Wysłany: Nie Maj 30, 2010 09:10 [R827] Problem ze skrzynią
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: < 1993
witam!
posiadam auta takie jak rover 827 vitesse.
mam maly problem ze skrzynią. nie chce wchodzić literka"P"
olej w skrzyni nie wiem kiedy byl zmieniany co mam robić???
z góry dzieki.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 25, 2010 21:44, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 30, 2010 09:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zacznij od sprawdzenia poziomu oleju. Nie sądzę aby wina leżała po stronie oliwy, ale od tego można zacząć, ponadto kolorze i ogólnym stanie oleju można wiele wywnioskować. Bagnet do sprawdzania poziomu oleju znajduje się w przedniej lewej częsci silnika pod gąszczem przewodów hamulcowych w okolicach pompy ABS. Bagnet jest głęboko wpuszczony, ale ma żółtą rączke, myślę że go zlokalizujesz. Poziom powinno się sprawdzać na rozgrzanym silniku przy dźwigni w pozycji "P". W twoim przypadku powinna to być pozycja "N".
Generalnie u ciebie wystepuje problem, że sama dzwignia nie chce wskoczyć w pozycję "P" mimo że skrzynia tę pozycję ma załączoną, czy masz problem całkowitego braku tej funkcji ?
tak. wszystkie biegi chodzą tylko nie mogę tego jednego wcisnąć.
jak chce wcisnąć to "P" to to jak by się zacielo czy coś tam by blokowalo poprostu nie da sie tego wlączyć.
Najlepiej oryginal hondowski ZT-1, ja jednak ze względu na cene proponowałbym zamiennik Mobil ATF 220. Ja na takim śmigam i nie narzekam.
Generalnie na forum jest trochę postów na temat skrzyni i sposobach wymiany oleju w modelu 827.
Zamiast Mobila poleciłbym Valvoline MaxLife (spełnia wszystkie wymagania tak samo jak ten Hondowski)
W Legendzie miałem taki sam problem, po jakimś czasie przestały wchodzić inne biegi, całe szczęście skrzynia zablokowała się na D. Przy wymianie oleju polecam zdjąć ostatnią część obudowy skrzyni (albo tylko odsunąć bo chyba nie wyjdzie) i tam sprawdzić czy nić na dnie nie pływa. Ja miałem śrubkę która jak się okazało odkręciła się od koła zębatego odpowiadającego za wsteczny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum