Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 160] Swap 1.8 vvc na 1.8 turbo z R75
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 160] Swap 1.8 vvc na 1.8 turbo z R75
Autor Wiadomość
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 15:58   

!@!$# nie pasuje do mojego:( chyba bo ja mam 98rok a tam jest do 96
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 08, 2009 15:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Czw Sty 08, 2009 17:26   

ja che taki kit do swojego :) :):)
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 18:06   

to kit do hondowskiego silnika :) moze :
Silniczek
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 20:41   

maciekwawa napisał/a:
!@!$# nie pasuje do mojego:( chyba bo ja mam 98rok a tam jest do 96


Przecież silniki i tak się nie różnią.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 20:51   

kolin napisał/a:
maciekwawa napisał/a:
!@!$# nie pasuje do mojego:( chyba bo ja mam 98rok a tam jest do 96


Przecież silniki i tak się nie różnią.
uważasz ze roveroski k -series nie rozni sie od hondowskiego D16A6 SOHC czy D16A8 DOHC ?? nie ladnie :P
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Sty 09, 2009 20:00   

A mnie z kolei ciekawi, ile więcej waży 1.8 turbo od 1.8 vvc?
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Pią Sty 09, 2009 21:00   

marcinmarcin napisał/a:
A mnie z kolei ciekawi, ile więcej waży 1.8 turbo od 1.8 vvc?



znlazlem cos fajnego http://www.dvapower.co.uk/
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sob Sty 10, 2009 15:23   

BoloSr napisał/a:
znlazlem cos fajnego http://www.dvapower.co.uk/

Dokładnie tak - Dave Andrews to meches-legenda w angielskim światku mg/rover. btw. aktywny uczestnik forum mg-rover.org ;)
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 10, 2009 18:27   

marcinmarcin napisał/a:
A mnie z kolei ciekawi, ile więcej waży 1.8 turbo od 1.8 vvc?


1.8 z T wazy 114 a 1.8 110 tyle podaja :)
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sob Sty 10, 2009 19:45   

BoloSr napisał/a:
marcinmarcin napisał/a:
A mnie z kolei ciekawi, ile więcej waży 1.8 turbo od 1.8 vvc?


1.8 z T wazy 114 a 1.8 110 tyle podaja :)

Dzięki, w sumie niewielka różnica :) Dodając osprzęt będzie pewnie max 15-20kg więcej. Znalazłem gdzieś informacje, że po włożeniu 2.0 (który jest ponoć dużo cięższy bo żeliwny?) w ZR dramatycznie powiększa się podsterowność
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 10, 2009 20:10   

marcinmarcin napisał/a:
BoloSr napisał/a:
marcinmarcin napisał/a:
A mnie z kolei ciekawi, ile więcej waży 1.8 turbo od 1.8 vvc?


1.8 z T wazy 114 a 1.8 110 tyle podaja :)

Dzięki, w sumie niewielka różnica :) Dodając osprzęt będzie pewnie max 15-20kg więcej. Znalazłem gdzieś informacje, że po włożeniu 2.0 (który jest ponoć dużo cięższy bo żeliwny?) w ZR dramatycznie powiększa się podsterowność


ale 2.0 to ma strasznie malo KM bo raptem 150 KM a wazy 184 kg to napewno sie nie oplaca :(
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Sty 10, 2009 22:00   

2.0 T ma 200KM ;) niestety lekki nie jest ..... prowadzenie będzie takie jak w MG ZR z klekotem pod maską ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sob Sty 10, 2009 23:36   

Czyli właściwie sytuacja jest dość jasna - jeżeli już swap to na 1.8T. Bardziej niż na mocy zależy mi na dobrym wyważeniu auta - teraz jest już silnie podsterowny, ale mimo to po zdjęciu nogi z gazu ochoczo macha ogonem. A co do dalszych kroków u mnie sytuacja jest dość prosta - jak będzie drugie auto (na razie nie ma takiej potrzeby) to na swoje miejsce wraca gwint KW, wylatuje cały środek, klima, CA, abs, zawitają hamulce black diamond, metalowe przewody goodridge, na pewno szpera (właściwie to już powoli szukam), sportowe sprzęgło, być może klatka i albo:
1) wydech janspeed, porządny dolot, sportowy wałek wydechowy - co powinno pozwolić na przekroczenie 180km N.A.
2) swap 1.8T - liczyłbym tu na 200km przy fajniejszej charakterystyce momentu
Opcja 2 raczej tylko przy padzie VVC albo nadmiernym przypływie gotówki ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów swap 2.0 turbo od 600 do 200
stanley200 Tuning mechaniczny 501 Czw Gru 29, 2011 23:08
Raptile
Brak nowych postów Swap silnika z 220 turbo do 216gti
PabloWRC Tuning mechaniczny 1 Pon Sty 28, 2008 08:12
stanley200
Brak nowych postów [MG ZR 160] Swap na k- series 1.8 turbo 150 kucy
Saper Tuning mechaniczny 7 Pią Lis 18, 2011 12:06
marcinmarcin
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 11:07
dobryziom
Brak nowych postów [R-200 1.4 16v 98R] Swap na 2.0 V6 z 75
kolin Tuning mechaniczny 11 Sro Sie 20, 2008 12:13
Senn



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink