Forum Klubu ROVERki.pl :: [R827] Problem ze skrzynią
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R827] Problem ze skrzynią
Autor Wiadomość
kostrzew323 



Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: zelów



  Wysłany: Nie Maj 30, 2010 09:10   [R827] Problem ze skrzynią
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: < 1993

witam!

posiadam auta takie jak rover 827 vitesse.
mam maly problem ze skrzynią. nie chce wchodzić literka"P"
olej w skrzyni nie wiem kiedy byl zmieniany co mam robić???

z góry dzieki. :o
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 25, 2010 21:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 30, 2010 09:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 30, 2010 09:24   

Cytat:
olej w skrzyni nie wiem kiedy byl zmieniany co mam robić???

Zacznij od sprawdzenia poziomu, ewentualnie od wymiany oleju.
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
kostrzew323 



Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: zelów



Wysłany: Nie Maj 30, 2010 11:44   

to nie jest tak ze jak byl by maly pozim oleju to wszystkie biegi by nie wchodzily tak latwo??

[ Dodano: Nie Maj 30, 2010 10:55 ]
gdzie ja znajbe jakiś wskaźnik od poziomu oleju w skrzyni albo coś takiego??

[ Dodano: Nie Maj 30, 2010 12:44 ]
jeśli to nie wina oleju. to co mam zrobić??
 
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Maj 30, 2010 17:49   

Zacznij od sprawdzenia poziomu oleju. Nie sądzę aby wina leżała po stronie oliwy, ale od tego można zacząć, ponadto kolorze i ogólnym stanie oleju można wiele wywnioskować. Bagnet do sprawdzania poziomu oleju znajduje się w przedniej lewej częsci silnika pod gąszczem przewodów hamulcowych w okolicach pompy ABS. Bagnet jest głęboko wpuszczony, ale ma żółtą rączke, myślę że go zlokalizujesz. Poziom powinno się sprawdzać na rozgrzanym silniku przy dźwigni w pozycji "P". W twoim przypadku powinna to być pozycja "N".

Generalnie u ciebie wystepuje problem, że sama dzwignia nie chce wskoczyć w pozycję "P" mimo że skrzynia tę pozycję ma załączoną, czy masz problem całkowitego braku tej funkcji ?
 
 
 
kostrzew323 



Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: zelów



Wysłany: Nie Maj 30, 2010 18:38   

tak. wszystkie biegi chodzą tylko nie mogę tego jednego wcisnąć.
jak chce wcisnąć to "P" to to jak by się zacielo czy coś tam by blokowalo poprostu nie da sie tego wlączyć.
 
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Maj 30, 2010 21:01   

Ale skrzynia pozostaje w trybie "R", czy wskakuje pozycja "P" pomimo, ze lewar nei dochodzi do końca ?

Bagnet oleju zlokalizowałeś ?
 
 
 
kostrzew323 



Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: zelów



Wysłany: Nie Maj 30, 2010 21:15   

"R" pozostaje.
a bagnet znalazlem. i chyba wymienie olej i zobacze co to bedzie a to jaki najlepiej żeby tam wlać??
 
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Maj 30, 2010 21:18   

Najlepiej oryginal hondowski ZT-1, ja jednak ze względu na cene proponowałbym zamiennik Mobil ATF 220. Ja na takim śmigam i nie narzekam.
Generalnie na forum jest trochę postów na temat skrzyni i sposobach wymiany oleju w modelu 827.
 
 
 
kostrzew323 



Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 8
Skąd: zelów



Wysłany: Nie Maj 30, 2010 21:19   

a moglo coś tam wpaść??
 
 
 
kaczors18 



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 9
Skąd: wawa



Wysłany: Sob Gru 25, 2010 20:10   

Zamiast Mobila poleciłbym Valvoline MaxLife (spełnia wszystkie wymagania tak samo jak ten Hondowski)

W Legendzie miałem taki sam problem, po jakimś czasie przestały wchodzić inne biegi, całe szczęście skrzynia zablokowała się na D. Przy wymianie oleju polecam zdjąć ostatnią część obudowy skrzyni (albo tylko odsunąć bo chyba nie wyjdzie) i tam sprawdzić czy nić na dnie nie pływa. Ja miałem śrubkę która jak się okazało odkręciła się od koła zębatego odpowiadającego za wsteczny.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R827] Problem z skrzynią
ryszard168 Rover serii 800 7 Pon Gru 27, 2010 22:21
Tomek1212
Brak nowych postów [R827] Problem ze skrzynią biegów i kilka pytań
saib_78 Rover serii 800 6 Pon Gru 28, 2009 20:55
blue827
Brak nowych postów [R827] Problem z PGM/FI
czujny Rover serii 800 19 Pią Paź 29, 2010 19:09
czujny
Brak nowych postów [R827] Problem z zapłonem
pedros_29 Rover serii 800 1 Sro Sty 28, 2009 17:22
piter34
Brak nowych postów [R827] Problem z manualem
Filips Rover serii 800 2 Pon Maj 24, 2010 20:31
Filips



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink