hmmm to widzę że nie zapoznałeś się z zasadą działania twinturbo W tym rozwiązaniu w miejscu jednego dużego źródła doładowania stosuje się identyczne dwa mniejsze. Twin Turbo stosuje się zazwyczaj w silnikach widlastych, gdzie turbosprężarki są zasilane spalinami z osobnych rzędów silnika. Także w myśl twojej teorii gdyby zainstalować układ równoległy (chociaż do takiej pojemności i jednostki niewidlastej jest to trochę słabe i nie zdało by egzaminu) trzeba by dawać doładowanie max 0,5 - 0,6 bara... więc lipton
hmmm to widzę że nie zapoznałeś się z zasadą działania twinturbo W tym rozwiązaniu w miejscu jednego dużego źródła doładowania stosuje się identyczne dwa mniejsze. Twin Turbo stosuje się zazwyczaj w silnikach widlastych, gdzie turbosprężarki są zasilane spalinami z osobnych rzędów silnika. Także w myśl twojej teorii gdyby zainstalować układ równoległy (chociaż do takiej pojemności i jednostki niewidlastej jest to trochę słabe i nie zdało by egzaminu) trzeba by dawać doładowanie max 0,5 - 0,6 bara... więc lipton
Chodziło o to że da się dmuchnąć nie pisałem że w jednorzędowcu, chyba jest normą że twin to dwurzędowiec. W jednorzędowcu jak T16 w grę wchodzi tylko wymiana na większą turbinę z T25 na T28, lub T35 ale przy tej ostatniej konieczna wymiana bebechów silnika i głowicy co wiąże się z dość dużymi kosztami.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Czw Cze 17, 2010 07:07
T35 ruszyła by dopiero powyżej 3000 obrotów, więc żeby był sens ją zakładaćsilnik trzeba by dostosować do 8-9k/obr, ale wtedy 400KM spokojnie można wyciąhnąć.
Chodziło o to że da się dmuchnąć nie pisałem że w jednorzędowcu, chyba jest normą że twin to dwurzędowiec.
rozmawiamy od początku o tym konkretnym silniku z 2.0 T taka jak cały wątek więc nie wiem czemu nagle miał byś napisać o dwurzędówce... może dlatego ze właśnie ci uświadomiłem twój błąd.
desperado67 napisał/a:
W jednorzędowcu jak T16 w grę wchodzi tylko wymiana na większą turbinę z T25 na T28, lub T35 ale przy tej ostatniej konieczna wymiana bebechów silnika i głowicy co wiąże się z dość dużymi kosztami.
i znowu skucha z zwykłego T28 nie dmuchniesz w tym silniku 1,5 bara... z T35 może i dmuchniesz jednak samochód nie będzie się nadawał do streetu zamulony na początku przeładowany na końcu nie mówiąc już ze tak duże turbiny daje się do większych pojemności... rozwiązaniem może być jakaś hybryda lub td04-16h typowe mocne turbo kręcące się z dołu o dość równej charakterystyce.
Konix napisał/a:
T35 ruszyła by dopiero powyżej 3000 obrotów, więc żeby był sens ją zakładaćsilnik trzeba by dostosować do 8-9k/obr, ale wtedy 400KM spokojnie można wyciąhnąć.
zgadza się i przy tych 3tys. dopiero zacznie się lekko kręcić by zacząć ładować max boost koło 5tys. Przesuniecie odcinki przy tym silniku jest niemożliwe bez zakuwania on specjalnie ma tak nisko odcinkę gdyż przy max boost 1 bara i wejściu na czerwone pole EGT wzrasta do 890C pomyśl jak byś miał tam jeszcze z + 2000tys. obr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum