na chwile mozesz. nie bedzie pracowac wspomaganie, podcisnienie, ladowanie alternatora i pompa wody
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Lip 02, 2012 23:28   

podciśnienie będzie. To nie diesel ;)
Możesz nawet go na dłużej włączyć, chyba, że masz słaby akumulator. Pompa wody jest napędzana z paska rozrządu, więc się nie przegrzeje, a bez reszty będzie chodzić :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [416] Rolka napinacza paska wielorowkowego
baksik28 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Cze 18, 2011 05:17
kondzio508
Brak nowych postów [R416 Si '97] Rolki napinacza paska wielorowkowego
jakie?
luqar Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Sie 08, 2009 17:41
luqar
Brak nowych postów [Rover 420D 96r] Regeneracja napinacza paska wielorowkowego.
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Lip 29, 2009 09:23
Brt
Brak nowych postów [R420] Rlka napinacza paska klinowego nie w osi paska
420 Di
Arti_ Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Wrz 12, 2007 20:06
Brt
Brak nowych postów [rover416si]rolka napinacza wielorowkowego w rover 416 si
gulczas007 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Sty 15, 2012 13:19
gulczas007



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink