Forum Klubu ROVERki.pl :: Sprężyny Eibah w R220d..?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Sprężyny Eibah w R220d..?
Autor Wiadomość
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Lut 11, 2009 00:23   

dobryziom napisał/a:
wygladaja na broberty...
niee e :) viper D by rial - http://www.maxtuning.pl/i...i&firm=rial&f=6 z oponkami pirelli P zero nero na przodzi i uniroyal na tyle.

Zamienilem za orginale od silverstona :P
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 11, 2009 00:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mlodyjp 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 58
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Lut 13, 2009 15:13   

mam jeszcze jedno pytanie..
czy McPersony z ZR są takie same jak z ZS?
chodzi mi o to czy sprężyny mają taką samą twardość i charakterystykę..
bo mam okazje kupić całe mcpersony z ZS ale chce aby mój r200 miał taką charakterystykę jak ZR
 
 
mala_ewka8 



Dołączyła: 08 Lip 2009
Posty: 13
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Lip 08, 2009 19:59   

Czy mógłby i ktoś wyjaśnić jak nazywa sie wersja rover 200 badz 214 z wykończeniami drewnianymi na kierownicy i gałce od zmieny biegów? Mam zamiar kupić rovera ale nietety nie moge 'upolować' takiego jaki mi sie podoba:( . Proszę o pomoc. Dziekuje

POZDRAWIAM
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Lip 08, 2009 20:06   

pewnie chodzi o wersję silverstone :ok: ....

mala_ewka8, jak znajdziesz jakiegoś interesującego to napisz w dziale "chce kupić ..." :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
mlodyjp 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 58
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Lip 14, 2009 17:49   

wracając do tematu..
pytałem wcześniej czy jest różnica w sprężynach montowanych do różnych wersji silnikowych r200, okazuje sie że tak.. pękła mi jedna ze sprężyn i kupiłem na allegro.. po rozpakowaniu paczki okazało sie, że chociaż ma tyle samo zwojów to jest krótsza o około 3 cm.. myślałem że może jest bardziej wyeksploatowana, ale napisałem sprzedawcy jaki mam problem i posprawdzał u siebie wszystkie sprężyny po czym stwierdził że faktycznie występują u niego 2 rodzaje długości.. nie wiem jak piszą w katalogach bo nie sprawdzałem.

odnośnie amortyzatorów to mogę powiedzieć że kupiłem jakiś czas temu zawias z ZR i zauważyłem że amortyzatory także są krótsze od seryjnych.. ogólnie zawias ZR to poezja! (jeśli można tak powiedzieć;])
pozdrawiam
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Pon Sie 31, 2009 22:07   

mlodyjp napisał/a:
wracając do tematu..
pytałem wcześniej czy jest różnica w sprężynach montowanych do różnych wersji silnikowych r200, okazuje sie że tak.. pękła mi jedna ze sprężyn i kupiłem na allegro.. po rozpakowaniu paczki okazało sie, że chociaż ma tyle samo zwojów to jest krótsza o około 3 cm.. myślałem że może jest bardziej wyeksploatowana, ale napisałem sprzedawcy jaki mam problem i posprawdzał u siebie wszystkie sprężyny po czym stwierdził że faktycznie występują u niego 2 rodzaje długości.. nie wiem jak piszą w katalogach bo nie sprawdzałem.

odnośnie amortyzatorów to mogę powiedzieć że kupiłem jakiś czas temu zawias z ZR i zauważyłem że amortyzatory także są krótsze od seryjnych.. ogólnie zawias ZR to poezja! (jeśli można tak powiedzieć;])
pozdrawiam


Heh odswiezam temat.
Powiedziałby ktos jak z tymi eibachami jest? Gdzie je znalezc? O ile obniżą auto? Po tak własnie na 3cm sie przymierzam obnizyc co by twardziej io nizej było, bez efektu "autobus" (choc i tak toi nie to sam oco w matizie).
http://www.allegro.pl/ite...ver_200_25.html
znalazłem taka auukcje, ale nie wiem nic o tych sprezynach, nie wiem czyu to oryginały czy pasuja czemu nie w pudełkach czy wszsytko z nimi na pewnoe w porzadku.
Aha sam mam R25 1.4

CZekam na pomoc.

[ Dodano: Pon Sie 31, 2009 23:11 ]
JAk to te to zaklepuje:)

[ Dodano: Pon Sie 31, 2009 23:13 ]
Na jakiejs stronie znalazłem taki numer modelu: 7607.140 , nieza bardzo zgadza sie z tym z aukcji.
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pon Sie 31, 2009 22:26   

kup se to http://www.ptp-ltd.co.uk/...spring_kit.htm?
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Pon Sie 31, 2009 22:38   

Z tego co widze to -25mm (dla mnei wystarczy w zupełnosci), ale co to za firma? Cena za komplecik? To sa progresywne sprezyny jak widze? MAsz je moze? Jakie wrazenia? Widze ze pod rovera sa wiec wystarczy zmiana i z orginalnymi amorkami wszsytko bedzie super pasowac nie wazne czy auto pełne czy nie (naczytałem sie historii MaRKa :grin: )

Jescze mam takei pytanie. Auto bedzie nizej o te 25mm ale i tak "maksymalne dobicie spreezyny" nie zmini sie w stosunku do tego z orginalnych? Pytam dlatego ze mam troszke za duze koła przez opony (efekt nieprzemyslanego wypełniania dziuruy w nadkolu) i nie wiem czy bedzie dobijac - w planie i tak zmiana na 16tki z mg i normalne opony, ale pytam.

[ Dodano: Pon Sie 31, 2009 23:39 ]
P.S. Poza tematem jak jest cena piaskowania felg? Piaskowanie to chyba doprowadzenie do ładnego stanu wizulanie, ubytki rysy itp?
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Sie 31, 2009 22:45   

Jeśli usiądzie faktycznie tylko te 25mm nie powinno być problemu. Druga sprawa przygotuj się za kilka miesięcy na wymianę amortyzatorów na seryjnych amorach i progresywnych sprężynach długo nie pożyją ja już powoli zbieram kasę na amory o skróconym skoku.

http://pl.wikipedia.org/w...8technologia%29
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sie 31, 2009 22:47   

niuton napisał/a:
Piaskowanie to chyba doprowadzenie do ładnego stanu wizulanie, ubytki rysy itp?

piaskowanie to tylko oczyszczenie felg do gołego metalu .... ubytki rys, szpachlowanie i lakierowanie to obrębne operacje :ok: cały zabieg regeneracji to koszt od od 70PLN w górę ... moze i taniej da radę .. trzeba by popytać po prostu :ok: samo piaskowanie to ok 20 - 30 PLN
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pon Sie 31, 2009 22:48   

niuton napisał/a:
MAsz je moze?

jeszcze nie, ale wkrótce bede miał (chyba), na angielski forum rovera je zachwalają
niuton napisał/a:
Z tego co widze to -25mm

nie wiem czy one obniżają MG ZR o 20mm, czy R25 o 20mm :P
niuton napisał/a:
ale co to za firma?

X-Power to firma przygotowująca MG do rajdów
jak wymieniasz sprezyny to dobrze by było wsadzić nowe amory za jednym razem
zastanawiam sie jeszcze nad tym, ale niewiem co to jest warte
http://www.larkspeed.com/...l?p=2617121&a=i
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Sie 31, 2009 23:05   

Ciufcia napisał/a:

zastanawiam sie jeszcze nad tym, ale niewiem co to jest warte
http://www.larkspeed.com/...l?p=2617121&a=i


Jak sprawują się te kity nie wiem ale Koni jedna z lepszych firm produkująca zawiasy...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 07:45   

Pływak napisał/a:
Druga sprawa przygotuj się za kilka miesięcy na wymianę amortyzatorów na seryjnych amorach i progresywnych sprężynach długo nie pożyją ja już powoli zbieram kasę na amory o skróconym skoku.

Dlaczego tak jest? Jakie musza byc amory w takim razie do sprezyn progresywnych?

[ Dodano: Wto Wrz 01, 2009 08:46 ]
Brt napisał/a:

piaskowanie to tylko oczyszczenie felg do gołego metalu .... ubytki rys, szpachlowanie i lakierowanie to obrębne operacje :ok:

Aha, i sie ucze całe zycie dzieki Wam. To nie takei drogie. Ale to poza tematem wiec cicho sza! Dzięki.

[ Dodano: Wto Wrz 01, 2009 08:47 ]
Ciufcia napisał/a:

X-Power to firma przygotowująca MG do rajdów

Tak teraz sobie przypominam te nazwe. Raz widziałem ich zaminnik skrzyni PG1 za grosze. Chyba 300 funtów.

[ Dodano: Wto Wrz 01, 2009 08:49 ]
Ciufcia napisał/a:
zastanawiam sie jeszcze nad tym, ale niewiem co to jest warte
http://www.larkspeed.com/...l?p=2617121&a=i

Warte pewnie swoich pieniędzy w pełni. Tyle że tam coś o 4cm piszą, wg mnie to już za dużo. Dla mnie maks 3 na polskie drogi krawęzniki- mutanty i dziury- potwory.
No ale taki zestawik to juz chyba najlepsza opcja bo założenia to ma ze soboi współpracowac. do tego firma- miodzio.
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 10:42   

niuton napisał/a:
No ale taki zestawik to juz chyba najlepsza opcja bo założenia to ma ze soboi współpracowac. do tego firma- miodzio.

na ebayu ten zestaw jest od 3500 zł do 5000 zł, więc ta cena mi się trochę podejrzana wydaje
i nie znam tego sklepu co to sprzedaje:/
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 13:13   

niuton te sprezyny od Xpowera to raczej nie dla Ciebie :wink: Skoro chcesz max -30mm to albo zawiecha od ZR albo jakies sprezyny dedykowane do R200, R25. Te Xpowery sa do MG i obnizaja ZR o 25mm. R200 lub R25 pojdzie w dol okolo 50mm, wiec do tego juz musisz kupic krotsze amorki.
Tez mam w planach te sprezyny, ale ja juz mam zawieche od ZR
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 13:29   

Ciufcia ta cena faktycznie dziwna kwestia sprawdzenia czesto firmy maja na stronach nieaktualne ceny ale jesli jest prawdziwa to dobra okazja :)

rodi_ napisał/a:
niuton te sprezyny od Xpowera to raczej nie dla Ciebie :wink: Skoro chcesz max -30mm to albo zawiecha od ZR albo jakies sprezyny dedykowane do R200, R25. Te Xpowery sa do MG i obnizaja ZR o 25mm. R200 lub R25 pojdzie w dol okolo 50mm, wiec do tego juz musisz kupic krotsze amorki.
Tez mam w planach te sprezyny, ale ja juz mam zawieche od ZR


i tu lepeij zadzwonic i dopytac bo w ZR byly rozne sprezyny z tego co twierdza posiadacze modelu wiec moze byc tak ze to jest 20-25mm od standardu R25 oraz modeli ZR ale nie 160...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 13:39   

znalazłem jeszcze coś takiego, tylko troche drogo ale fest mnie to kusi :D
tylko nie wiem czy variant1 czy variant2
http://kwshop.de/
każdy musi sam wybrać z listy: Rover 25
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 13:54   

rodi_ napisał/a:
ja juz mam zawieche od ZR

rodi_ kolego napisz czy jest duza roznica w komforcie jazdy i ile Ci sie bryczka obnizyla po zmianie zawiechy. Ja wciagam do swojego 416 zawieche od ZSa (przod, tyl cale macphersony) i sam nie wiem jak to bedzie sie kulalo.
 
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 17:32   

rodi_ napisał/a:
niuton te sprezyny od Xpowera to raczej nie dla Ciebie :wink: Skoro chcesz max -30mm to albo zawiecha od ZR albo jakies sprezyny dedykowane do R200, R25. Te Xpowery sa do MG i obnizaja ZR o 25mm. R200 lub R25 pojdzie w dol okolo 50mm, wiec do tego juz musisz kupic krotsze amorki.
Tez mam w planach te sprezyny, ale ja juz mam zawieche od ZR

"zawiecha od ZR" to znaczy? Co pod tym terminm kwalifikuje sie do wymiany.
Rozumie se że sowodowane jest to tym że ZR jest od poczatku nizszy o 25mm? Jak kupie krotsze amorki to przy tych sprezynach tylko po to by to działało, bo i tak siedziec bedzie 5m nizej? Kwestie zawieszenia i kombinacji przy nim dopiero poznaje :wink:

[ Dodano: Wto Wrz 01, 2009 18:37 ]
dobryziom napisał/a:

i tu lepeij zadzwonic i dopytac bo w ZR byly rozne sprezyny z tego co twierdza posiadacze modelu wiec moze byc tak ze to jest 20-25mm od standardu R25 oraz modeli ZR ale nie 160...

Na stronie jest napisane: "all MG ZR's" tak jakby wszsytkie miały te same, a jak nie to juz nic nie rozumie... No to kto chetny zadzwonic i sie z angolami dogadac?

A własnie ciufcia, mówiłes ze na jakims angielskim forum czytałes opinie o tych sprezynkach, do czego montowali? co pisali o nich? przecierz na pewno nie tylko do jednego modelu...
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 18:30   

niuton napisał/a:
A własnie ciufcia, mówiłes ze na jakims angielskim forum czytałes opinie o tych sprezynkach, do czego montowali? co pisali o nich? przecierz na pewno nie tylko do jednego modelu...

MG ZR i R25 :)
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 214 i ] Sprężyny JAMEX !! ( 339 zl )
najnowszy85 Tuning mechaniczny 128 Pią Wrz 26, 2008 00:17
ramzi_pl
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [r200] sprężyny
kula92 Tuning mechaniczny 1 Wto Lis 20, 2012 23:06
greg-si
Brak nowych postów sprężyny Jamex
prośba
DawidNB Tuning mechaniczny 14 Sob Paź 29, 2011 16:53
Gość
Brak nowych postów Spreżyny do R 200 silverstone
Biernik20 Tuning mechaniczny 82 Sob Mar 21, 2009 19:52
marcinmarcin
Brak nowych postów obcięte sprężyny
mlodyjp Tuning mechaniczny 19 Pon Paź 13, 2008 19:08
kamil_luczak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink