Dobryziomie, jestem spokojny tylko szkoda, że bajzel sie na forum robi Hvil, napewno dużo zalezy od tego jak z miejscem jest u CIebie, można kombinować z ickiem, który ma wyjście i wejście z jednej strony (poszukaj na racingforum.pl projektu Kamilbikie, w punto HGT mam taki właśnie icek tylko troche większy) przy okazji montazu ic mógłbys się pokusic o zmiane plastikowego orurowania na kwasiak
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
hvil [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 29, 2010 20:02
orurowanie to wiadomo:-) i troche to wyprostowac:-) dobry ziom mnie juz troche poduczyl:-) a ja szybko zapamietuje;-)
He he o czym ty facet piszesz jakieś czasy tu podajesz z niczym nie związane.
o co chodzi 12.12sek polska 14.2 sek co to jest?
Ja pytałem o światowe rekordy(wiesz coś o nich).
I co to jest turbokilers. Czy to jacyś profesjonaliści?
A wracając do tematu. Co do intercoolera zdecydowanie aluminiak spokojnie go zmieścisz między chłodnicą i silnikiem. będzie ci potrzebny także cooling do oleju. Rubbery profesjonalne bo te czarne fabryczne to lipa.Licz się też z tym że orginalne półosie długo też nie wytrzymają.
czy Ty czytasz co piszesz?? IC miedzy chłodnicą a silnikiem? to czym on go schłodzi? Chłodnice oleju przy takich małych modach moze narazie odpuścić orurowanie to może samco/viper + kwasiak a IC im grubszy tym lepszy, tylko że tam cholera mało miejsca jest miedzy zderzakiem a chłodnicą zobacz jak w CDT to rozwiązali, może cos Ci wpadnie do głowy
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sob Sty 30, 2010 00:04
ok. powiedzcie mi jeszcze jedno. ja w mazdzie mam sportowy wklad ale nie chcialem stozka bo podobno srednio to z jakoscia stozkow. Wiadomo roverek to drozszy wozek i mi mniej kaski szkoda na niego. wiec tu moje pytanie czy istnieja jakies stożki naprawdę firmowe i bezpieczne dla silnika??
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Sob Sty 30, 2010 08:08
Stożki są robione z tego samego materiału co wkłady sportowe. Dobry stożek regularnie czyszczony i oliwiony będzie działał identycznie. Przy zakładaniu stożkaważne jest odpowiednie umiejscowienie, żeby pod żadnym pozorem nie miał kontaktu z wodą i nie łapał gorącego powietrza. Przy silnikach N/A bardzo ważne długości i średnice dolotu, w turbo nie musisz się tym przejmować byle rura była gruba i nie ograniczała dolotu powietrza do filtra. Zjawiska odbić fali można olać całkowicie, i tak odkurzacz wszystko pociągnie.
P.S.
Desperado67, te linki które wkleiłełeś nie mają żadnego odniesienia do dyskusji. Nie chodzi o robienie 1.8T 550KM, ale o podniesienie seryjnej mocy o 20-25%, to ma być samochód do użytku na codzień, nie monstrum do przejechania 15x400m.
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sob Sty 30, 2010 08:40
dokladnie, jak bede chcia monstrum do mazdy wrzuce kl-ze ew. eatona;-) ja mam czym sie wyzywac, moje stare czerwone malenstwo:-) a mi tu chodzi ze silnik turbo to relatywnie tanio mozna podniesc moc w porownaniu do wolnossacego. Jutro porobie foty calej konstrukcji przodu pomierze i poszukam ic:-)
Stożki są robione z tego samego materiału co wkłady sportowe. Dobry stożek regularnie czyszczony i oliwiony będzie działał identycznie. Przy zakładaniu stożkaważne jest odpowiednie umiejscowienie, żeby pod żadnym pozorem nie miał kontaktu z wodą i nie łapał gorącego powietrza. Przy silnikach N/A bardzo ważne długości i średnice dolotu, w turbo nie musisz się tym przejmować byle rura była gruba i nie ograniczała dolotu powietrza do filtra. Zjawiska odbić fali można olać całkowicie, i tak odkurzacz wszystko pociągnie.
P.S.
Desperado67, te linki które wkleiłełeś nie mają żadnego odniesienia do dyskusji. Nie chodzi o robienie 1.8T 550KM, ale o podniesienie seryjnej mocy o 20-25%, to ma być samochód do użytku na codzień, nie monstrum do przejechania 15x400m.
Jak widać mają
Wstawiłem je ponieważ ktoś twierdził że z dwóch litrów więcej jak 230 KM nie da się zrobić.
_________________ desperado67
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sob Sty 30, 2010 11:08
moze sie da, ale juz wtedy polega to na ingerencji w wal tloki, inna uszczele, a czasem i wzmocnienie calego bloku:-) a ja chce nadal miec ladny spokojny wygladem i bezawaryjnoscia wozik jedynie z trcohe wiecej koni
He he o czym ty facet piszesz jakieś czasy tu podajesz z niczym nie związane.
o co chodzi 12.12sek polska 14.2 sek co to jest?
Ja pytałem o światowe rekordy(wiesz coś o nich).
no do podaj udokumentowane wyniki Rover 220 coupe turbo na 1/4 lepsze od tych... bo kolejny raz pokazujesz tylko brak wiedzy...
desperado67 napisał/a:
I co to jest turbokilers. Czy to jacyś profesjonaliści?
widzę ze twoja wiedza jest ogromna bo z tego forum się wywodzą najszybsze s14 i skye w PL
desperado67 napisał/a:
A wracając do tematu. Co do intercoolera zdecydowanie aluminiak spokojnie go zmieścisz między chłodnicą i silnikiem. będzie ci potrzebny także cooling do oleju. Rubbery profesjonalne bo te czarne fabryczne to lipa.Licz się też z tym że orginalne półosie długo też nie wytrzymają.
kolejny raz błysnąłeś wiedza przestań pisać takie bajki... IC miedzy chłodnicę a silnik koń by sie uśmiał...
desperado67 napisał/a:
możesz tu go zamontować
hallo ziemia nie widzisz ze to 220 a nie Rover 75 ?
desperado67 napisał/a:
Jak widać mają
Wstawiłem je ponieważ ktoś twierdził że z dwóch litrów więcej jak 230 KM nie da się zrobić.
poziom wiedzy poniżej podstawówki bo tam się uczymy czytania ze zrozumieniem...masakra
tłumaczę jak troglodycie mowa była o R220 coupe i sprężarki T25 wyciągnij na tym więcej niż 230KM...
hvil mogę polecić stożki Fujita (oryginalne Japońskie) używane na największych driftowych zawodach nismo. Obecnie mam taki u siebie stożek jest suchy w odróżnieniu od np. mokrych K&N, Green, czy pipercross. Bardzo dobra filtracja plus praktycznie zerowy opór powietrza. Z wad cena i ciężka dostępność.
widzę ze twoja wiedza jest ogromna bo z tego forum się wywodzą najszybsze s14 i skye w PL
Dobrze napisałeś, tylko zapomniałeś dopisać że dzieli je kosmos od europy.
Zapraszam do mnie na Donington, tu zobaczysz co to są SPORT CARS.
http://www.donington-park.co.uk/
Ps. No dobra koniec tych jaj, ubawiłem się po pachy.
Odpowiedz mi tylko na pytanie.
Po co modyfikować samochody, które poruszają się po drogach publicznych.
Po to by stwarzać zagrożenie dla innych popisując się przed kolesiami i dupami?
Bo dla mnie to z logiką nic wspólnego nie ma.
Hvil tu sobie poczytaj o ile znasz angielski.
http://www.aronline.co.uk...r40test_02f.htm
W tym wózku wstawiono GT20 aby by ekonomiczny.
To za małe turbo.Ten silnik jest i tak za mały do tej masy wozu.
ZAczniesz kombinować to go zajedziesz.
CHcesz mocy to proste zamiast topić kase na coś co nie wiadomo jakie przyniesie efekty, lepiej kup sobie MG ZT 4.6l i po sprawie. Tyle że jak znam życie zaraz go zagazujesz jak hitler żydów i zaś go szybko szlag trafi.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
hvil [Usunięty]
Wysłany: Nie Sty 31, 2010 15:44
desperado67, ty powinienes jakas melise pic:-) jakby chciałwóz zabojczej mocy do emiksa wstawiłbym kl-ze na eatonie (250KM w standardzie) masa 1080kg
Markzo, ja wczoraj mialem bal u mej pani na studiach dop wrocilem do zywych:-) sorry ale dzisiaj niedam rady bo zaraz na lubelski spocik z chlopakami jade:-)
Jutro wstawie:-) a i btw. Gdzie wrzucac by mialy duza rozdzielczosc?:-)
desperado67, ty powinienes jakas melise pic:-) jakby chciałwóz zabojczej mocy do emiksa wstawiłbym kl-ze na eatonie (250KM w standardzie) masa 1080kg
Hvil Uwierz mi że silniki roverovskie k-serie a taki masz są najgorsze do tuningu a tuning ich jest bardzo kosztowny(wiąże się to z wymianą podzespołów).
Najpierw zapytaj tych podpowiadaczy powyżej czy który kolwiek z nich tuningował silnik tej serii, a potem ich słuchaj.Bo i naczej będzie płacz i zgrzytanie zębów. Jak chcesz uniknąć kosztów związanych z wymianą głowicy czy skrzyni biegów lepiej tego zaniechaj.
Ps. jak mi nie wierzysz wejdź na fora angielskie i tam sobie poczytaj każdy odradza jaki kolwiek tuning K-serie. A którz jak nie anglicy znają najlepiej markę Rover.
No chyba że ci PANOWIE powyżej
_________________ desperado67
hvil [Usunięty]
Wysłany: Nie Sty 31, 2010 18:34
No czytalem:-) na poczatku chlopaki zarzucili te art ale troche kurcze az niechcialem wiesrzyc ze taki szit angole zrobili w tej serii K
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum