Forum Klubu ROVERki.pl :: Nieziemski chiptuning TDCi Mondeo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Nieziemski chiptuning TDCi Mondeo

oraz o tuningu HDi
Autor Wiadomość
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 12:33   

goodhope napisał/a:
Naprawdę trudno jest znaleźć RHZ który ma powyżej 100PS

Nie zgodzę się z tobą. Musiałbyś się przejechać mojego wujka RHZ (110KM). Na bank trzyma serie. Dwa tygodnie temu mój wujek kupił sobie 407 2.0 HDI 16, 406 sprzedaje. I wielkiej różnicy w przyspieszeniu nie ma, więc albo RHZ trzyma serie tak dobrze (255tyś km) Albo 407 nie trzyma serii w co wątpię bo to 2006r. 70tyś km przebiegu.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sie 21, 2008 12:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 12:54   

Fabia byla robiona w kreatorze mocy. Watpie zeby chlopaki specjalnie cos zawyzali. Fabia seryjnie jezdzila bardzo podobnie jak meganka 133KM, przy 2 pierwszyc biegachszlismy praktycznie leb w leb, pozniej juz odchodzilem mu powoli. Focus do 100kmh szedl jak fabia, pozniej zostawal pograzony. Teraz roznow idzimey 2 pierwsze biegi, bo on ma problem z trakcja i mnie goni, wpina 3 i baj baj maszkaro, zostaje grubo z tylu.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Sie 21, 2008 14:51   

goodhope napisał/a:

Więc jak uzyskać mega wynik dla klienta który kocha cyfry ?
shamować auto tak, by wyszła bogata seria,
do tego dojdzie procentowy klasyczny przyrost i robi się mega cyfra... :lol:
Hamownia podwoziowa, zresztą jak każda, to diabelskie narzędzie... :twisted:
W rękach demona potrafi kreować nową rzeczywistość :smile:



no cóż są dwie szkoły czy chcesz mieć wykres dla własnej wiedzy czy żeby wkleić na forum i usłyszeć ochy i achy , jak to sie mówi klient nasz pan :ok:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 15:09   

dobryziom, to działa również w drugą stronę...
Widziałeś wykres jedyny. :wink:
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Sie 21, 2008 16:02   

no właśnie tak sie składa że nie ... :cool:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 17:00   

To dlaczego jak Dam-Kam dzwonił na hamownie w Krk to go gość zapytał ile ma być koni?
Dlaczego gość z hamowni w Katowicach wyśmiał Jedyne, gdy ten powiedział ile około ma być koni, a sam na swojej stronie int. proponuje podobny przyrost? Gość zrobił to specjalnie, założe się że gdyby Jedyna powiedział, ze ma być seria to gość by ustawił dobrze hamownie, wtedy by pokazało rzeczywisty wynik.
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 19:41   

jak tak czytam to dochodze do wniosku ze chyba tylko Zastec w Lodzi jest ok
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
henryk 



Pomógł: 74 razy
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 19:54   

Zukowaty napisał/a:
jak tak czytam to dochodze do wniosku ze
w ogóle nie ma sensu jechać na hamownię bo wynik może być ustawiony pod klienta lub akurat odwrotnie.
_________________
Pozdrawiam, Henryk
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 20:00   

Nie no... Bez przesady, ale tak może się zdarzyć.
 
 
 
goodhope 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 68
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 20:29   

Kamil Luczak napisał/a:
Fabia byla robiona w kreatorze mocy. ...


wychodzi na to samo :mrgreen:
identycznie koloryzująca hamownia V-techa (a wcale nie wszystkie koloryzują :!: , wychodzi na to że tylko te z Warszawy i okolic :razz: ... charakterystyczny manewr: patrz :arrow: parametr norma:brak... kiedy będzie DIN70020 wynik raczej będzie pewny)

zajrzyj na ich stronę i wykresy...
nie znajdziesz żadnego seryjnego auta :mad:
(każdy ma wielkie prezenty od fabryki)



Rowan
odsapnij, bo popadasz w schizofrenię, wszędzie wdzisz wrogów i oszustów, a tylko to z czym masz do czynienia jest dobre i wspaniałe :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 23:42   

Kurde Maciek Grabowski zamknal interes przeprowadza sie teraz, wiec nie ma hamowni nigdzie tanio jak w kreatorze. To gdzie ja pojade z Roverem ?:(
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Sie 22, 2008 06:27   

goodhope napisał/a:
Rowan
odsapnij, bo popadasz w schizofrenię, wszędzie wdzisz wrogów i oszustów, a tylko to z czym masz do czynienia jest dobre i wspaniałe :mrgreen:

Nie no ja cały czas jestem spokojny opanowany i poprostu bawi mnie to jak duuuża może być nieświadomość ludzi co myślą... dobra no comment.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sie 22, 2008 08:03   

Rowan tez myślę że za dużo filozofujesz jak na osoba która nigdy nie widziała hamowni...

Kamil
hamownia ma ruszyć podobno od września w nowej lokalizacji ale jak znam życie to będzie to październik :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Sie 22, 2008 10:03   

Rowan napisał/a:
To dlaczego jak Dam-Kam dzwonił na hamownie w Krk to go gość zapytał ile ma być koni?

Z ciekawości? ;-)

Cytat:
Dlaczego gość z hamowni w Katowicach wyśmiał Jedyne, gdy ten powiedział ile około ma być koni, a sam na swojej stronie int. proponuje podobny przyrost?

Nie kumam. Co ma oferowany przyrost do wyśmiania jedyny?

Rowan napisał/a:
Założe się że gdyby Jedyna powiedział, ze ma być seria to gość by ustawił dobrze hamownie, wtedy by pokazało rzeczywisty wynik.

Raczej odwrotnie, bo wtedy pomiar byłby nierzeczywisty, ustawiony "pod serię".

Wiele osób narzeka na dynamikę CDT (sam jeździłem dwoma i na pewno to nie jechało tak jak przewiduje producent), co wg mnie tylko potwierdza fakt, że jeżdżącym po naszych drogach egzemplarzom jednak trochę brakuje do katalogowych 11,7s do setki.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Sie 22, 2008 12:46   

dobryziom napisał/a:
Rowan tez myślę że za dużo filozofujesz jak na osoba która nigdy nie widziała hamowni...

Nie no teraz dowaliłeś....
Kto powiedział, że ja hamowni nie widziałem? Jak masz zamiar bajki wymyślać to się do Disney'a udaj...
Ostatnio zmieniony przez Rowan Pią Sie 22, 2008 13:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Sie 22, 2008 13:11   

Rowan, dostałeś ostrzeżenie za używanie wulgaryzmów. :/
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Sie 22, 2008 13:17   

No dobra sorry. Ale ja nie rozumiem człowieka który nic o mnie nie wie i pisze głupoty w stylu, że hamowni w życiu nie widziałem...

[ Dodano: Pią Sie 22, 2008 14:35 ]
piter34 napisał/a:
Nie kumam. Co ma oferowany przyrost do wyśmiania jedyny?

To, że jedyna powiedział, że ma być około 145(nie pamiętam dokładnie) a gość go wyśmiał, że z tego silnika max 130 się da. A na swojej stronie proponuje przyrost rzędu 140 koni. A jak jedyna powiedział, że seria miała 136 koni to gościa zatkało.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Sie 22, 2008 14:48   

Rowan napisał/a:
No dobra sorry. Ale ja nie rozumiem człowieka który nic o mnie nie wie i pisze głupoty w stylu, że hamowni w życiu nie widziałem...

OK, nie rozumiesz, ale trzymaj fason jakiś :ok:

Rowan napisał/a:
To, że jedyna powiedział, że ma być około 145(nie pamiętam dokładnie) a gość go wyśmiał, że z tego silnika max 130 się da. A na swojej stronie proponuje przyrost rzędu 140 koni. A jak jedyna powiedział, że seria miała 136 koni to gościa zatkało.

OK, już rozumiem.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Sie 25, 2008 14:47   

Kamil Luczak napisał/a:
Kurde Maciek Grabowski zamknal interes przeprowadza sie teraz, wiec nie ma hamowni nigdzie tanio jak w kreatorze. To gdzie ja pojade z Roverem ?:(

hamownia jest cały czas w tym samym miejscu - sprzedał ją po prostu kolesiowi co chipuje/podkręca
sam najprawdopodobniej się przeniesie do nowej lokalizacji
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 15:35   

http://forum.tdi-tuning.p...days=0&start=25

Tu coś ciekawego....

[ Dodano: Pią Wrz 05, 2008 16:38 ]
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1768
Tu tez ciekawie...

[ Dodano: Pią Wrz 05, 2008 16:48 ]
http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=83

Tu jeszcze ciekawiej...
NASZE CDT :mrgreen:
No i co powiecie? Nie da się 150 wyciągnąć? Ten sam silnik, tak samo sterowany wypluwa 168KM :lol: Także moim zdaniem nikt nie powinien twierdzić, że się 150 nie da. Choćby nawet stracił trochę mocy seryjnej, to i tak wynik będzie imponujący.

[ Dodano: Pią Wrz 05, 2008 16:50 ]
Cytat:

Witam, też mam takie auto i będę robił program w Diagtroniku, rozmawiałem z Torą i oglądalem wykresy przed i po, a więc:
słabo trzymaja serię , mało króra ma 136KM przeważnie mniej
ograniczeniem jest pompa vp44 która ma swój program
jak zdrowa seria to 165KM i 340Nm jest do osiągnięcia bezdymnie i 1,5 sek do setki (nawet więcej) jest do zdięcia,
były też takie co 150KM miały po programie
jak wiadomo silnik silnikowy nie równy.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Chiptuning
Robert_66_ Tuning mechaniczny 3 Nie Gru 16, 2012 10:38
Adrian
Brak nowych postów [R75] Chiptuning
115 do 150 - warto??
jarek73 Tuning mechaniczny 13 Nie Lis 30, 2008 20:30
Dam-Kam
Brak nowych postów [MG ZT] Chiptuning GOODHOPE
j0zek Tuning mechaniczny 9 Pon Mar 14, 2016 14:13
pietjak
Brak nowych postów WinOLS - Chiptuning
Naki17 Tuning mechaniczny 13 Sob Maj 24, 2014 22:44
Remigiusz
Brak nowych postów [R400] Chiptuning na 130 KM 2.0 iDT
Kacpro Tuning mechaniczny 6 Pią Maj 22, 2015 13:46
Kacpro



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink