To wsadz Vteca 160KM i zacznij walke o pojedyncze koniki
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 22, 2010 23:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
kompresor + 0,3-0,4bara =170/180KM, większe ciśnienie i pęka 200, zakuć i atakować 300, wyjdzie poprostu taniej... za samego swapa jakiejkolwiek bserii krzyknęli mi 1500zł, do tego silnik, skrzynia, wiązka, półosie....pewnie z 6tyś w sumie jak nie więcej + choroby wieku dziecięcego
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Żeby kupić dobra sztukę vteca 1.6 w przyzwoitych pieniądzach trzeba się też niestety naszukać ale to praktycznie jak z każdym mało popularnym motorem, po za tym myślę, że przyrost będzie niewspółmierny do kosztów, a wyciskanie dodatkowych KM z vteca nie jest tanie. Ja bym proponował, któryś silnik z serii H22A w końcu prelude też nie jest jakieś super wielkie gabarytowo...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
silniki na swap H22A2 (ten 212 czy 200KM) chodzą po ok 5tyś myslałem, nad H23 ten z R600 ale za dużo to ich nie ma, moc niewiele większa a jednak ciężko kloc nad osią kombinuje cały czas i dalej najzdrowiej wypada kompresor tylko znowu chciałbym dedykowany kit Jackson Racing SuperCharger (w miejsce kolektora dolotowego, bardzo mała rzeźba) ale ich już nie produkują i nawet na ebay'u nie ma ich za dużo zakładaja kompresor od mini, pasuje wywalić klimę bo sie nie zmieści... tak źle i tak nie dobrze
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pływak, przeciez Markzo, pisal, ze za ciezki jest.
[ Dodano: Wto Lut 23, 2010 13:55 ] Markzo, nie wiem jak jezdzi Twoja coupe`tka, ale jak wzialem od maciej`a H23A3 to powiem, ze miazdy cyce. W coupe musialoby to naprawde latac.
A jak wsadzilbys kompresora to czy musialbys rezygnowac z LPG?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
A tak poważnie, to szkoda, że nie jechałeś 620ti Tomi'ego.
Do tej pory żałuję trochę, że go nie kupiłem, chociaż pewnie popłynąłbym na nim jeszcze bardziej niż na 623.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
miałem 4 lata 623Si wiem jak to lata Maciejowego białaska tylko jest cholernie ciężki
nie wiem, myśle na konwersją na sekwencje i wtedy mogłoby to banglać
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Markzo, B16B, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 185 KM, Civic Type-R ?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Poszukalem troche kompresora do H23 (tak jakbym kiedys moze cos...) i generalnie nic nie znalazlem w tej tematyce
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Markzo, jest troche miejsca, ale co znalezc, bo jak patrzylem to wszystko ma mocowania juz pod konkretne silniki
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
[ Dodano: Sro Lut 24, 2010 04:38 ]
Znajomy do Prelude`y wsadzal wlasnie z Accorda.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum