Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZR 160 a rover 200 Vi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZR 160 a rover 200 Vi
Autor Wiadomość
Roj 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 242
Skąd: warszawa



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 22:46   

a wracając przez przypadek do tematu :mrgreen:
ciekaw jestem czy tak naprawdę 200 vi nie mógłby się okazać konkurencyjny jeśli chodzi o radochę z jazdy przy założeniu

dobry vi ~10 k
dobry ZR ~20 k

jeżeli za różnicę dorzucimy do vi lekki remont pierdół mechanicznych + kompleksowo zawieszenie, większe lepsze hamulce, bardzo dobre opony to mogłoby się okazać, że na ustawionej próbie wcale nie byłby wolniejszy :?:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 22:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kurczak85 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 71
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 23:14   

Musi być dobrze przyprawiona :D
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 07:46   

Przyprawiona musi być miodzio! Najlepsza Pół krwista i nie polecam tych gotowych karkówek Sokołów co sprzedają w marketach bo to mięso smakuje gorzej niż wygląda....
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 07:51   

A ja się zastanawiam do czego prowadzi ten temat :P
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 08:39   

do zamknięcia jak nie wrócimy do tematu Vi/ZR :ok: ... Roj jak najbardziej frajda z jazdy by była ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Roj 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 242
Skąd: warszawa



Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 10:37   

Brt napisał/a:
Roj jak najbardziej frajda z jazdy by była
no frajda frajdą
ale zaczynam się zastanawiać nad tym
do tej pory gdyby ktoś spytał co do miejskiej ew, czasem sportowej jazdy do 20 tys. z dwójki wymienionej w temacie to bym powiedział że ZR na pewno, ale jeśli się dobrze zainwestuje 6, 8 czy 10 tys w rozsądne modyfickacje 200 vi (nie ruszając silnika - ew. tylko powrót do serii jeśli coś jest nie tak) to oprócz koloru lakieru i mniej fajnego wnętrza może być fajniejszą furką za tę samą cenę..
chyba że oczywiście są jakieś 'przeciw' i tu może ktoś będzie miał pomysł, który zburzy moją wizję :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 10:42   

a BRM?? moc ta sama co Vi ale wnętrze już np inne i można powiedzieć duuużo fajniejsze niż w Vi i ZR....a przy tym pstrokate dodatki na zewnątrz :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 11:17   

Roj napisał/a:
Brt napisał/a:
Roj jak najbardziej frajda z jazdy by była
no frajda frajdą
ale zaczynam się zastanawiać nad tym
do tej pory gdyby ktoś spytał co do miejskiej ew, czasem sportowej jazdy do 20 tys. z dwójki wymienionej w temacie to bym powiedział że ZR na pewno, ale jeśli się dobrze zainwestuje 6, 8 czy 10 tys w rozsądne modyfickacje 200 vi (nie ruszając silnika - ew. tylko powrót do serii jeśli coś jest nie tak) to oprócz koloru lakieru i mniej fajnego wnętrza może być fajniejszą furką za tę samą cenę..
chyba że oczywiście są jakieś 'przeciw' i tu może ktoś będzie miał pomysł, który zburzy moją wizję :mrgreen:


jeśli miał bym do wyboru kupić seryjne MG ZR 160 w dobrym stanie za 20K kontra 200vi za 10k wybrał bym ten drugi inwestując różnice:

* 2,5k spręży plus amorki np. koni/vogtland
* 2k felgi plus opony np. jakąś lekka mocna 15, do dorwania w używce kosei, rota, enkei, OZ racing / brigstone, toyo, yokohama
* 2k wydech plus dolot, obliczony wydajny układ z kwasa na dwóch przelotowych tlumikach plus porządny filtr stożkowy z dobrym dolotem powietrza
* pozostałe 3,5 generalka silnika plus jak starczy wałki plus regulowane kółka..

za te same 20K masz profesjonalnie zrobione autko którym bez problemu objedziesz wyżej wymienione MG :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
srbenda 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 191
Skąd: Chorzów



Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 11:39   

@ Markzo
ZTCW to BRM ma 150KM i dodatkowo szpere ;)
_________________
Już nie mam Roverka...
 
 
Roj 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 242
Skąd: warszawa



Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 12:55   

no właśnie,
a jak wygląda sprawa szpery do vi??
ktoś coś wie?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 13:42   

tylko wersje BRM, co do mocy to 145PS przy 6750rpm
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Roj 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 242
Skąd: warszawa



Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 15:23   

ale są w obiegu? da się kupić i włożyć bez jakiejś strasznej rzeźby i problemów do zwykłego vi? czy pasuje p&p? ktoś to przerabiał? koszta coś tego? :smile:
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 15:25   

Wałsnie a ze szpera do ZRa ktos sie spotkal? Jakie to koszty, ja widzialem kiedys ale cos kolo 2,5 tys wychodzilo chyba.. :/
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 19:46   

Roj napisał/a:
ale są w obiegu? da się kupić i włożyć bez jakiejś strasznej rzeźby i problemów do zwykłego vi? czy pasuje p&p? ktoś to przerabiał? koszta coś tego? :smile:

Cytat:
Wałsnie a ze szpera do ZRa ktos sie spotkal? Jakie to koszty, ja widzialem kiedys ale cos kolo 2,5 tys wychodzilo chyba.. :/

Nowa Quaife - chyba ponad 3k, ale jest na to rada - torsen z 620ti Plug'n Play :) (można też z tomcata, ale tam jest tzw typ A - starsza wersja - gorsza w rozkładzie momentu i mniej wytrzymała) maksymalnie za parę stówek do dorwania - potem wymiana łożysk na nowe, wymiana głównej zębatki z różnicowego ZR i jest szpera... Jedyny minus to konieczność rozbabrania skrzyni biegów. Może kiedyś przy wymianie sprzęgła się pobawie...
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 21:45   

ceremony napisał/a:
Wałsnie a ze szpera do ZRa ktos sie spotkal?

ja mam :D podobno ;P
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Roj 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 242
Skąd: warszawa



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 07:44   

marcinmarcin napisał/a:
ale jest na to rada - torsen z 620ti Plug'n Play

a wiesz jakie wychodzą koszta i czy ktoś z Twoich znajomych to przerabiał?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 08:57   

marcinmarcin napisał/a:

Nowa Quaife - chyba ponad 3k, ale jest na to rada - torsen z 620ti Plug'n Play :) (można też z tomcata, ale tam jest tzw typ A - starsza wersja - gorsza w rozkładzie momentu i mniej wytrzymała) maksymalnie za parę stówek do dorwania - potem wymiana łożysk na nowe, wymiana głównej zębatki z różnicowego ZR i jest szpera... Jedyny minus to konieczność rozbabrania skrzyni biegów. Może kiedyś przy wymianie sprzęgła się pobawie...

Czyli troche zabawy jest :) nie takie znowu plug 'n' play, jak zrobisz i zadziala to ja tez sie za to wezme ;)
A tak na serio, gdzie to wyczytales ze torsen pasuje??? Moze bym sie tym zainteresowal, bo juz mnie denerwuje ten brak szpery, tragedia.. :/

[ Dodano: Czw Wrz 17, 2009 09:58 ]
Ciufcia napisał/a:
ceremony napisał/a:
Wałsnie a ze szpera do ZRa ktos sie spotkal?

ja mam :D podobno ;P

Ciufcia nie denerwuj ludzi naprawde! :twisted:
A skad masz? Skad wiesz ze masz podobno? A moze chcesz sie pozbyc jak masz, zamienimy sie? ;) :lol:
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 08:59   

ceremony napisał/a:
A tak na serio, gdzie to wyczytales ze torsen pasuje???

Bo to ta sama skrzynia (PG1) co w ZR ... więc czemu ma nie pasować ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 09:00   

A moze da sie jakos LSD od civa wlozyc ze skrzynia cala :)
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 09:18   

Brt napisał/a:
ceremony napisał/a:
A tak na serio, gdzie to wyczytales ze torsen pasuje???

Bo to ta sama skrzynia (PG1) co w ZR ... więc czemu ma nie pasować ;)


dokładnie tak

co do wykorzystania szpery z 620Ti to mam mieszane uczucia to samo tyczy się 220 turbo, wystarczy przejrzeć ogłoszenia na allegro koszt skrzyni waha się od 800-1200pln czego można się po niej spodziewać? niewiele 90% z nich to trupy które nie widziały nigdy wymiany oleju nie mówiąc już o jakiejkolwiek regeneracji. W większości z nich szpery już po prostu nie działa. Koszt regeneracji PG1 który sam przerabiałem niecały rok temu to 1200pln same części plus robocizna. Warto wiec przemyśleć zakup nowej skrzyni z torsenem... chociaż cena nowej z anglii to 5k regenerowanej kolo 3k.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 16:53
kasjopea
Brak nowych postów [R200] Rover 200 - lusterka z Rover 25 ?
adamch Tuning mechaniczny 24 Sro Sty 05, 2011 22:46
memphisto
Brak nowych postów [rover 420/416] SWAP Rover 420 ---> 416
RafalTBG Tuning mechaniczny 2 Pią Maj 24, 2013 16:29
RafalTBG
Brak nowych postów Rover 414 96r 1,4 16V
Stracił serce :((
speedxp Tuning mechaniczny 4 Pią Gru 05, 2008 20:05
rodi_
Brak nowych postów Rover 114 gti 16 v
kuba558 Tuning mechaniczny 2 Nie Lip 04, 2010 15:08
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink