taki mam zamiar na fotach wygląda to konkretnie...
a właśnie widziałem w coupe założony dolot od nich (od hondy civic) i sednio pasuje....dlatego pytanko, czy moge nsa swoją ori gumę dolotową w miejscu puszki filtra wpakować stożek? odgrodze go ładnie i doprowadze mu tlenu zimnego, będzie oki czy musi byc ta rura polerowana?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Czw Wrz 24, 2009 08:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wiesz to jest NA i gotowe kity dolotowe są jak twierdza producenci wyliczane... to nie jest turbo gdzie założysz kawałek kibel rury i stożek i tez będzie działało... więc ciężko powiedzieć czy założenie stożka w sposób który proponujesz poprawi czy pogorszy... spróbuj poszukać kitów najlepiej rożnych producentów pod twój silnik i sprawdz czy parametry ich sa podobne...
tak też zrobie
kupiłem kolektor kilka fotek wygląda chyba ok, spawy chyba dokładke, jest duuużo lżejszy od seryjnego żeliwniaka, ale sprawia wrażenie solidnego, czekam aż mi motor ostygnie i montuje... mam nadzieje, że będzie pasować... jakieś porady, żeby czegos nie rozwalić? pytanie lamerski ale ja naprawde "mam talent" i dziwne rzeczy się mi przytarfiają...a i średnica na wyjściu kolektora to 2 cale
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
z porad to zaleca się wymianę uszczelki pod kolektorem, dokładne oczyszczenie powierzchni żeby nie było przygwizdów oraz nie wiem czy producent nie zaleca przykręcania przy pomocy klucza dynamometrycznego z odpowiednia silą...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 242 Skąd: warszawa
Wysłany: Czw Wrz 24, 2009 11:39
Pływak napisał/a:
Wykresy i zdjęcia komory mógł byś wrzucić bo co można z nich skopiować?
bo tam są dwa magnetyzery i o tym nikt nie może wiedzieć.. ćśśśś...
desperado67 napisał/a:
OJ sorry teraz zobaczyłem w-wa,wszystko mówi za siebie.
mmm, no ta, nie to co bradford, światowa stolica kultury i tuningu..
desperado67 napisał/a:
Zazdrość to cecha narodowa polaków a już napewno warszawiaków
kultury to Ci zazdroszczę.. trochję
desperado67 napisał/a:
Co do rasowania diesli, to co niektórym pomyliły się pojęcia "ECONOMIC CAR" z "RACING CAR".
tak tak, i diesel w audi i peżocie wygrywający le mans rok w rok też jest ekonomik, leony, które wygrywały w WTCC też economic, podobno teraz używają w wyścigach opon eco contact dlatego już nie wygrywają ale zeszli ze spalaniem jeszcze 8%
i "cywilne" R8 z v10 diesla to podobno dlatego jest tez w białym kolorze bo handlowcy kupują na potęgę zamiast fiata panda
desperado67 napisał/a:
Macie coś z głową. Tunning to zmiana wizualna i mechaniczna samochodu.
desperado67 napisał/a:
Po to się robi tunning żeby samochód był nie oryginalny.
Ostatnio zmieniony przez Roj Czw Wrz 24, 2009 11:40, w całości zmieniany 1 raz
dzięki, napewno sprawdze i jak on po fotkach wygląda? co myślicie? no i zgadujcie cene
ja wole nie oceniać bo fotki potrafią być bardzo mylne przykładem jest Tomcat desperado67 wygląda nieciekawie a pod maska potwór za 13tys. F stworzony w tajnym laboratorium NASA ( zdjęcia zostały utajnione)
kolektor on board.... powiem tak, nawet jeśli nic nie dał (a chyba dał) no warto dać te $$ za niego chociaż za dźwięk i wygląd.... ja pierdziele jak to teraz warrrrrczy! metaliczny warkot a raczej ryk... dupohamownia stwierdza, że:
1) lepiej jedzie z dołu
2) zniknął efekt dławienia przy ok 4tyś obr
3) ogólnie zrobił się mniej mulasty, zdecydowanie szybciej wkręca się na oborty
4) czuć delikatną różnicę
Oczywiście nie obyło się bez przygód... śruby od głowicy puściły łatwo, ale nie dało się rozpołowić starego żeliwniaka, chłopaki z SKP pomogli i się udało, kolektor jest ok 3-4cm krutszy od oryginalnego, więc rura zastępująca katalizator została przedłużona, pozatym żadnych problemów
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Wrz 24, 2009 18:07
A czy w silnikach NA jest sens "bandażować" kolektor wydechowy? bo jeśli tak to być może kol. Markzo miałeś wyśmienitą okazję to zrobić gdy cały kolektor maiłeś w łóżku
dzięki uprzejmości TIGER'a trafił do mnie całkiem pokaźny stożek wszystko pomierzone, jutro montaż założyłem na próbe i faaaajny dźwięk jest wykożystam ori dolot powietrza do puszki z filtrem, zobaczymy co to da
EDIT 2:
filtr na autku
udało mi się zachować oryginalną długość dolotu, filtr bierze powietrze z oryginalnego przewodu doprowadzającego do puszki filtra nie dałem power rury ze zderzaka, bo przecież cały syf i woda dostanie się do filtra... a tak jest cacy jest to rozwiązanie prowizoryczne jeśli się sprawdzi, wjedzie dedykowany dolot do hondy
Chcę jeszcze go odgrodzić od komory silnika, choć nawet teraz po jeździ filtr jest zimny, nie grzeje się
Co to daje w moim przypadku, dało chyba dość sporo. Auto wyraźnie nie dławi się przy 4 tyś obr/min i do tego ładniej ciągnie z dołu. Myślałem, że to tylko moje odczucia, ale osoba, która jeździ ze mna roverkiem codziennie potwierdza to w 100%, co mnie cieszy niezmiernie do tego delikatnie zmienił się dźwięk silnika
Co najlepsze każdy mi mówił, że do gazu stożek jest fuuuuj.... bałem się tego no ale, co mi szkodzi spróbować...i tu mega zonk! na stożku autko lepiej śmiga na LPG ciekawi mnie kwestia spalania, bo nic nie było regulowane, ale to niedługo sprawdze i opisze
Pozdrawiam!
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Markzo, ładnie to nawet wygląda, stożek widzę Jacky Auto Sport w carbonowej obudowie, sam się na niego czaiłem, ale jak zobaczyłem że ma taką samą wkładkę co odmiana tańsza ziołem tą tańszą, a samą wkładkę stożka można wymieniać na świeże co jakiś czas. Co do łączenia to też opcja z kolanka pcv do kanalizacji pomalowanej sprayem na kolor, jak na etap przejściowy wszystko OK
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum