Forum Klubu ROVERki.pl :: Sprężyny Eibah w R220d..?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Sprężyny Eibah w R220d..?
Autor Wiadomość
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 18:56   

Ciufcia napisał/a:
niuton napisał/a:
A własnie ciufcia, mówiłes ze na jakims angielskim forum czytałes opinie o tych sprezynkach, do czego montowali? co pisali o nich? przecierz na pewno nie tylko do jednego modelu...

MG ZR i R25 :)

No i co o montazu do 25tki? Pamietasz o ile sie obniżyło, albo czy dawali to do orginalnej reszty? Bo minus 5o mm tylko przy zmianie "zawiechy" bo na tak niskim tp ja ezdzic nie chce. MAsz link do tgo tematu, cos moze zrozumie...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 18:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 19:01   

Lechos napisał/a:
rodi_ kolego napisz czy jest duza roznica w komforcie jazdy i ile Ci sie bryczka obnizyla po zmianie zawiechy. Ja wciagam do swojego 416 zawieche od ZSa (przod, tyl cale macphersony) i sam nie wiem jak to bedzie sie kulalo.


Powiem Ci szczerze ze dla mnie to nie jest az tak sztywno. A jezeli chodzi o odczucia po zmianie, to trzymanie w zakretach sie bardzo poprawilo. Jest napewno twardziej niz w serii, ale tragedi tez nie ma. Jak masz mozliwosc to bierz caly komplet od ZS, bedziesz mial mniej roboty z przelozeniem. A zadowolony napewno bedziesz :grin:


niuton napisał/a:
"zawiecha od ZR" to znaczy? Co pod tym terminm kwalifikuje sie do wymiany.
Rozumie se że sowodowane jest to tym że ZR jest od poczatku nizszy o 25mm? Jak kupie krotsze amorki to przy tych sprezynach tylko po to by to działało, bo i tak siedziec bedzie 5m nizej? Kwestie zawieszenia i kombinacji przy nim dopiero poznaje :wink:



Zawiecha od Zr to znaczy sprezyny plus amorki. Jesli zalozysz te Xpowery to wtedy pojdzie 5cm nizej, tak jak to opisales.
Przy tych sprezynach i 17" felgach zostaje tylko 1cm luzu, wiec raczej malo praktyczne to bedzie. Ja musze takie kupic, bo przy 15" to nadal mam duza przerwe miedzy kolem a nadkolem i nie wyglada dobrze :sad:

[ Dodano: Wto Wrz 01, 2009 20:13 ]
niuton napisał/a:
No i co o montazu do 25tki? Pamietasz o ile sie obniżyło, albo czy dawali to do orginalnej reszty? Bo minus 5o mm tylko przy zmianie "zawiechy" bo na tak niskim tp ja ezdzic nie chce. MAsz link do tgo tematu, cos moze zrozumie...


Tu znajdziesz odpowiedzi na wsystkie pytania
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=247496
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 19:53   

[quote="rodi_"]
Lechos napisał/a:
niuton napisał/a:
"zawiecha od ZR" to znaczy? Co pod tym terminm kwalifikuje sie do wymiany.
Rozumie se że sowodowane jest to tym że ZR jest od poczatku nizszy o 25mm? Jak kupie krotsze amorki to przy tych sprezynach tylko po to by to działało, bo i tak siedziec bedzie 5m nizej? Kwestie zawieszenia i kombinacji przy nim dopiero poznaje :wink:



Zawiecha od Zr to znaczy sprezyny plus amorki. Jesli zalozysz te Xpowery to wtedy pojdzie 5cm nizej, tak jak to opisales.
Przy tych sprezynach i 17" felgach zostaje tylko 1cm luzu, wiec raczej malo praktyczne to bedzie. Ja musze takie kupic, bo przy 15" to nadal mam duza przerwe miedzy kolem a nadkolem i nie wyglada dobrze :sad:

Aaaa... No to nie ma problmu bo i tak przecierz bym musiał amory zminic bo i nowe nie są, i przy tych sprezynach na długo by sie nie nadały. Wiec powolutku: jak bym włożył te sprezynki i zestaw amorków nowych to juz b było ok? Auto w orwnaniu do teraz byłoby niżej o 25m jak to jst przy pisie sprężyn? Tyle że zwrócic bym musiał uwage zeby to byly spreżyny to MG ZRa a nie do 25tki?

Ale ze mnie łeb, hahaha. Zle napsiąłe, nie? Jak włoze amory z ZR i te xpowery bede miał minus 50, jak włoze zestaw z mgzr to bede miał -25, zgadza sie teraz?
I tak by mi sie opłacało zrobi i dopiro w przyslosci jakbym chciał se obnizyc jeszcze na sportowo to wkąłdam x powery i idzie mi kolejne 25mm. Dobrze? Swoja droa nie zwrociłem uwagi zeby MG były niższe...

Jesli tak to jakie amorki od ZR i jakie tam sa spreżyny? Progresywne? Chyba najlepsza opcją to i tak sa nówki?
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 20:43   

Jestem juz po zmianie kompletnych (amor+sprezyna) macphersonow z MG ZS w mojej 400.
Nowe z ZS sa o 2,5cm krotsze i chyba o 2 zwoje maja mniej (sprezyna grubsza). Po zamontowaniu juz tej roznicy nie widac. Sa znacznie twardsze podczas naduszania na blotnik. W czasie jazdy juz tej twardosci sie tak nie odczuwa choc jest troszke sztywniejszy, na nierownosciach nie buja buda i nie lata po drodze.Teraz moge smialo zapiszczec przy ruszaniu a przedtem bylo to niemozliwe bo cala buda podskakiwala i kola zrywaly (chyba amorki na wymarciu byly dlatego szukalem nowych ale sie trafily od ZS-a). Zastanawiam sie jeszcze czy tyl tez wciagnac od ZS-a bo az takiej roznicy nie ma jak myslalem (z przodu beton z tylu kolyska). Daje rade tak jak jest.
 
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 21:28   

rodi_ napisał/a:



niuton napisał/a:
"zawiecha od ZR" to znaczy? Co pod tym terminm kwalifikuje sie do wymiany.
Rozumie se że sowodowane jest to tym że ZR jest od poczatku nizszy o 25mm? Jak kupie krotsze amorki to przy tych sprezynach tylko po to by to działało, bo i tak siedziec bedzie 5m nizej? Kwestie zawieszenia i kombinacji przy nim dopiero poznaje :wink:



Zawiecha od Zr to znaczy sprezyny plus amorki. Jesli zalozysz te Xpowery to wtedy pojdzie 5cm nizej, tak jak to opisales.
Przy tych sprezynach i 17" felgach zostaje tylko 1cm luzu, wiec raczej malo praktyczne to bedzie. Ja musze takie kupic, bo przy 15" to nadal mam duza przerwe miedzy kolem a nadkolem i nie wyglada dobrze :sad:


Czyli teraz masz Roverka na zawieszeniu z ZR, jak możesz pokaz zdjecia jak to wyglada, zebym miał obraz o czym mowimy, jak wysoko siedzi. I jakie amsz w nim koła dla lepszego wyobrażenia. Skad takowe spreżyny i amorki wytrzasnałes?


Na tym angielskim forum o tych x powerach pisza ze tylko 15mm obniża, jak patrze na swoje nadkola i odejme jeszcze za duza opone to mysle ze 4cm to nei dużo. U Ciebie mierzyłes ile zeszlo w dół czy tak na oko?
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 22:05   

No mam zawieche od ZR i u mnie poszlo w dol o 25mm. Zdjecia jak jakies znajde to wrzuce jutro, a kola mam z przodu 195/50/15 a tyl 185/65/15.
No niby tak pisza, a producent podaje ze obnizaja 20-25mm.
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 12:13   

No to poczekam na zdjcia. A wg Ciebie to za mało obnizone, za mało sztywno, ze bedziez sprezyny zmieniac?
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 13:36   

No nadal jest troche za miekko w zakretach, a po drugie nadal jest za wysoko.
Lepszych fotek nie mam, mam nadzieje ze bedzie widac
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 19:39   

Fajny plener.

[ Dodano: Czw Wrz 03, 2009 20:44 ]
No skoro w praktyce ma siac 1,5 to tragedii nie bedzie, powiem ze bedzie nawet supr a jak nawet siadzie wiecej to sie przezyje. NAwet na Polskich drogac, bo tam pwnie nie ma tych problemow. W takim razie machne se te sprezynki i amorki do ZRa, felgi 16 (te z VI) i nowe opony 205/50 i na wiosne bedzie cud malina, przy kołach sie zmieni, ale kompletowac trzeba juz poki kasa jest. Podpwoiedziałby ktos w sprawie amorków, jakie to maja byc, W kaiej cenie dostane cos przyzwoitego kayaby na przykład. Gdzies ktos polecał przod monroe gazowo olejowe a tył KYB...
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 20:05   

mi sie udalo wyrwac macphersony przod i tyl od ZS w extra stanie za 3 stowki :grin: jeszcze jakies zwykle roverowskie aluski (bez szalenstw 15") i bedzie git.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [r200] sprężyny
kula92 Tuning mechaniczny 1 Wto Lis 20, 2012 23:06
greg-si
Brak nowych postów sprężyny Jamex
prośba
DawidNB Tuning mechaniczny 14 Sob Paź 29, 2011 16:53
Gość
Brak nowych postów Spreżyny do R 200 silverstone
Biernik20 Tuning mechaniczny 82 Sob Mar 21, 2009 19:52
marcinmarcin
Brak nowych postów obcięte sprężyny
mlodyjp Tuning mechaniczny 19 Pon Paź 13, 2008 19:08
kamil_luczak
Brak nowych postów Sprężyny JAMEX
gruby87 Tuning mechaniczny 2 Pon Cze 30, 2008 19:21
HaDeSsS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink