A mnie z kolei ciekawi, ile więcej waży 1.8 turbo od 1.8 vvc?
1.8 z T wazy 114 a 1.8 110 tyle podaja
Dzięki, w sumie niewielka różnica Dodając osprzęt będzie pewnie max 15-20kg więcej. Znalazłem gdzieś informacje, że po włożeniu 2.0 (który jest ponoć dużo cięższy bo żeliwny?) w ZR dramatycznie powiększa się podsterowność
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sob Sty 10, 2009 20:10
marcinmarcin napisał/a:
BoloSr napisał/a:
marcinmarcin napisał/a:
A mnie z kolei ciekawi, ile więcej waży 1.8 turbo od 1.8 vvc?
1.8 z T wazy 114 a 1.8 110 tyle podaja
Dzięki, w sumie niewielka różnica Dodając osprzęt będzie pewnie max 15-20kg więcej. Znalazłem gdzieś informacje, że po włożeniu 2.0 (który jest ponoć dużo cięższy bo żeliwny?) w ZR dramatycznie powiększa się podsterowność
ale 2.0 to ma strasznie malo KM bo raptem 150 KM a wazy 184 kg to napewno sie nie oplaca
Czyli właściwie sytuacja jest dość jasna - jeżeli już swap to na 1.8T. Bardziej niż na mocy zależy mi na dobrym wyważeniu auta - teraz jest już silnie podsterowny, ale mimo to po zdjęciu nogi z gazu ochoczo macha ogonem. A co do dalszych kroków u mnie sytuacja jest dość prosta - jak będzie drugie auto (na razie nie ma takiej potrzeby) to na swoje miejsce wraca gwint KW, wylatuje cały środek, klima, CA, abs, zawitają hamulce black diamond, metalowe przewody goodridge, na pewno szpera (właściwie to już powoli szukam), sportowe sprzęgło, być może klatka i albo:
1) wydech janspeed, porządny dolot, sportowy wałek wydechowy - co powinno pozwolić na przekroczenie 180km N.A.
2) swap 1.8T - liczyłbym tu na 200km przy fajniejszej charakterystyce momentu
Opcja 2 raczej tylko przy padzie VVC albo nadmiernym przypływie gotówki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum