Witam ponownie juz mnie tu dlugi czas nie bylo poniewaz nie mam juz mojego samochodu sprzedalem koledze go i jest on po modyfikacjach teraz. Mam dla was kilka filmikow, samochdo mial 2 katalizatory zalozone i wszystkie tlumiki teraz mam sporotwy uklad wydechowy nie sprawdzany jeszcze ale kolega wszystko zrobil i bedzie jechal na sprawdzenie mocy, planuje jeszcze kilka modernizacji ma uklad dolotowy juz K&N ze stozkiem.
http://www.youtube.com/watch?v=kvKPv45SsLE http://www.youtube.com/watch?v=BJrHnlWWI9E http://www.youtube.com/watch?v=phi4h_S5ufE
[ Dodano: Sro Lis 11, 2009 16:04 ]
Ja teraz mam Opla Vectre b wygodny spokojny samochod.
[ Dodano: Sro Lis 11, 2009 16:08 ]
Autko sprzedalme w takim stanie wiec po niezlym juz tuningu mial szyby z atestem robione reklamowalem w Pile firme tuningowa naklejka na szybie. http://www.polskajazda.pl...Rover/200/79025
Pomiar od 0-100km/h wczesniej byl wykonany ze na 2 biegu do 90km/h i 3 bieg zapinalem a jak krecilem go 2 biegu do 100km/h to okolo 9sekund z kawlakiem wyszlo. Po wymianie tlumikow i ukladu dolotowego siwec i przewodow nie sprawdzal kolega jeszcze osiagow, ale okazalo sie ze kable byly juz skapciale popekane, swiece stare juz w nienajlepszej kondycji. Teraz ma wszystko NGK sportowe o wiekszej srednicy.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Sro Lis 11, 2009 16:56
Cytat:
Pomiar od 0-100km/h wczesniej byl wykonany ze na 2 biegu do 90km/h i 3 bieg zapinalem a jak krecilem go 2 biegu do 100km/h to okolo 9sekund z kawlakiem wyszlo.
Trzeba było tak zacząć temat a nie kończyć . Skoro na filmikach tak "dobrze" idzie znaczy to, że pozostali kierowcy jadą jak sieroty zwłąszcza właściciel CRX-a albo ty jechałeś na półsprzęgle. 9 z kawałkiem to ten rover robi w standardzie, tak więc co by tam nie było włożone jak widać efekt jest zerowy. I czym tu było się tak zachwycać ?
Tylko ze byl mocno zdlawiony katalizatorami i tlumikami nie oryginalnymi to mu zabralo mocy siwece i przewody mialy przebicie wiec silnik nie mial max-malnej mocy tak czy siak teraz chodzi o niebo lepiej. Juz niejestem jego wlascicielem wiec nie ma co gadac pozdrawiam i zapraszam na pilskie lotnisko, spotkanie Yakuza co niedziele.
Chcecie fotki mojego silnika ? moze jeszcze gdzies bym znalazl stare ale to potme jestem chory i malo siedze na komputerze. [/code]
[ Dodano: Czw Lis 12, 2009 10:43 ]
Jak ostatnio bylem u kolegi to wprowadzil takie modyfikacje:
-stozek wiekszy
-odma na stozku
-odlona stozka simota chrom
-oslona na odme simota chrom
-przewody i swiece NGK
-uklad wydechowy bez kata bez srodkowego tlumika przelot rura kwasowa srednica 5 i ostatni wydech jest w tej chwili seryjny ale juz bedzie zakaldal sportowy, dziwny ma dzwiek teraz mam jak by pieniadze lataly w rurze taki metaliczny.
Jka uda mi sie od kolegi zalatwic zdjecie to pokaze ale wyglada to fajnie ale jak sam mowil to dopiero poczatek poniewaz auto bedzie jechalo na hamownie i bedzie chip tuning. Kolega siedzi w Hondach mial same Hondy w tym 2 z VTI 1.6 16v 160km, jest mechanikiem samochodowym wiec wszystko sobie sam robi ja tez jezdze do niego jak cos w Oplu sie dzieje.
9 z kawałkiem to ten rover robi w standardzie, tak więc co by tam nie było włożone jak widać efekt jest zerowy. I czym tu było się tak zachwycać ?
PS. Mój robi 8 z malutkim haczykiem a to diesel
Seria robi setke w 10s tak jak wyżej napisane ale nie o to mi się rozchodzi, bardziej mnie interesuje Twoje 8s? Ile masz km i nm skoro udało Ci się zejść o 2,5s poniżej serii?
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Na upartego mozna powiedziec ze zrobil setke w 9sekund bo dokaldnie to tak bylo 9,2 s z nie zrobionymi wydechami i ukldaem dolotowy bez wymianyswiec i przewodow ktore byly juz zniszczone, sadze ze to mu zabralo z 0,2s chyba ze jestem w bledzie. Mma pytanie czy one mialy oryginalnie 2 katalizatory albo cos po katalizatorze zaraz przy kacie bylo cos jeszcze i potem tlumiki szly. Teraz zrobiony kompletny przelot az dzwoni na wysokich obrotach. Fortki zalatwie ale kolega jest w pracy i bedzie wiecozrme ot jak zdazy to mi wysle zdjecie pod maska. Jak nim jezdzilem to czulem ze zdlawiony byl z dolnych parti obrotow teraz mnie przewiozl i idzie rowno na dole jak i na gorze ale jak przekroczy 5tys/obrotow to ma taki ogien. Moze przesadzam poniewaz od niedawna mam prawko ale na 1/4 radzil sobie calkiem niezle mimo ze ja nie wprowadzilem zadnych modyfikacji. Przyznam ze jak na diesla 8 z kawalkime do 100km/h to bardzo dobry wynik czyli tak szybko jak Honda crx z silnikiem 1.6 16v 125km. Mnie taka odstawial na 3 biegu.
8 s to dobry a nie świetny wynik zobacz sobie Pływak, w dziale filmiki z roverkami w roli głównej jak mój 220 sdi robi setke bez coolera Abu cisnienie 1.7 na turbinie i zdrowy koń spokojnie mieściłem się ponizej 9 s potem doszedł cooler od sprajta 2.9 kat Out nadal z tym ciśnieniem i schodził do Ósemeczki Po dobrym Chipie podejrzewam 7 by zakręcił ale na to przyjdzie czas i pora Tak wiec Wynik dobry ale kolega Botanix, nawet wie ze można lepiej auto ogarnać zeby wynik był lepszy prawda
Dla mnie świetny bo aby robić faktycznie setkę w 8s musiał by mieć ponad 140km i 300nm, o 7s nie wspomnę bo tyle ma R 220T. Ale kto wie ile tam Botanix ma dlatego pytam...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Pon Lis 16, 2009 09:45
Pływak napisał/a:
...bo aby robić faktycznie setkę w 8s musiał by mieć ponad 140km i 300nm...
tu się nie zgodzę
mam u siebie właśnie 140KM i 320Nm, ale seteczkę robi w 9,5s (dane fabryczne) - pewnie, waga robi swoje, ale o ile musiałbym mieć mniej KG, żeby zdjąć przynajmniej te 1,5s?
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum