Forum Klubu ROVERki.pl :: [Zakup MG Rovera ZT 75 v6]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tronsek
Czw Mar 14, 2013 11:59
[Zakup MG Rovera ZT 75 v6]
Autor Wiadomość
Krzysztof_89 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 105
Skąd: Zielona Góra

MG ZT

Wysłany: Czw Mar 14, 2013 09:57   [Zakup MG Rovera ZT 75 v6]
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2001

Witam wszystkich forumowiczów!

Zawitałem do Państwa, ponieważ planuję zakup Rovera 75 w wersji MG ZT. Chciałbym od Państwa dowiedzieć się na co w szczególności zwrócić uwagę przy zakupie takiego samochodu, jak wygląda ich awaryjność i serwisowanie.

Z tego co już usłyszałem między ludźmi, to niby potrafią strajkować silniki 2.5 v6 190 km(podobno padają wały i tłoki, no i uszczelki pod głowicą), podobno również jeśli na wyświetlaczu komputera na liczniku(na tym większym u góry licznika) są takie charakterystyczne paseczki, to był "grzebany", czyli prawdopodobnie cofnięty...? Ile w tym prawdy, to nie wiem ale chciałbym abyście Państwo to zweryfikowali i w miarę możliwości podpowiedzieli mi na co zwrócić w szczególności uwagę.

Acha znalazłem taką ofertę MG .

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 14, 2013 09:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10940
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Mar 14, 2013 10:32   

Proszę dodać zrzut ekranu z ogłoszeniem, bo za kilka dni nie będzie wiadomo o jakie auto chodzi.

W tym temacie jest dużo informacji na temat R75 i na co tam zwracać uwagę:

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15124

W zasadzie poza tapicerką wszystko dotyczy tak samo ZT.
Co do silników, to akurat 2,5 chyba nie są najgorsze, na pewno nie słyszałem, żeby komuś padł wał, albo tłoki w tym silniku, ale każdy można zepsuć. Jeśli chodzi o uszczelkę pod głowicą, to tutaj nie jest to nie jest to plagą, acz jak się nie pilnuje chłodzenia, to niewątpliwie może się zdarzyć, jak wszędzie. Częstszym problemem w tych silnikach nie wątpliwie jest układ zmiennej długości kanałów dolotowych VIS, o czym również można poczytać na forum.
Co do wyświetlacza, to niestety zdarza się jego uszkodzenie i nie ma dowodów na to, ze jest to w jakiś sposób związane z ingerencją z zewnątrz.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Krzysztof_89 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 105
Skąd: Zielona Góra

MG ZT

Wysłany: Czw Mar 14, 2013 10:46   

Acha rozumiem, czyli nie do końca jest prawdą to co słyszałem o tych silnikach i liczniku - to dobrze, troszkę mi ulżyło... :) Dobrze, to nie tracę czasu i biorę się za czytanie podesłanego wątku :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Zakup Rovera 45/75]
Slayfro Chcę kupić ROVERka 15 Sro Lut 14, 2018 15:55
Slayfro
Brak nowych postów zakup Rovera
szczuru22 Chcę kupić ROVERka 1 Sob Kwi 02, 2011 11:40
0L0
Brak nowych postów Zakup Rovera 214?
ti-yo1 Chcę kupić ROVERka 8 Wto Sie 03, 2010 15:53
imejdz
Brak nowych postów [Rover 200/25] Zakup Rovera 200/25
clovertrail Chcę kupić ROVERka 5 Sro Kwi 19, 2017 14:02
km222222
Brak nowych postów Ewentualny zakup Rovera 214 Si
malopolanin Chcę kupić ROVERka 3 Sob Cze 25, 2011 17:37
shudder



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink