Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 620 TI chip lub turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 620 TI chip lub turbo
Autor Wiadomość
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Wto Cze 15, 2010 22:47   

dobryziom da sié dmuchnąć t25 (TWIN)
_________________
desperado67
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 15, 2010 22:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 15, 2010 23:25   

desperado67 napisał/a:
dobryziom da sié dmuchnąć t25 (TWIN)


hmmm to widzę że nie zapoznałeś się z zasadą działania twinturbo :( W tym rozwiązaniu w miejscu jednego dużego źródła doładowania stosuje się identyczne dwa mniejsze. Twin Turbo stosuje się zazwyczaj w silnikach widlastych, gdzie turbosprężarki są zasilane spalinami z osobnych rzędów silnika. Także w myśl twojej teorii gdyby zainstalować układ równoległy (chociaż do takiej pojemności i jednostki niewidlastej jest to trochę słabe i nie zdało by egzaminu) trzeba by dawać doładowanie max 0,5 - 0,6 bara... więc lipton
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Czw Cze 17, 2010 01:31   

dobryziom napisał/a:
desperado67 napisał/a:
dobryziom da sié dmuchnąć t25 (TWIN)


hmmm to widzę że nie zapoznałeś się z zasadą działania twinturbo :( W tym rozwiązaniu w miejscu jednego dużego źródła doładowania stosuje się identyczne dwa mniejsze. Twin Turbo stosuje się zazwyczaj w silnikach widlastych, gdzie turbosprężarki są zasilane spalinami z osobnych rzędów silnika. Także w myśl twojej teorii gdyby zainstalować układ równoległy (chociaż do takiej pojemności i jednostki niewidlastej jest to trochę słabe i nie zdało by egzaminu) trzeba by dawać doładowanie max 0,5 - 0,6 bara... więc lipton

Chodziło o to że da się dmuchnąć nie pisałem że w jednorzędowcu, chyba jest normą że twin to dwurzędowiec. W jednorzędowcu jak T16 w grę wchodzi tylko wymiana na większą turbinę z T25 na T28, lub T35 ale przy tej ostatniej konieczna wymiana bebechów silnika i głowicy co wiąże się z dość dużymi kosztami.
_________________
desperado67
 
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Czw Cze 17, 2010 07:07   

T35 ruszyła by dopiero powyżej 3000 obrotów, więc żeby był sens ją zakładaćsilnik trzeba by dostosować do 8-9k/obr, ale wtedy 400KM spokojnie można wyciąhnąć.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Cze 17, 2010 08:37   

desperado67 napisał/a:

Chodziło o to że da się dmuchnąć nie pisałem że w jednorzędowcu, chyba jest normą że twin to dwurzędowiec.


rozmawiamy od początku o tym konkretnym silniku z 2.0 T taka jak cały wątek więc nie wiem czemu nagle miał byś napisać o dwurzędówce... może dlatego ze właśnie ci uświadomiłem twój błąd.

desperado67 napisał/a:
W jednorzędowcu jak T16 w grę wchodzi tylko wymiana na większą turbinę z T25 na T28, lub T35 ale przy tej ostatniej konieczna wymiana bebechów silnika i głowicy co wiąże się z dość dużymi kosztami.


i znowu skucha z zwykłego T28 nie dmuchniesz w tym silniku 1,5 bara... z T35 może i dmuchniesz jednak samochód nie będzie się nadawał do streetu zamulony na początku przeładowany na końcu nie mówiąc już ze tak duże turbiny daje się do większych pojemności... rozwiązaniem może być jakaś hybryda lub td04-16h typowe mocne turbo kręcące się z dołu o dość równej charakterystyce.

Konix napisał/a:
T35 ruszyła by dopiero powyżej 3000 obrotów, więc żeby był sens ją zakładaćsilnik trzeba by dostosować do 8-9k/obr, ale wtedy 400KM spokojnie można wyciąhnąć.


zgadza się i przy tych 3tys. dopiero zacznie się lekko kręcić by zacząć ładować max boost koło 5tys. Przesuniecie odcinki przy tym silniku jest niemożliwe bez zakuwania on specjalnie ma tak nisko odcinkę gdyż przy max boost 1 bara i wejściu na czerwone pole EGT wzrasta do 890C pomyśl jak byś miał tam jeszcze z + 2000tys. obr. :/
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 16:53
kasjopea
Brak nowych postów Rover 220 SDi chip
Raptile Tuning mechaniczny 10 Nie Lip 27, 2008 21:57
kaczmarres
Brak nowych postów D-Chip Rover 600
Pytanie
danterape Tuning mechaniczny 16 Pią Lis 23, 2007 18:20
orzech
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi rover 25 Chip Tuning Box
simon88 Tuning mechaniczny 1 Sob Kwi 07, 2012 07:22
Adrian
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [ i ] czy w rover 414i jest chip?
funio555 Tuning mechaniczny 4 Pon Lip 29, 2013 07:24
greg-si



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink