Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
Witam
Nie chodzi mi pierwszy stopien dmuchawy wyczytałem ze to te magiczne rezystory tak więc wyjołem schowek a tam nie jest tak dokładnie jak na obrazku:D powinno być tak:
a jest u mnie tak:
sorki za jakość
te kable są moze w tym żoltym peszlu?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Mar 12, 2011 23:46, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 06, 2009 16:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
panowie skoro jest jakis temacik o tych rezystorach to takie szybkie pytanko.czy ktos zmienial predkosci dmuchawy???u mnie na 1 biegu silnik slychac tylko przy przekreconym zaplonie.jak autko jest odpalone to go nie slychac.na 2 biegu slychac silnik ale powietrze z nawiewow jest bardzo slabo odczuwalne.dopiero na 3 mozna zagrzac wnetrze i odparowac szyby.i wpadl mi do glowy pomysl czy nie dalo by rady przelutowac jakichs opornikow by zwiekszyc dwie pierwsze predkosci.nie znam sie na elektryce i tych rzeczach wiec stad moje pytanie.
mielony22, tak to jest zrobione, że przy 1 biegu powietrze się ledwo wyhyla z nawiewów, ale jeśli chodzi o grzanie wnętrza auta, to po przejechaniu paru kilometrów, kiedy już nie potrzebne Ci jest buchanie gorącym powietrzem w twarz sprawdza się znakomicie
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
mielony22, tak to jest zrobione, że przy 1 biegu powietrze się ledwo wyhyla z nawiewów, ale jeśli chodzi o grzanie wnętrza auta, to po przejechaniu paru kilometrów, kiedy już nie potrzebne Ci jest buchanie gorącym powietrzem w twarz sprawdza się znakomicie
w lato moze i tak ale zima nie bardzo bo szyby paruja szybciutko.no trudno ten typ tak ma.ale sprobuje moze cos da sie wykombinowac.tylko najpierw trzeba wyzdrowiec i poczekac az mroz troche opadnie.
[ Dodano: Sro Sty 07, 2009 19:47 ]
benio_bicos napisał/a:
mielony22
a filtr kabinowy kiedy był wymieniany?
może jest zapchany i na 1i 2 biegu słabo dmucha.
filterek wymieniany nie dawno.i to juz nie chodzi o dmuchanie tylko o predkosc silnika dmuchawy na 1 i 2 biegu jest slabo slyszalny wiec wiadomo tornada tam nie ukreci a co za tym idzie nic przez nawiewy nie poleci.moze w zr-ce tego problemu nie ma.
powiem tak kumpel w vw golfie 3 na 1biegu potrafi lepiej zagrzac wnetrze niz ja w roverku na 3biegu.tego mu zazdroszcze w jego autku.
powiem tak kumpel w vw golfie 3 na 1biegu potrafi lepiej zagrzac wnetrze niz ja w roverku na 3biegu.tego mu zazdroszcze w jego autku.
Nie rozumiem tego rozumowania. Skoro w tym Golfie szybciej się grzeje na 1 biegu, to wyższa musi być intensywność dmuchania lub temperatura powietrza na wylocie kratek. Temperatura zakładam, że jest taka sama, zatem wiatrak musi szybciej tłoczyć powietrza, a stąd bierze się hałas. Powinieneś się cieszyć, że Twój nawiew hałasuje dopiero na 3 biegu.
A tak poza tym, to nie możesz po prostu grzać na 3 biegu w ROVERku? Albo na 4-tym? Czy one nie wystarczają?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
powiem tak kumpel w vw golfie 3 na 1biegu potrafi lepiej zagrzac wnetrze niz ja w roverku na 3biegu.tego mu zazdroszcze w jego autku.
Nie rozumiem tego rozumowania. Skoro w tym Golfie szybciej się grzeje na 1 biegu, to wyższa musi być intensywność dmuchania lub temperatura powietrza na wylocie kratek. Temperatura zakładam, że jest taka sama, zatem wiatrak musi szybciej tłoczyć powietrza, a stąd bierze się hałas. Powinieneś się cieszyć, że Twój nawiew hałasuje dopiero na 3 biegu.
A tak poza tym, to nie możesz po prostu grzać na 3 biegu w ROVERku? Albo na 4-tym? Czy one nie wystarczają?
teeraz to ja nie rozumiem. ja uwazam tak ze powietrze im wolniej leci tym cieplejsze bo ped je ochladza.ale to moje rozumowanie.pojezdzij troche autkiem z wlaczonym nawiewem na wiekszym biegu.nie jest to mile.lepiej chyba gdy zalaczysz sobie na 1 lub na 2 i delikatny powiew piesci twoja twarz .tak jest zdecydowanie lepiej.
jak kiedys zadalem pytanie na temat dmuchawy to ktos pisal ze na 1 i 2 biegu nie czuc wiatru tylko zeby byc pewnym ze dziala trza sie wsluchac w silniik dmuchawy.
Ale nadal nie rozumiem na czym polega Twój problem. Nie leci ciepłe powietrze na 1 i 2 biegu? Piszesz, że
mielony22 napisał/a:
dopiero na 3 mozna zagrzac wnetrze i odparowac szyby
Dlaczego na 1 i 2 się nie grzeje?
moze i mozna zagrzac wnetrze na 1 i 2 biegu ale nie testowalem tego.jak przylozy sie reke do nawiewow na powyzszych biegach to nawet nie czuc lecacego powietrza.moze delikatnie ale trzeba wyostrzyc zmysly , pomimo tego ze silnik dmuchawy pracuje.
powiem tak chodzilo mi w tym wszystkim o to czy komus to przeszkadza jak mnie i czy ktos probowal takiego rozwiazania jak zmiana rezystorkow w celu zwiekszenia predkosci silnika dmuchawy.ja cos takiego przetestuje bo i tak musze dostac sie do tej plytki bo mi nie laczy.wiec jak zrobie to napisze co i jak trza zrobic.no chyba ze ktos juz takie cudo uklepal to niech sie pochwali.
moze i mozna zagrzac wnetrze na 1 i 2 biegu ale nie testowalem tego.jak przylozy sie reke do nawiewow na powyzszych biegach to nawet nie czuc lecacego powietrza.
No to masz coś "nie tak". Zacznij od wymiany filtra kabinowego.
Na 1 i 2 biegu pęd powietrza powinien być wyraźnie wyczuwalny.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Tak jak mowia przedmowcy wymien filtr w kabinie ( u mnie od razu poprawilo prace nawiewu - dobrze jak bys tam sprezonym powietrzem psiknal w miejsce filtra)
sproboj moze wlaczyc obieg wewnetrzny w samochodzie moze bedzie wiac lepiej;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum