Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Sro Cze 24, 2009 10:13
Magistrala niekoniecznie.Uszczelka najmarniej 110-120 zł. Planowanie 50-80 zł.Nie wiadomo jak uszczelniacze zaworów,wałków.Co ze szpilkami? Olej,płyn chłodniczy.Rozrząd ( nie ma sensu płacić później drugi raz) Uszczelka pod dekiel zaworów,pod kolektor wydechowy i ssący. Robocizna od 200 do 500 zł. Mój HGF kosztował 1500 zł. Tyle że ja wszystko dałem nowe łącznie ze szpilkami.A robocizna 500 zł.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 24, 2009 10:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sro Cze 24, 2009 13:40
iktorn73 napisał/a:
Niby tak,ale wyliczam tylko koszty
Tak, ale wyliczacie koszty dla porównania, co jest bardziej opłacalne więc skoro przy robieniu uszczelki wliczacie rozrząd i płyny, to przy wymianie silnika również. Do tego trzeba wliczyć koszt montażu silnika, a to tez jakoś jest pomijane w tych porównaniach .
jejku ludzie ja wiem że trzeba wymienić olej i płyny zresztą tak jak mój przedmówca powiedział jak się kupuje drugi silnik to i tak trzeba coś do niego wlać bo na sucho to on tylko raz zadziała
być może uszczelka być może coś więcej...
[ Dodano: Sro Cze 24, 2009 22:00 ]
mam jeszcze jedno pytanie czy jak już ewentualnie zamieniłbym silnik z 1.4 8v na 1.4 16v to trzeba przeprogramować koma?
_________________ mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy
Pomógł: 26 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 587 Skąd: Civitas Kielcensis
Wysłany: Czw Cze 25, 2009 14:50
nie trzeba programowac, wystarczy przelozyc kolo zamachowe aby immo puscil. Chyba, ze po montazu bedzie cos nie tak (malo prawdopodobne ale ryzyko jest) np, zrobi sie blad jakikoliwek, to bedzie trzeba usunac bledy. Ja musialem raz usuwac bledy bo juz po odpaleniu silnika wyjalem i wlozylem wtyczke czujnika przepustnicy, moj byl blad.
a ja mam takie pytanie moze glupie ale nie daje mi spokoju czy jak zakupilbym silnik 1.4 16v od poloneza :E to czy wystarczy wymienic te kolo zamachowe czy jeszcze cos musialbym wymienic zeby silnik mi dzialal dodam ze mam 1.4 8v rozklekotany bo cisnienie rozsadza mi wezyk od chlodnicy i chyba nawet sama chlodnice mi wywalilo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum