Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Sie 21, 2008 12:33
goodhope napisał/a:
Naprawdę trudno jest znaleźć RHZ który ma powyżej 100PS
Nie zgodzę się z tobą. Musiałbyś się przejechać mojego wujka RHZ (110KM). Na bank trzyma serie. Dwa tygodnie temu mój wujek kupił sobie 407 2.0 HDI 16, 406 sprzedaje. I wielkiej różnicy w przyspieszeniu nie ma, więc albo RHZ trzyma serie tak dobrze (255tyś km) Albo 407 nie trzyma serii w co wątpię bo to 2006r. 70tyś km przebiegu.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sie 21, 2008 12:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Sie 21, 2008 12:54
Fabia byla robiona w kreatorze mocy. Watpie zeby chlopaki specjalnie cos zawyzali. Fabia seryjnie jezdzila bardzo podobnie jak meganka 133KM, przy 2 pierwszyc biegachszlismy praktycznie leb w leb, pozniej juz odchodzilem mu powoli. Focus do 100kmh szedl jak fabia, pozniej zostawal pograzony. Teraz roznow idzimey 2 pierwsze biegi, bo on ma problem z trakcja i mnie goni, wpina 3 i baj baj maszkaro, zostaje grubo z tylu.
Więc jak uzyskać mega wynik dla klienta który kocha cyfry ?
shamować auto tak, by wyszła bogata seria,
do tego dojdzie procentowy klasyczny przyrost i robi się mega cyfra...
Hamownia podwoziowa, zresztą jak każda, to diabelskie narzędzie...
W rękach demona potrafi kreować nową rzeczywistość
no cóż są dwie szkoły czy chcesz mieć wykres dla własnej wiedzy czy żeby wkleić na forum i usłyszeć ochy i achy , jak to sie mówi klient nasz pan
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Sie 21, 2008 17:00
To dlaczego jak Dam-Kam dzwonił na hamownie w Krk to go gość zapytał ile ma być koni?
Dlaczego gość z hamowni w Katowicach wyśmiał Jedyne, gdy ten powiedział ile około ma być koni, a sam na swojej stronie int. proponuje podobny przyrost? Gość zrobił to specjalnie, założe się że gdyby Jedyna powiedział, ze ma być seria to gość by ustawił dobrze hamownie, wtedy by pokazało rzeczywisty wynik.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2008 Posty: 68 Skąd: Pleszew
Wysłany: Czw Sie 21, 2008 20:29
Kamil Luczak napisał/a:
Fabia byla robiona w kreatorze mocy. ...
wychodzi na to samo
identycznie koloryzująca hamownia V-techa (a wcale nie wszystkie koloryzują , wychodzi na to że tylko te z Warszawy i okolic ... charakterystyczny manewr: patrz parametr norma:brak... kiedy będzie DIN70020 wynik raczej będzie pewny)
zajrzyj na ich stronę i wykresy...
nie znajdziesz żadnego seryjnego auta
(każdy ma wielkie prezenty od fabryki)
Rowan
odsapnij, bo popadasz w schizofrenię, wszędzie wdzisz wrogów i oszustów, a tylko to z czym masz do czynienia jest dobre i wspaniałe
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Rowan tez myślę że za dużo filozofujesz jak na osoba która nigdy nie widziała hamowni...
Kamil hamownia ma ruszyć podobno od września w nowej lokalizacji ale jak znam życie to będzie to październik
To dlaczego jak Dam-Kam dzwonił na hamownie w Krk to go gość zapytał ile ma być koni?
Z ciekawości?
Cytat:
Dlaczego gość z hamowni w Katowicach wyśmiał Jedyne, gdy ten powiedział ile około ma być koni, a sam na swojej stronie int. proponuje podobny przyrost?
Nie kumam. Co ma oferowany przyrost do wyśmiania jedyny?
Rowan napisał/a:
Założe się że gdyby Jedyna powiedział, ze ma być seria to gość by ustawił dobrze hamownie, wtedy by pokazało rzeczywisty wynik.
Raczej odwrotnie, bo wtedy pomiar byłby nierzeczywisty, ustawiony "pod serię".
Wiele osób narzeka na dynamikę CDT (sam jeździłem dwoma i na pewno to nie jechało tak jak przewiduje producent), co wg mnie tylko potwierdza fakt, że jeżdżącym po naszych drogach egzemplarzom jednak trochę brakuje do katalogowych 11,7s do setki.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pią Sie 22, 2008 13:17
No dobra sorry. Ale ja nie rozumiem człowieka który nic o mnie nie wie i pisze głupoty w stylu, że hamowni w życiu nie widziałem...
[ Dodano: Pią Sie 22, 2008 14:35 ]
piter34 napisał/a:
Nie kumam. Co ma oferowany przyrost do wyśmiania jedyny?
To, że jedyna powiedział, że ma być około 145(nie pamiętam dokładnie) a gość go wyśmiał, że z tego silnika max 130 się da. A na swojej stronie proponuje przyrost rzędu 140 koni. A jak jedyna powiedział, że seria miała 136 koni to gościa zatkało.
No dobra sorry. Ale ja nie rozumiem człowieka który nic o mnie nie wie i pisze głupoty w stylu, że hamowni w życiu nie widziałem...
OK, nie rozumiesz, ale trzymaj fason jakiś
Rowan napisał/a:
To, że jedyna powiedział, że ma być około 145(nie pamiętam dokładnie) a gość go wyśmiał, że z tego silnika max 130 się da. A na swojej stronie proponuje przyrost rzędu 140 koni. A jak jedyna powiedział, że seria miała 136 koni to gościa zatkało.
OK, już rozumiem.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Pon Sie 25, 2008 14:47
Kamil Luczak napisał/a:
Kurde Maciek Grabowski zamknal interes przeprowadza sie teraz, wiec nie ma hamowni nigdzie tanio jak w kreatorze. To gdzie ja pojade z Roverem ?:(
hamownia jest cały czas w tym samym miejscu - sprzedał ją po prostu kolesiowi co chipuje/podkręca
sam najprawdopodobniej się przeniesie do nowej lokalizacji
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Tu jeszcze ciekawiej...
NASZE CDT
No i co powiecie? Nie da się 150 wyciągnąć? Ten sam silnik, tak samo sterowany wypluwa 168KM Także moim zdaniem nikt nie powinien twierdzić, że się 150 nie da. Choćby nawet stracił trochę mocy seryjnej, to i tak wynik będzie imponujący.
[ Dodano: Pią Wrz 05, 2008 16:50 ]
Cytat:
Witam, też mam takie auto i będę robił program w Diagtroniku, rozmawiałem z Torą i oglądalem wykresy przed i po, a więc:
słabo trzymaja serię , mało króra ma 136KM przeważnie mniej
ograniczeniem jest pompa vp44 która ma swój program
jak zdrowa seria to 165KM i 340Nm jest do osiągnięcia bezdymnie i 1,5 sek do setki (nawet więcej) jest do zdięcia,
były też takie co 150KM miały po programie
jak wiadomo silnik silnikowy nie równy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum