mam jeszcze jedno pytanie..
czy McPersony z ZR są takie same jak z ZS?
chodzi mi o to czy sprężyny mają taką samą twardość i charakterystykę..
bo mam okazje kupić całe mcpersony z ZS ale chce aby mój r200 miał taką charakterystykę jak ZR
Czy mógłby i ktoś wyjaśnić jak nazywa sie wersja rover 200 badz 214 z wykończeniami drewnianymi na kierownicy i gałce od zmieny biegów? Mam zamiar kupić rovera ale nietety nie moge 'upolować' takiego jaki mi sie podoba:( . Proszę o pomoc. Dziekuje
wracając do tematu..
pytałem wcześniej czy jest różnica w sprężynach montowanych do różnych wersji silnikowych r200, okazuje sie że tak.. pękła mi jedna ze sprężyn i kupiłem na allegro.. po rozpakowaniu paczki okazało sie, że chociaż ma tyle samo zwojów to jest krótsza o około 3 cm.. myślałem że może jest bardziej wyeksploatowana, ale napisałem sprzedawcy jaki mam problem i posprawdzał u siebie wszystkie sprężyny po czym stwierdził że faktycznie występują u niego 2 rodzaje długości.. nie wiem jak piszą w katalogach bo nie sprawdzałem.
odnośnie amortyzatorów to mogę powiedzieć że kupiłem jakiś czas temu zawias z ZR i zauważyłem że amortyzatory także są krótsze od seryjnych.. ogólnie zawias ZR to poezja! (jeśli można tak powiedzieć;])
pozdrawiam
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Pon Sie 31, 2009 22:07
mlodyjp napisał/a:
wracając do tematu..
pytałem wcześniej czy jest różnica w sprężynach montowanych do różnych wersji silnikowych r200, okazuje sie że tak.. pękła mi jedna ze sprężyn i kupiłem na allegro.. po rozpakowaniu paczki okazało sie, że chociaż ma tyle samo zwojów to jest krótsza o około 3 cm.. myślałem że może jest bardziej wyeksploatowana, ale napisałem sprzedawcy jaki mam problem i posprawdzał u siebie wszystkie sprężyny po czym stwierdził że faktycznie występują u niego 2 rodzaje długości.. nie wiem jak piszą w katalogach bo nie sprawdzałem.
odnośnie amortyzatorów to mogę powiedzieć że kupiłem jakiś czas temu zawias z ZR i zauważyłem że amortyzatory także są krótsze od seryjnych.. ogólnie zawias ZR to poezja! (jeśli można tak powiedzieć;])
pozdrawiam
Heh odswiezam temat.
Powiedziałby ktos jak z tymi eibachami jest? Gdzie je znalezc? O ile obniżą auto? Po tak własnie na 3cm sie przymierzam obnizyc co by twardziej io nizej było, bez efektu "autobus" (choc i tak toi nie to sam oco w matizie).
http://www.allegro.pl/ite...ver_200_25.html
znalazłem taka auukcje, ale nie wiem nic o tych sprezynach, nie wiem czyu to oryginały czy pasuja czemu nie w pudełkach czy wszsytko z nimi na pewnoe w porzadku.
Aha sam mam R25 1.4
CZekam na pomoc.
[ Dodano: Pon Sie 31, 2009 23:11 ]
JAk to te to zaklepuje:)
[ Dodano: Pon Sie 31, 2009 23:13 ]
Na jakiejs stronie znalazłem taki numer modelu: 7607.140 , nieza bardzo zgadza sie z tym z aukcji.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Pon Sie 31, 2009 22:38
Z tego co widze to -25mm (dla mnei wystarczy w zupełnosci), ale co to za firma? Cena za komplecik? To sa progresywne sprezyny jak widze? MAsz je moze? Jakie wrazenia? Widze ze pod rovera sa wiec wystarczy zmiana i z orginalnymi amorkami wszsytko bedzie super pasowac nie wazne czy auto pełne czy nie (naczytałem sie historii MaRKa )
Jescze mam takei pytanie. Auto bedzie nizej o te 25mm ale i tak "maksymalne dobicie spreezyny" nie zmini sie w stosunku do tego z orginalnych? Pytam dlatego ze mam troszke za duze koła przez opony (efekt nieprzemyslanego wypełniania dziuruy w nadkolu) i nie wiem czy bedzie dobijac - w planie i tak zmiana na 16tki z mg i normalne opony, ale pytam.
[ Dodano: Pon Sie 31, 2009 23:39 ]
P.S. Poza tematem jak jest cena piaskowania felg? Piaskowanie to chyba doprowadzenie do ładnego stanu wizulanie, ubytki rysy itp?
Jeśli usiądzie faktycznie tylko te 25mm nie powinno być problemu. Druga sprawa przygotuj się za kilka miesięcy na wymianę amortyzatorów na seryjnych amorach i progresywnych sprężynach długo nie pożyją ja już powoli zbieram kasę na amory o skróconym skoku.
Piaskowanie to chyba doprowadzenie do ładnego stanu wizulanie, ubytki rysy itp?
piaskowanie to tylko oczyszczenie felg do gołego metalu .... ubytki rys, szpachlowanie i lakierowanie to obrębne operacje cały zabieg regeneracji to koszt od od 70PLN w górę ... moze i taniej da radę .. trzeba by popytać po prostu samo piaskowanie to ok 20 - 30 PLN
jeszcze nie, ale wkrótce bede miał (chyba), na angielski forum rovera je zachwalają
niuton napisał/a:
Z tego co widze to -25mm
nie wiem czy one obniżają MG ZR o 20mm, czy R25 o 20mm
niuton napisał/a:
ale co to za firma?
X-Power to firma przygotowująca MG do rajdów
jak wymieniasz sprezyny to dobrze by było wsadzić nowe amory za jednym razem
zastanawiam sie jeszcze nad tym, ale niewiem co to jest warte
http://www.larkspeed.com/...l?p=2617121&a=i
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 07:45
Pływak napisał/a:
Druga sprawa przygotuj się za kilka miesięcy na wymianę amortyzatorów na seryjnych amorach i progresywnych sprężynach długo nie pożyją ja już powoli zbieram kasę na amory o skróconym skoku.
Dlaczego tak jest? Jakie musza byc amory w takim razie do sprezyn progresywnych?
[ Dodano: Wto Wrz 01, 2009 08:46 ]
Brt napisał/a:
piaskowanie to tylko oczyszczenie felg do gołego metalu .... ubytki rys, szpachlowanie i lakierowanie to obrębne operacje
Aha, i sie ucze całe zycie dzieki Wam. To nie takei drogie. Ale to poza tematem wiec cicho sza! Dzięki.
[ Dodano: Wto Wrz 01, 2009 08:47 ]
Ciufcia napisał/a:
X-Power to firma przygotowująca MG do rajdów
Tak teraz sobie przypominam te nazwe. Raz widziałem ich zaminnik skrzyni PG1 za grosze. Chyba 300 funtów.
Warte pewnie swoich pieniędzy w pełni. Tyle że tam coś o 4cm piszą, wg mnie to już za dużo. Dla mnie maks 3 na polskie drogi krawęzniki- mutanty i dziury- potwory.
No ale taki zestawik to juz chyba najlepsza opcja bo założenia to ma ze soboi współpracowac. do tego firma- miodzio.
niuton te sprezyny od Xpowera to raczej nie dla Ciebie Skoro chcesz max -30mm to albo zawiecha od ZR albo jakies sprezyny dedykowane do R200, R25. Te Xpowery sa do MG i obnizaja ZR o 25mm. R200 lub R25 pojdzie w dol okolo 50mm, wiec do tego juz musisz kupic krotsze amorki.
Tez mam w planach te sprezyny, ale ja juz mam zawieche od ZR
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Ciufcia ta cena faktycznie dziwna kwestia sprawdzenia czesto firmy maja na stronach nieaktualne ceny ale jesli jest prawdziwa to dobra okazja
rodi_ napisał/a:
niuton te sprezyny od Xpowera to raczej nie dla Ciebie Skoro chcesz max -30mm to albo zawiecha od ZR albo jakies sprezyny dedykowane do R200, R25. Te Xpowery sa do MG i obnizaja ZR o 25mm. R200 lub R25 pojdzie w dol okolo 50mm, wiec do tego juz musisz kupic krotsze amorki.
Tez mam w planach te sprezyny, ale ja juz mam zawieche od ZR
i tu lepeij zadzwonic i dopytac bo w ZR byly rozne sprezyny z tego co twierdza posiadacze modelu wiec moze byc tak ze to jest 20-25mm od standardu R25 oraz modeli ZR ale nie 160...
znalazłem jeszcze coś takiego, tylko troche drogo ale fest mnie to kusi
tylko nie wiem czy variant1 czy variant2
http://kwshop.de/
każdy musi sam wybrać z listy: Rover 25
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1792
Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 13:54
rodi_ napisał/a:
ja juz mam zawieche od ZR
rodi_ kolego napisz czy jest duza roznica w komforcie jazdy i ile Ci sie bryczka obnizyla po zmianie zawiechy. Ja wciagam do swojego 416 zawieche od ZSa (przod, tyl cale macphersony) i sam nie wiem jak to bedzie sie kulalo.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 17:32
rodi_ napisał/a:
niuton te sprezyny od Xpowera to raczej nie dla Ciebie Skoro chcesz max -30mm to albo zawiecha od ZR albo jakies sprezyny dedykowane do R200, R25. Te Xpowery sa do MG i obnizaja ZR o 25mm. R200 lub R25 pojdzie w dol okolo 50mm, wiec do tego juz musisz kupic krotsze amorki.
Tez mam w planach te sprezyny, ale ja juz mam zawieche od ZR
"zawiecha od ZR" to znaczy? Co pod tym terminm kwalifikuje sie do wymiany.
Rozumie se że sowodowane jest to tym że ZR jest od poczatku nizszy o 25mm? Jak kupie krotsze amorki to przy tych sprezynach tylko po to by to działało, bo i tak siedziec bedzie 5m nizej? Kwestie zawieszenia i kombinacji przy nim dopiero poznaje
[ Dodano: Wto Wrz 01, 2009 18:37 ]
dobryziom napisał/a:
i tu lepeij zadzwonic i dopytac bo w ZR byly rozne sprezyny z tego co twierdza posiadacze modelu wiec moze byc tak ze to jest 20-25mm od standardu R25 oraz modeli ZR ale nie 160...
Na stronie jest napisane: "all MG ZR's" tak jakby wszsytkie miały te same, a jak nie to juz nic nie rozumie... No to kto chetny zadzwonic i sie z angolami dogadac?
A własnie ciufcia, mówiłes ze na jakims angielskim forum czytałes opinie o tych sprezynkach, do czego montowali? co pisali o nich? przecierz na pewno nie tylko do jednego modelu...
A własnie ciufcia, mówiłes ze na jakims angielskim forum czytałes opinie o tych sprezynkach, do czego montowali? co pisali o nich? przecierz na pewno nie tylko do jednego modelu...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum