Forum Klubu ROVERki.pl :: rover 220sd z silnikiem 1.8 vvc
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
rover 220sd z silnikiem 1.8 vvc
Autor Wiadomość
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Sie 11, 2010 10:01   

Dlaczego nie miałbym szans z ZRem 160 jak sam miałbym powiedzmy te 150 KM i w miare równo rozłożony moment? ;)
Nie wiem jak miałbym na tej ustawce ruszyć, bo trochę boje się ze sprzęgła strzelać :P
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 11, 2010 10:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 11, 2010 10:01   

Markzo napisał/a:
z kreski szans brak :)


spoko spoko nie takie kille świat widział :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 11, 2010 10:09   

spoko spoko ;) narazie jest 126KM do 150 brakuje spoooooro ;) a zr160 raczej serie trzymają :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Sie 11, 2010 10:11   

Markzo, 126 było po samym chipie. Teraz jest spokojnie 130 KM.
Dołożę wtryski z SDi + poprosze faceta, żeby mi jeszcze trochę program podregulował i 20 KM na pewno dojdzie.
U angoli, jest jasno napisane, że pierdoły + chip = 130 KM lub wtryski z SDi + pierdoły = 130 KM :)
A wszystko razem 150 około :)
Poza tym ZR w serii ma chyba 156 KM ;)
Już bym dawno założył, ale poczta coś spieprzyła sprawę...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 11, 2010 10:21   

ja widziałem wykres serii na 158KM i wykres mojego kumpla na 173KM po samym strojeniu :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 11, 2010 11:13   

Markzo napisał/a:
spoko spoko ;) narazie jest 126KM do 150 brakuje spoooooro ;) a zr160 raczej serie trzymają :)


z tym trzymaniem serii to każdy mówi dopóki na hamownie nie pojedzie :) tak czy siak czekamy na postępy w klekocie :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Sie 11, 2010 11:25   

Jak sie ma z prędkościami na poszczególnych biegach w SDI? Trzebaby chyba dobrego kierownika, wysoki moment dodatkowo ułatwia zerwanie przyczepności.

ZR to wściekła bestia, z Civic R-Type sobie spokojnie radzi.
Mniejsza moc, ale mała masa silnika i ładny moment do odcinki.

SDI z drugiej strony wolny też nie jest, ciekaw jestem wyników takiego pojedynku.
Osobiście stawiam jednak na ZR.

Z ciekawości czy K-Series 1.6 da sie wystroić? Ile to kosztuje i na ile +KM można liczyć?
Z innym moich szalonych pomysłów: czy da sie zrobić 1.6 VVC? :P
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Sie 11, 2010 12:33   

Ogólnie w klekotach roverowych najgorzej jest na 1 i 2 biegu... jak wrzuci się 3 bieg to najbardziej odchodzi. Niestety 1 i 2 są bardzo krótkie i trzeba lewarkiem dużo machać.
PS. Dziś już też raczej wtryskiwacze nie dojdą...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 11, 2010 13:54   

sobrus napisał/a:
Jak sie ma z prędkościami na poszczególnych biegach w SDI? Trzebaby chyba dobrego kierownika, wysoki moment dodatkowo ułatwia zerwanie przyczepności.


dokładnie oraz porządną oponę...

sobrus napisał/a:
ZR to wściekła bestia, z Civic R-Type sobie spokojnie radzi.
Mniejsza moc, ale mała masa silnika i ładny moment do odcinki.


tutaj wręcz odwrotnie Civic Type R wciągnie ZR bez problemu wyższa moc, moment, lepsze przełożenia i zakres obrotów...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1751
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Sie 11, 2010 19:19   

ktory type R?
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Sie 12, 2010 14:04   

Klekot dostanie po dupie moim zdaniem, za dużo wachlowania lewarkiem i za duża strata czasu
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Sie 12, 2010 15:10   

oj różnie to może być - z reguły turbo doładowany diesel o tej samej mocy co benzyna i w takim samym aucie - przewaga na korzyść diesel'a (moment obrotowy) - pożyjemy zobaczymy :) ja się nie mogę doczekać -po cichu też obstawiam benzynkę, ale możemy być zaskoczeni :D
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Sie 12, 2010 15:18   

U mnie masa trochę wzrosła przez te bajery :P
Poza tym skąd ja wezme ZRa 160 do pojedynku? ;)
Najwyżej na hamowni przenośnej zmierze przyspieszenie 0-100 i porównamy.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Sie 12, 2010 18:20   

na hamowni przenośnej możesz mieć więcej szans, asfalt to nie to samo na asfalcie z większym momentem będziesz miał więcej problemów z trakcją
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Czw Sie 12, 2010 19:15   

Krzysi3k napisał/a:
Poza tym skąd ja wezme ZRa 160 do pojedynku?

na cwiartke chętny :D

[ Dodano: Czw Sie 12, 2010 20:15 ]
bociannielot napisał/a:
z reguły turbo doładowany diesel o tej samej mocy co benzyna i w takim samym aucie - przewaga na korzyść diesel'a (moment obrotowy)

juz któraś osoba to pisze na tym forum
kto wam takich głupot naopowiadał?
http://www.volkswagengolf...tdi-vs-18t-test
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Sie 12, 2010 21:25   

Ciufcia napisał/a:

juz któraś osoba to pisze na tym forum
kto wam takich głupot naopowiadał?
http://www.volkswagengolf...tdi-vs-18t-test


To nie są głupoty, po prostu nie ma reguły ja Ci mogę pokazać przykłady gdzie diesel przy tej samej mocy wg danych technicznych producenta objedzie benzynę jak i odwrotnie, wszystko zależy od danych jednostek Ty akurat dałeś porównałeś t. benzynę i t.diesla i osobiście uważam, że osiągi 1.8T są śmieszne w porównaniu 1.9TDi jeśli brać pod uwagę np. spalanie. Ta benzyna jedzie dopiero w wersji z Audi S3 ale tam spalanie jest trzykrotnie większe niż w TDi. Sam szukając auta poważnie zastanawiałem się nad silnikiem benzynowym w Alfie ale jak się okazało, że JTD po chipe na 145KM/320Nm bez problemu radzi sobie z benzyną 150KM i jeszcze w dodatku zobaczyłem spalanie benzyny to z miejsca podziękowałem i wybrałem diesla ale zdaje sobie sprawę, że niektórzy na dźwięk klekota są uczuleni i wolą benzyne ;)


bonus89, wiesz co to hamowania przenośna? Bo wydaje mi się, ze pomyliłeś z podwoziową...

Powiem tak: Krzysi3k, wkładaj wtryski jedz na dostrojenie odciąż go trochę wywalając na przykład to testu kanapę, fotel, zapasówkę itp. aby zbliżyć się lekko do masy benzyny i ustawiaj się z ZR160 jeśli jesteś w stanie wyciągnąć 150KM/320NM to kierownik ZR'a może się zdziwić...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Ostatnio zmieniony przez Pływak Czw Sie 12, 2010 21:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Sie 12, 2010 21:31   

bonus89, co Ty za głupoty wygadujesz?
Wiesz jak wygląda przenośna hamownia? Nakłada się czujniki na koło i jazda po asfalcie...
Nie wiem jak będzie po wtryskach, ale na razie mi przyczepności nie zrywa. Opony sobie nieźle radzą.
Ciufcia, tam jest porównanie doładowanej benzyny i doładowanego diesla, a w 1.8 VVC turbo nie ma... Benzyny turbodoładowane mają prześliczny wykres momentu obrotowego. Wysoki od dołu i równy w prawie całym zakresie.

[ Dodano: Czw Sie 12, 2010 22:31 ]
Pływak, o ile się doczekam na wtryski.
Kupiłem od użytkownika bear007. Ma dobre opinie to sobie darowałem allegro... I teraz żałuje, bo się trochę boje o przesyłkę. Podobno w sobote wysłał priorytetem. Jest czwartek i dalej nie ma, a na domiar złego kontkakt się urwał.
Dziś regulowałem turbo, bo mi dmuchało prawie 1,5 bara :P
A odelżyć musiałbym sporo, bo mój waży teraz 1220 kg, a wg. katalogu powinien 1130 kg. Tylko to jest chyba waga z pustym bakiem, bo nie chce mi się wierzyć, że 90 kg dowaliłem.

Ciufcia, tylko mamy do siebie trochę daleko ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Sie 12, 2010 21:56   

waga jest zawsze podawana z bakiem :) Co do ścigania przy zbliżonych mocach i wadze największe znaczenie maja przełożenia w skrzyni i na tym bym się skupił :) Niestety porównie turbo diesla do turbo benzyny nie maja sensu... R220 SDI kontra Tomcat? OKI wygra w mniejszym spalaniu.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Sie 13, 2010 14:21   

Ciufcia, Ja wiem czy tam na korzyść 1.8T napisali? diesel dostał kilka więcej punktów, również podobnie przyspiesza mimo kilku kilo więcej.
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Sie 13, 2010 19:17   

bociannielot napisał/a:
Ciufcia, Ja wiem czy tam na korzyść 1.8T napisali?
a czy ja napisałem, że 1.8T jest lepsze? po prostu nie zgodziłem się z tym co ty napisałeś czyli
bociannielot napisał/a:
z reguły turbo doładowany diesel o tej samej mocy co benzyna i w takim samym aucie - przewaga na korzyść diesel'a (moment obrotowy)

jak widać w powyższym linku te same auta o tej samej mocy i w dieslu i w benzynie mają takie same osiągi :ok:
Pływak napisał/a:
To nie są głupoty,

są i basta :razz:
Pływak napisał/a:
Ty akurat dałeś porównałeś t. benzynę i t.diesla

no chyba nie chcesz porównywać turbo diesla do wolnossącej benzyny? to może porównajmy odwrotnie: wolnossący diesel do turbo benzyny :D o tej samej mocy oczywiście
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 16:53
kasjopea
Brak nowych postów 220sd 86KM na 105KM - wtrysk
danek_wgw Tuning mechaniczny 1 Czw Paź 28, 2010 16:19
Remigiusz
Brak nowych postów problem z silnikiem i glowica
bartek_mg Tuning mechaniczny 8 Nie Lut 06, 2011 09:15
Gość
Brak nowych postów Sterowanie silnikiem K16 za pomocą SMT6 i problem...
Qrekk Tuning mechaniczny 17 Nie Lip 25, 2010 23:52
Foczes
Brak nowych postów [R200] Rover 200 - lusterka z Rover 25 ?
adamch Tuning mechaniczny 24 Sro Sty 05, 2011 22:46
memphisto



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink