Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Turbina - typ
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Turbina - typ
Autor Wiadomość
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pią Sty 29, 2010 19:50   

musi byc metal??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 29, 2010 19:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sty 29, 2010 19:51   

Dobryziomie, jestem spokojny :D tylko szkoda, że bajzel sie na forum robi :/ Hvil, napewno dużo zalezy od tego jak z miejscem jest u CIebie, można kombinować z ickiem, który ma wyjście i wejście z jednej strony (poszukaj na racingforum.pl projektu Kamilbikie, w punto HGT mam taki właśnie icek tylko troche większy) przy okazji montazu ic mógłbys się pokusic o zmiane plastikowego orurowania na kwasiak ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pią Sty 29, 2010 20:02   

orurowanie to wiadomo:-) i troche to wyprostowac:-) dobry ziom mnie juz troche poduczyl:-) a ja szybko zapamietuje;-)
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 22:51   

He he o czym ty facet piszesz jakieś czasy tu podajesz z niczym nie związane.
o co chodzi 12.12sek polska 14.2 sek co to jest?
Ja pytałem o światowe rekordy(wiesz coś o nich).
I co to jest turbokilers. Czy to jacyś profesjonaliści?

A wracając do tematu. Co do intercoolera zdecydowanie aluminiak spokojnie go zmieścisz między chłodnicą i silnikiem. będzie ci potrzebny także cooling do oleju. Rubbery profesjonalne bo te czarne fabryczne to lipa.Licz się też z tym że orginalne półosie długo też nie wytrzymają.
_________________
desperado67
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sty 29, 2010 22:56   

czy Ty czytasz co piszesz?? IC miedzy chłodnicą a silnikiem? to czym on go schłodzi? Chłodnice oleju przy takich małych modach moze narazie odpuścić ;) orurowanie to może samco/viper + kwasiak :) a IC im grubszy tym lepszy, tylko że tam cholera mało miejsca jest miedzy zderzakiem a chłodnicą :/ zobacz jak w CDT to rozwiązali, może cos Ci wpadnie do głowy :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 30, 2010 00:04   

ok. powiedzcie mi jeszcze jedno. ja w mazdzie mam sportowy wklad ale nie chcialem stozka bo podobno srednio to z jakoscia stozkow. Wiadomo roverek to drozszy wozek i mi mniej kaski szkoda na niego. wiec tu moje pytanie czy istnieja jakies stożki naprawdę firmowe i bezpieczne dla silnika??
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Sob Sty 30, 2010 02:19   

możesz tu go zamontować
_________________
desperado67
 
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Sob Sty 30, 2010 08:08   

Stożki są robione z tego samego materiału co wkłady sportowe. Dobry stożek regularnie czyszczony i oliwiony będzie działał identycznie. Przy zakładaniu stożkaważne jest odpowiednie umiejscowienie, żeby pod żadnym pozorem nie miał kontaktu z wodą i nie łapał gorącego powietrza. Przy silnikach N/A bardzo ważne długości i średnice dolotu, w turbo nie musisz się tym przejmować byle rura była gruba i nie ograniczała dolotu powietrza do filtra. Zjawiska odbić fali można olać całkowicie, i tak odkurzacz wszystko pociągnie.
P.S.
Desperado67, te linki które wkleiłełeś nie mają żadnego odniesienia do dyskusji. Nie chodzi o robienie 1.8T 550KM, ale o podniesienie seryjnej mocy o 20-25%, to ma być samochód do użytku na codzień, nie monstrum do przejechania 15x400m.
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 30, 2010 08:40   

dokladnie, jak bede chcia monstrum do mazdy wrzuce kl-ze ew. eatona;-) ja mam czym sie wyzywac, moje stare czerwone malenstwo:-) a mi tu chodzi ze silnik turbo to relatywnie tanio mozna podniesc moc w porownaniu do wolnossacego. :-) Jutro porobie foty calej konstrukcji przodu pomierze i poszukam ic:-)
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Sob Sty 30, 2010 10:46   

Konix napisał/a:
Stożki są robione z tego samego materiału co wkłady sportowe. Dobry stożek regularnie czyszczony i oliwiony będzie działał identycznie. Przy zakładaniu stożkaważne jest odpowiednie umiejscowienie, żeby pod żadnym pozorem nie miał kontaktu z wodą i nie łapał gorącego powietrza. Przy silnikach N/A bardzo ważne długości i średnice dolotu, w turbo nie musisz się tym przejmować byle rura była gruba i nie ograniczała dolotu powietrza do filtra. Zjawiska odbić fali można olać całkowicie, i tak odkurzacz wszystko pociągnie.
P.S.
Desperado67, te linki które wkleiłełeś nie mają żadnego odniesienia do dyskusji. Nie chodzi o robienie 1.8T 550KM, ale o podniesienie seryjnej mocy o 20-25%, to ma być samochód do użytku na codzień, nie monstrum do przejechania 15x400m.


Jak widać mają :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Wstawiłem je ponieważ ktoś twierdził że z dwóch litrów więcej jak 230 KM nie da się zrobić.
:grin:
_________________
desperado67
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 30, 2010 11:08   

moze sie da, ale juz wtedy polega to na ingerencji w wal tloki, inna uszczele, a czasem i wzmocnienie calego bloku:-) a ja chce nadal miec ladny spokojny wygladem i bezawaryjnoscia wozik jedynie z trcohe wiecej koni :-)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Sty 30, 2010 16:15   

desperado67 napisał/a:
He he o czym ty facet piszesz jakieś czasy tu podajesz z niczym nie związane.
o co chodzi 12.12sek polska 14.2 sek co to jest?
Ja pytałem o światowe rekordy(wiesz coś o nich).


no do podaj udokumentowane wyniki Rover 220 coupe turbo na 1/4 lepsze od tych... bo kolejny raz pokazujesz tylko brak wiedzy...

desperado67 napisał/a:

I co to jest turbokilers. Czy to jacyś profesjonaliści?


widzę ze twoja wiedza jest ogromna <hahaha> bo z tego forum się wywodzą najszybsze s14 i skye w PL

desperado67 napisał/a:

A wracając do tematu. Co do intercoolera zdecydowanie aluminiak spokojnie go zmieścisz między chłodnicą i silnikiem. będzie ci potrzebny także cooling do oleju. Rubbery profesjonalne bo te czarne fabryczne to lipa.Licz się też z tym że orginalne półosie długo też nie wytrzymają.


kolejny raz błysnąłeś wiedza <hahaha> przestań pisać takie bajki... IC miedzy chłodnicę a silnik koń by sie uśmiał...

desperado67 napisał/a:

możesz tu go zamontować


hallo ziemia nie widzisz ze to 220 a nie Rover 75 ?

desperado67 napisał/a:

Jak widać mają :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Wstawiłem je ponieważ ktoś twierdził że z dwóch litrów więcej jak 230 KM nie da się zrobić.


poziom wiedzy poniżej podstawówki bo tam się uczymy czytania ze zrozumieniem...masakra

tłumaczę jak troglodycie mowa była o R220 coupe i sprężarki T25 wyciągnij na tym więcej niż 230KM...

hvil mogę polecić stożki Fujita (oryginalne Japońskie) używane na największych driftowych zawodach nismo. Obecnie mam taki u siebie stożek jest suchy w odróżnieniu od np. mokrych K&N, Green, czy pipercross. Bardzo dobra filtracja plus praktycznie zerowy opór powietrza. Z wad cena i ciężka dostępność.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Sob Sty 30, 2010 23:15   

dobryziom napisał/a:
widzę ze twoja wiedza jest ogromna <hahaha> bo z tego forum się wywodzą najszybsze s14 i skye w PL

Dobrze napisałeś, tylko zapomniałeś dopisać że dzieli je kosmos od europy.
Zapraszam do mnie na Donington, tu zobaczysz co to są SPORT CARS.
http://www.donington-park.co.uk/

Ps. No dobra koniec tych jaj, ubawiłem się po pachy.
Odpowiedz mi tylko na pytanie.
Po co modyfikować samochody, które poruszają się po drogach publicznych.
Po to by stwarzać zagrożenie dla innych popisując się przed kolesiami i dupami?
Bo dla mnie to z logiką nic wspólnego nie ma.
_________________
desperado67
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 31, 2010 01:18   

NIE KARMIĆ TROLA!!!
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Nie Sty 31, 2010 12:26   

Hvil tu sobie poczytaj o ile znasz angielski.
http://www.aronline.co.uk...r40test_02f.htm
W tym wózku wstawiono GT20 aby by ekonomiczny.
To za małe turbo.Ten silnik jest i tak za mały do tej masy wozu.
ZAczniesz kombinować to go zajedziesz.
CHcesz mocy to proste zamiast topić kase na coś co nie wiadomo jakie przyniesie efekty, lepiej kup sobie MG ZT 4.6l i po sprawie. Tyle że jak znam życie zaraz go zagazujesz jak hitler żydów i zaś go szybko szlag trafi.
_________________
desperado67
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Sty 31, 2010 13:07   

masz racje Markzo szkoda mojego czasu...

NIE KARMIĆ TROLA !! !
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 31, 2010 14:01   

Hvil daj fotki spod maski ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sty 31, 2010 15:44   

desperado67, ty powinienes jakas melise pic:-) jakby chciałwóz zabojczej mocy do emiksa wstawiłbym kl-ze na eatonie (250KM w standardzie) masa 1080kg

Markzo, ja wczoraj mialem bal u mej pani na studiach dop wrocilem do zywych:-) sorry ale dzisiaj niedam rady bo zaraz na lubelski spocik z chlopakami jade:-)
Jutro wstawie:-) a i btw. Gdzie wrzucac by mialy duza rozdzielczosc?:-)
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Nie Sty 31, 2010 16:46   

Cytat:
desperado67, ty powinienes jakas melise pic:-) jakby chciałwóz zabojczej mocy do emiksa wstawiłbym kl-ze na eatonie (250KM w standardzie) masa 1080kg

Hvil Uwierz mi że silniki roverovskie k-serie a taki masz są najgorsze do tuningu a tuning ich jest bardzo kosztowny(wiąże się to z wymianą podzespołów).
Najpierw zapytaj tych podpowiadaczy powyżej czy który kolwiek z nich tuningował silnik tej serii, a potem ich słuchaj.Bo i naczej będzie płacz i zgrzytanie zębów. Jak chcesz uniknąć kosztów związanych z wymianą głowicy czy skrzyni biegów lepiej tego zaniechaj.

Ps. jak mi nie wierzysz wejdź na fora angielskie i tam sobie poczytaj każdy odradza jaki kolwiek tuning K-serie. A którz jak nie anglicy znają najlepiej markę Rover.
No chyba że ci PANOWIE powyżej :idea: :?: :lol:
_________________
desperado67
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sty 31, 2010 18:34   

No czytalem:-) na poczatku chlopaki zarzucili te art ale troche kurcze az niechcialem wiesrzyc ze taki szit angole zrobili w tej serii K
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG TF] Turbina
Creme Tuning mechaniczny 27 Pią Maj 24, 2013 20:46
flapjck1
Brak nowych postów [R25] Turbina + Stożkowy
TOREK513 Tuning mechaniczny 32 Pon Lis 19, 2012 15:49
piotrekcrash
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400 1.6si] turbina
serwacy82 Tuning mechaniczny 3 Pon Cze 13, 2011 15:16
szoso
Brak nowych postów Turbina w MGTF160
MGTF160 Tuning mechaniczny 18 Nie Lip 29, 2007 01:13
Gość
Brak nowych postów [R75] jaka turbina podejdzie?
Physixc Tuning mechaniczny 77 Pon Wrz 21, 2015 18:17
longer86



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink