Forum Klubu ROVERki.pl :: [MGTF]Tuleje głowicy ?? coś nie tak
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MGTF]Tuleje głowicy ?? coś nie tak
Autor Wiadomość
cortez 




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik

MG TF

Wysłany: Pon Mar 24, 2014 22:44   [MGTF]Tuleje głowicy ?? coś nie tak
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001

Witam kupiłem wszytko co potrzebne do walki z hgf teraz po planowaniu chciałem przyłożyć te tuleje co łączą głowice z blokiem i prawa praktycznie wpada do środka sama a lewej nie da się wsadzić a ori była plastikowa a silnik nie był rozbierany przed tym zabiegiem co może być nie tak ?? ?

Silnik 1.8 120km Mg Tf 2001r
Ostatnio zmieniony przez cortez Pon Mar 24, 2014 22:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 24, 2014 22:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Pon Mar 24, 2014 23:19   

Tulejki wsadza się w blok, a nie w głowicę.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Mar 24, 2014 23:29   

ale w głowicę też muszą wejść. Trzeba tam po prostu oczyścić (jśli to to co widać na zdjęciu, to musisz usunąć zadziory). Tulejki powinny wchodzić dość ciasno, także czasem trzeba trzonkiem młotka przekonać ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
cortez 




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik

MG TF

Wysłany: Wto Mar 25, 2014 06:49   

Ale to w głowice tez powinny wchodzić ciasno moim zdaniem a ta od strony rozrządu wpada sama i czemu ori była plastikowa a ja mam nowe metalowe
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1749
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Mar 25, 2014 09:35   

bo fabryka wkladala plastikowe, potem stwierdzono ze plastikowe sa czesciowa przyczyna klopotow z UPG wiec zaczęto stosować metalowe
wciska się je w blok i maja wystawac z niego jakies 10-11 mm
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Wto Mar 25, 2014 16:44   

Tylna wystaje bardziej, ale i otwór w głowicy głębszy. :)
 
 
 
cortez 




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik

MG TF

Wysłany: Wto Mar 25, 2014 20:22   

to jest ok z tym ze jest luźna sama praktycznie wpada ta tuleja jak do głowicy ją wkładam ?? bo nie dostałem ostatecznej odpowiedzi czy może jest coś nie tak ??
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Mar 25, 2014 21:30   

Od strony rozrzadu, tym kanałem płynie całe smarowanie do głowicy, wiec to polaczenie powinno byc raczej szczelne, nie pamietam czy uszczelka ma w tym miejscu jakis oring i czy w pobliżu sa kanały wodne.
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Mar 25, 2014 23:05   

nie ma tam ani oringów, ani kanałów wodnych. Cały ten "pasek" łącznie ze spływami przy szpilkach jest oddzielony i dodatkowo poprzedzielany ścieżkami silikonowymi na uszczelce.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
cortez 




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik

MG TF

Wysłany: Wto Mar 25, 2014 23:07   

czyli moge to zakładać z tymi metalowymi troszkę luźnymi tulejami czy dać stare plastikowe ??
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Mar 25, 2014 23:14   

sTERYD napisał/a:
dodatkowo poprzedzielany ścieżkami silikonowymi na uszczelce


Tylko teraz pytanie, czy np. cisnienie zimnego oleju powiedzmy 7 atm, nie spowoduje nadmiernego niepotrzebnego nadwyrężania tych scieżek silikonowych??
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10941
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Mar 25, 2014 23:15   

zdecydowanie metalowe. Plastikowych nawet na pierwszy montaż po jakimś czasie juz nie zakładali.
Co do tego kolektora, wygląda na to, że ktoś to specjalnie zakleił, ale to jest powrót do zbiorniczka i powinien być drożny, nawet tą kulkę, która tam robi za zaworek zwrotny nie zaszkodzi wyrzucić, bo może się zwiększać ciśnienie w układzie chłodzącym.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
cortez 




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik

MG TF

Wysłany: Wto Mar 25, 2014 23:28   

Oki tak zrobię jest troche roboty dobrze ze w tym tygodniu mam mało pracy i pogoda w Holandii dopisuje prawie jak lato to są chęci myślę ze już nie będę was dreczył pytaniami dziękuje za pomoc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R all] Przygotowanie głowicy do roverka
damianz11 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Pon Paź 11, 2010 20:27
damianz11
Brak nowych postów [K-series] Wymiana głowicy 16v, jakieś różnice?
AVF Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Nie Paź 03, 2010 09:33
t15690b
Brak nowych postów [Seria K] Instruktaż wymiany uszczelki głowicy
przemek_w Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 14 Pon Kwi 07, 2008 13:37
przemek_w
Brak nowych postów [K-seria] Kwestia dociągania głowicy przez śruby
ADI-mistrzu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 35 Sob Sie 10, 2013 22:41
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [ALL] Proces technologiczny głowicy silnika średnio-obrotowe
karooo Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Pią Kwi 19, 2013 23:50
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink