Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Ostatnio pojawiły mi się stuki przy przednim lewym kole po sprawdzeniu wahacza, tulei i łącznika drążka stabilizatora, zauważyłem luz na drążku kierowniczym pod gumą przy samej przekładni. Moje pytanie to czy jest tam jakiś przegub , który może być luźny, czy to już jest uszkodzona przekładnia kierownicza dodam, że nie ma żadnych wycieków oleju przy przekładni.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Gru 06, 2010 00:36, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 29, 2009 23:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Paź 30, 2009 14:31
Ten przegub to drążek osiowy. Pojawiły się na allegro, ale cena zaporowa ok 200zł. i raczej nie jest to oryginał.
Sam się interesowałem tym tematem i podczas regeneracji mojej przekładni fachowcy zmierzyli jego długość i gwinty i wyszło że może podejść drążek od Alhambry i Galaxy.
Wymiary drążka osiowego w naszych R75
gwint od końcówki 14x1,5
gwint od przekładni 14x1,5
długość ok 170mm
Jak dopasujesz od jakiegoś innego samochodu to napisz na forum.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Lis 02, 2009 16:54
Jeżeli podpasuje od innej marki to nawet bym nie myślał o używce.
Co do sprzedawanych na Allegro to na pewno są pod pasowane od innego samochodu ponieważ same TRW nie proponuje drążków osiowych do kupna jako osobnego elementu.
Zobaczyć można drążek jeszcze od R 600, gwinty te same tylko trochę inne rozwiązanie. Jak będziesz miał wykręcony to na pewno będzie dużo łatwiej coś dobrać, niż porównywać po zdjęciach tak jak ja.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum