Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] słabo przyśpiesza do 2300rpm
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] słabo przyśpiesza do 2300rpm
Autor Wiadomość
pawel1992 



Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 6



Wysłany: Sro Gru 24, 2014 16:40   [R45] słabo przyśpiesza do 2300rpm
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam forumowiczów. Dziś zakupiłem Rovera 45 2.0 ITD. Autko bardzo fajne fajnie się prowadzi na prawdę rarytas za te pieniądze, z tym że zastanawia mnie jeden fakt, nie miałem wcześniej do czynienia z Roverami więc nie wiem jak to się w nich odbywa ale sytuacja ma się tak że autko do 2300rpm (mniej więcej) przyśpiesza jak by chciało a nie mogło, totalny wół. dopiero jak przekroczy tą granice to już jako tako idzie. Wiadomo że Rover nie jest stworzony do szaleństw no ale jak dla mnie gdzie przesiadam się z japończyka trochę to dziwne jest. Teraz małe pytanie czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć jak to z nimi jest? Czy to normalne czy raczej jakaś wada? Coś padło nagle? Bo pod czas jazdy testowej tego nie zauważyłem. Ktoś coś podpowie?:) z góry dzięki:)
Ostatnio zmieniony przez szoso Pią Gru 26, 2014 11:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 24, 2014 16:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 24, 2014 18:02   

pawel1992, Padnięty przeplywomierz dlatego sie tak dzieje. Odepnij go i będzie znów miał power ale odcinka na 4tys rpm :)

Polecam: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=66889

Opcja jeszcze jest taka jeszcze przyplwke umyć i zbudować wzmacniacz sygnału sobie :wink:



_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
pawel1992 



Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 6



Wysłany: Sro Gru 24, 2014 20:14   

dzięki serdeczne kolego:) na pewno jutro już wypróbuję:) tylko ciekawe jak będzie ze spalaniem wtedy:) co do odcinki przy 4tys. to mi to i tak nie robi różnicy bo od kiedy jeżdżę dieslami (od pierwszego swojego auta) mam taki nawyk że nie przekraczam 3500rpm. Jeszcze jak by ktoś mi powiedział jak to jest z tymi Roverkami czy one sa tak awaryjne jak niektórzy mówią czy jednak nie. Bo z faktur które dostałem wynika jedynie że w 2011 roku była wymieniona pompa wtryskowa i jakoś nie dawno rozrząd. Czyli jak na auto z przebiegiem blisko 300 tys to chyba nie wiele.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 24, 2014 20:32   

pawel1992, Ogolnie silnik Diesla w Roverku czyli L-seria silnik nie do zdarcia jak sie pilnuje paski oraz oleje i filtry :wink: Jedyny minus w 25/45 to pompa wtryskowa montowana przed rokiem 2001 potem wychodzili poprawione wersje :wink:

Te starsze pompę od 2000 roku do 2001 miał ta wadę ze paliły sie tranzystory w niej a to już nie do naprawy długowiecznej i koszty spore. Jak została pompa wymieniona to dobrze :wink:

Spalanie trochę wzrośnie jak się odłączy ale za to od spodu będzie dobrze ciągnął. Opcja żeby to obejść i spalanie wróciło jest wsadzić inne kości do ECU co podałem tobie w linku :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
pawel1992 



Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 6



Wysłany: Sro Gru 24, 2014 20:59   

skoro już przy pompach wtryskowych jesteśmy to może coś ktoś wie czy ew. w przypadku zepsucia się jej jest jakaś możliwość przełożenia od nowszego modelu?:) co do oleju filtrów itp. to miedzy świętami a nowy rokiem będzie trzeba się tym zająć bo jak by nie patrzeć to siła wyższa:) co mnie zdziwiło jeszcze w tym samochodzie to to że jest bardzo odporny na rdzę a i zawieszenie całkiem fajne jest tak w skrócie mówiąc. tak że ogólnie mówiąc mam nadzieje że trafiłem na bardzo fajne autko:) ciekawe jak będzie się spisywał w najbliższym czasie:) a i jeszcze jedno przyszło mi do głowy. mianowicie wskaźnik paliwa:) czy to jest norma że po zgaszeniu auta on pozostaje w tej samej pozycji czy też powinien opadać. bo szczerze mówiąc wiem że to jest możliwe ale z czymś takim jeszcze się nie spotkałem:)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 24, 2014 21:18   

pawel1992, Pompa pasuje do wszystkich modeli tobie z 25/45 oraz ZR/Zs wiec mozna i od polifta montować która jest bardziej wskazana :wink:

Tak wskazówka nie odpada stanu paliwa :) Tak to już jest :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
pawel1992 



Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 6



Wysłany: Czw Gru 25, 2014 00:13   

Nie no chłopie rekordowy plus dla Ciebie:) i w razie jakiegoś kiedyś spotkania wielkie piwo:) akurat wróciłem do domu i tak jak czytałem inne tematy odnośnie 45 że nie wkręca się powyżej 4000rpm. stwierdziłem że zobaczę jak to się ma u mnie. No i klapa nie wkręca się, jakoś na dniach wyjmę przepływomierz i zobaczę jak on się tam ma, czy żaden kabelek się nie przetarł do niego może to coś da:) jeżeli nie to zostaje jedynie myślenie co od czego i dla czego. W każdym bądź razie jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc:) przynajmniej naprowadziłeś mnie w jakim kierunku iść i co ew. może być przyczyną.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 25, 2014 01:42   

Na pierwszym zdjęciu widać wtyczkę co jest koło filtra powietrza w pięta ja odepnij :-) ona jest od przepływki i się przejdź.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
pawel1992 



Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 6



Wysłany: Pią Gru 26, 2014 15:26   

Mam zamiar ale to już już muszą zejść % popasterkowe:) jutro lub po świętach będziemy ogarniać:) jeszcze raz wielkie dzięki:)

[ Dodano: Pią Gru 26, 2014 15:26 ]
Dziś po odpięciu przepływomierza stwierdziłem że trzeba się przejechać. Oczy wyszły mi na wierzch jak na każdym biegu od najniższych obrotów zaczęło wciskać w fotel:) już wiem że jutro czeka mnie IC i zakup przepływomierza:) jeszcze raz serdeczne dzięki:) mam nadzieję że innym temat się przyda:) Pozdrawiam;))
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Gru 26, 2014 16:43   

pawel1992, Temat kolejny do kosza :wink: Bo takich to jest setki tutaj :mad:

[ Dodano: Pią Gru 26, 2014 16:43 ]
pawel1992, Żeby ciebie cena przepływomierza nie zwaliła z nóg :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
pawel1992 



Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 6



Wysłany: Pią Gru 26, 2014 18:07   

jak patrzyłem na alledrogo to chodzą od 100zl za używany po 200 za nowy to myślę że w IC z moimi zniżkami więcej jak 150 nie dam czyli chyba nie tak źle;P też gdzieś na forum czytałem że od opla astry II 1.7 dci czy jakoś tak pasuje i jest tańszy tak że na bank coś w rozsądnych pieniądzach się znajdzie:) jeszcze zobaczę w IC jak będzie i dam znać to jak by ktoś chciał to mogę zakupić i ew. wysłać jak będzie w dobrych pieniądzach:)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Gru 27, 2014 14:23   

pawel1992, ale orig Bosch za 200zl nie możliwe pewnie zamiennik który padnie po tygodniu :roll:

problem w tym ze te od Astry juz nie dziala jak kiedys mozesz kupic ale mowie od razu ebys sie nie rozczarowal :mad:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szyymp 




Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 5



Wysłany: Sro Sty 07, 2015 19:54   

Ja raz w roku myję przepływomierz i śmiga one się brudzą .
 
 
 
Mistrz_Yoda 



Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 3



Wysłany: Czw Paź 05, 2017 16:23   

Remigiusz, cześć, możesz mi coś zaoferować by w mojej 45tce 101km 2005r podnieść moc ale aby spalanie nie wzrosło zauważalnie, bo pali mi katalogowo. Brakuje jedynie mocy, poniżej 1600-1500 obrotów zdycha
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Słabo przyspiesza
Mułowaty silnik
kubulek19 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Lip 10, 2008 14:44
wsl
Brak nowych postów [R45 1,8] Słabo przyspiesza, brak mu mocy.
sasza Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Mar 29, 2012 22:08
sasza
Brak nowych postów [R45 '02 iDT] Tarkocze jak traktor, słabo przyśpiesza
PopaY Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 25 Pią Paź 22, 2010 18:22
piterek1812
Brak nowych postów [R45 1.4 16v B+LPG,01]Raz przyspiesza a czasami zwalnia
Grzem Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Sie 23, 2010 14:17
Grzem
Brak nowych postów [R400] Silnik szarpie i nie przyspiesza
serwacy82 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Czw Lut 12, 2009 23:10
truten23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink