Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.4 16v] za mocny jak na 1.4Si - odkrywanie prawdy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 1.4 16v] za mocny jak na 1.4Si - odkrywanie prawdy
Autor Wiadomość
cortex 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: zabrze

Rover 200

Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 18:16   

pisałem wcześniej że to prowokacja :twisted:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 18:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Karcios 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 45
Skąd: wziąść pieniądze ?



Wysłany: Sro Lis 11, 2009 16:45   

Witam ponownie juz mnie tu dlugi czas nie bylo poniewaz nie mam juz mojego samochodu sprzedalem koledze go i jest on po modyfikacjach teraz. Mam dla was kilka filmikow, samochdo mial 2 katalizatory zalozone i wszystkie tlumiki teraz mam sporotwy uklad wydechowy nie sprawdzany jeszcze ale kolega wszystko zrobil i bedzie jechal na sprawdzenie mocy, planuje jeszcze kilka modernizacji ma uklad dolotowy juz K&N ze stozkiem.
http://www.youtube.com/watch?v=kvKPv45SsLE
http://www.youtube.com/watch?v=BJrHnlWWI9E
http://www.youtube.com/watch?v=phi4h_S5ufE

[ Dodano: Sro Lis 11, 2009 16:04 ]
Ja teraz mam Opla Vectre b wygodny spokojny samochod.

[ Dodano: Sro Lis 11, 2009 16:08 ]
Autko sprzedalme w takim stanie wiec po niezlym juz tuningu mial szyby z atestem robione reklamowalem w Pile firme tuningowa naklejka na szybie. http://www.polskajazda.pl...Rover/200/79025

[ Dodano: Sro Lis 11, 2009 16:45 ]
Znalazlem jeszcze jeden filmik z udzialme rovera prosze ustawic na 2,50 minute filmiku http://www.youtube.com/watch?v=Xfp7JKVFNWo

Pomiar od 0-100km/h wczesniej byl wykonany ze na 2 biegu do 90km/h i 3 bieg zapinalem a jak krecilem go 2 biegu do 100km/h to okolo 9sekund z kawlakiem wyszlo. Po wymianie tlumikow i ukladu dolotowego siwec i przewodow nie sprawdzal kolega jeszcze osiagow, ale okazalo sie ze kable byly juz skapciale popekane, swiece stare juz w nienajlepszej kondycji. Teraz ma wszystko NGK sportowe o wiekszej srednicy.
 
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Sro Lis 11, 2009 16:56   

Cytat:
Pomiar od 0-100km/h wczesniej byl wykonany ze na 2 biegu do 90km/h i 3 bieg zapinalem a jak krecilem go 2 biegu do 100km/h to okolo 9sekund z kawlakiem wyszlo.


Trzeba było tak zacząć temat a nie kończyć :) . Skoro na filmikach tak "dobrze" idzie znaczy to, że pozostali kierowcy jadą jak sieroty zwłąszcza właściciel CRX-a albo ty jechałeś na półsprzęgle. 9 z kawałkiem to ten rover robi w standardzie, tak więc co by tam nie było włożone jak widać efekt jest zerowy. I czym tu było się tak zachwycać :) ?

PS. Mój robi 8 z malutkim haczykiem a to diesel ;p
_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
Karcios 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 45
Skąd: wziąść pieniądze ?



Wysłany: Sro Lis 11, 2009 17:01   

Tylko ze byl mocno zdlawiony katalizatorami i tlumikami nie oryginalnymi to mu zabralo mocy siwece i przewody mialy przebicie wiec silnik nie mial max-malnej mocy tak czy siak teraz chodzi o niebo lepiej. Juz niejestem jego wlascicielem wiec nie ma co gadac pozdrawiam i zapraszam na pilskie lotnisko, spotkanie Yakuza co niedziele.
 
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Sro Lis 11, 2009 17:28   

Możliwe ale przypomnij sobie jak go zachwalałeś że jest superszybki a czasowo wychodzi, że standard... w tym rzecz. Pozdro
_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sro Lis 11, 2009 21:06   

9 z kawalkiem to robi 1.6 w serii. 1.4 potrzebuje sekunde dluzej
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
bebechu. 



Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 148
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Sro Lis 11, 2009 21:33   

z Chęcią sprawdził bym tą 16stkę :P
Masz jakies fotki silnika?
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...f968513fa6.html
 
 
 
Karcios 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 45
Skąd: wziąść pieniądze ?



Wysłany: Czw Lis 12, 2009 10:43   

Chcecie fotki mojego silnika ? moze jeszcze gdzies bym znalazl stare ale to potme jestem chory i malo siedze na komputerze. [/code]

[ Dodano: Czw Lis 12, 2009 10:43 ]
Jak ostatnio bylem u kolegi to wprowadzil takie modyfikacje:
-stozek wiekszy
-odma na stozku
-odlona stozka simota chrom
-oslona na odme simota chrom
-przewody i swiece NGK
-uklad wydechowy bez kata bez srodkowego tlumika przelot rura kwasowa srednica 5 i ostatni wydech jest w tej chwili seryjny ale juz bedzie zakaldal sportowy, dziwny ma dzwiek teraz mam jak by pieniadze lataly w rurze taki metaliczny.
Jka uda mi sie od kolegi zalatwic zdjecie to pokaze ale wyglada to fajnie ale jak sam mowil to dopiero poczatek poniewaz auto bedzie jechalo na hamownie i bedzie chip tuning. Kolega siedzi w Hondach mial same Hondy w tym 2 z VTI 1.6 16v 160km, jest mechanikiem samochodowym wiec wszystko sobie sam robi ja tez jezdze do niego jak cos w Oplu sie dzieje.
 
 
 
bebechu. 



Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 148
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 12, 2009 13:22   

Karcios napisał/a:
Chcecie fotki mojego silnika ?

jeśli można bardzo bym prosił :)
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...f968513fa6.html
 
 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Czw Lis 12, 2009 15:45   

rodi_ napisał/a:
9 z kawalkiem to robi 1.6 w serii. 1.4 potrzebuje sekunde dluzej


Sporym kawałkiem, bo dokładnie 9,9, a r25 ma nawet 10,1 ;)
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 12, 2009 16:19   

Botanix napisał/a:

9 z kawałkiem to ten rover robi w standardzie, tak więc co by tam nie było włożone jak widać efekt jest zerowy. I czym tu było się tak zachwycać :) ?

PS. Mój robi 8 z malutkim haczykiem a to diesel ;p


Seria robi setke w 10s tak jak wyżej napisane ale nie o to mi się rozchodzi, bardziej mnie interesuje Twoje 8s? Ile masz km i nm skoro udało Ci się zejść o 2,5s poniżej serii?
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Karcios 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 45
Skąd: wziąść pieniądze ?



Wysłany: Czw Lis 12, 2009 16:41   

Na upartego mozna powiedziec ze zrobil setke w 9sekund bo dokaldnie to tak bylo 9,2 s z nie zrobionymi wydechami i ukldaem dolotowy bez wymianyswiec i przewodow ktore byly juz zniszczone, sadze ze to mu zabralo z 0,2s chyba ze jestem w bledzie. Mma pytanie czy one mialy oryginalnie 2 katalizatory albo cos po katalizatorze zaraz przy kacie bylo cos jeszcze i potem tlumiki szly. Teraz zrobiony kompletny przelot az dzwoni na wysokich obrotach. Fortki zalatwie ale kolega jest w pracy i bedzie wiecozrme ot jak zdazy to mi wysle zdjecie pod maska. Jak nim jezdzilem to czulem ze zdlawiony byl z dolnych parti obrotow teraz mnie przewiozl i idzie rowno na dole jak i na gorze ale jak przekroczy 5tys/obrotow to ma taki ogien. Moze przesadzam poniewaz od niedawna mam prawko ale na 1/4 radzil sobie calkiem niezle mimo ze ja nie wprowadzilem zadnych modyfikacji. Przyznam ze jak na diesla 8 z kawalkime do 100km/h to bardzo dobry wynik czyli tak szybko jak Honda crx z silnikiem 1.6 16v 125km. Mnie taka odstawial na 3 biegu.
 
 
 
dudus87 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 161
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lis 12, 2009 20:02   

Karcios, mierzyliście to na hamowni?? czy stoperem....
 
 
kostas 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 228
Skąd: Kłodzko

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 13, 2009 08:34   

Pewnie kolega liczył w pamięci podczas rozpędzania się.... Obserwuję temat juz jakis czas, czy nie widzicie, ze to prowokacja?
_________________
Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
 
 
 
Karcios 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 45
Skąd: wziąść pieniądze ?



Wysłany: Pią Lis 13, 2009 08:46   

http://www.polskajazda.pl...Rover/200/79025 Prosze tak wygladla silnik jak ja go jeszcze mialme po odbiorze z Extrime Tuning silnik wygladla tak.

[ Dodano: Pią Lis 13, 2009 08:45 ]
Dobre w pamieci nie na palcach. Kamera nagrywalismy przyspieszenie na plycie lotniska.

[ Dodano: Pią Lis 13, 2009 08:46 ]
Zamknijcie temat bo do nieczego on nie prowadz ja i tak juz od dluzszego czasu mam inny samochod.
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 15, 2009 22:57   

Karcios napisał/a:

Zamknijcie temat bo do nieczego on nie prowadz ja i tak juz od dluzszego czasu mam inny samochod.


Nie, nie najpierw chciałbym się dowiedzieć co tam u Botanixa siedzi bo naprawdę 8s to świetny wynik...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Lis 16, 2009 00:34   

8 s to dobry a nie świetny wynik zobacz sobie Pływak, w dziale filmiki z roverkami w roli głównej jak mój 220 sdi robi setke bez coolera :) Abu cisnienie 1.7 na turbinie i zdrowy koń spokojnie mieściłem się ponizej 9 s potem doszedł cooler od sprajta 2.9 kat Out nadal z tym ciśnieniem i schodził do Ósemeczki :) Po dobrym Chipie podejrzewam 7 by zakręcił ale na to przyjdzie czas i pora :) Tak wiec Wynik dobry ale kolega Botanix, nawet wie ze można lepiej auto ogarnać zeby wynik był lepszy prawda :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Lis 16, 2009 01:25   

Dla mnie świetny bo aby robić faktycznie setkę w 8s musiał by mieć ponad 140km i 300nm, o 7s nie wspomnę bo tyle ma R 220T. Ale kto wie ile tam Botanix ma dlatego pytam... :D
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Lis 16, 2009 09:45   

Pływak napisał/a:
...bo aby robić faktycznie setkę w 8s musiał by mieć ponad 140km i 300nm...

tu się nie zgodzę
mam u siebie właśnie 140KM i 320Nm, ale seteczkę robi w 9,5s (dane fabryczne) - pewnie, waga robi swoje, ale o ile musiałbym mieć mniej KG, żeby zdjąć przynajmniej te 1,5s?
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Lis 16, 2009 10:00   

Cytat:
aby robić faktycznie setkę w 8s musiał by mieć ponad 140km i 300nm

BAJKI :twisted:
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] 1,4 16V
m35sie2 Tuning mechaniczny 1 Nie Gru 15, 2013 10:36
greg-si
Brak nowych postów [R200/25/ZR] Hamulce na tył.
Krzysi3k Tuning mechaniczny 26 Czw Mar 24, 2011 01:01
maniaq
Brak nowych postów [R200]Dolot
mateuszm94 Tuning mechaniczny 10 Wto Maj 19, 2015 11:08
Harry
Brak nowych postów [ R200 1.8 VVC 97r ] Pytanie....
dawidSC Tuning mechaniczny 13 Sro Sie 20, 2008 23:25
marcinmarcin
Brak nowych postów [R200 96'] PRZELOT
radocha Tuning mechaniczny 20 Pią Maj 23, 2008 07:54
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink