Dlaczego nie miałbym szans z ZRem 160 jak sam miałbym powiedzmy te 150 KM i w miare równo rozłożony moment?
Nie wiem jak miałbym na tej ustawce ruszyć, bo trochę boje się ze sprzęgła strzelać
Markzo, 126 było po samym chipie. Teraz jest spokojnie 130 KM.
Dołożę wtryski z SDi + poprosze faceta, żeby mi jeszcze trochę program podregulował i 20 KM na pewno dojdzie.
U angoli, jest jasno napisane, że pierdoły + chip = 130 KM lub wtryski z SDi + pierdoły = 130 KM
A wszystko razem 150 około
Poza tym ZR w serii ma chyba 156 KM
Już bym dawno założył, ale poczta coś spieprzyła sprawę...
Ogólnie w klekotach roverowych najgorzej jest na 1 i 2 biegu... jak wrzuci się 3 bieg to najbardziej odchodzi. Niestety 1 i 2 są bardzo krótkie i trzeba lewarkiem dużo machać.
PS. Dziś już też raczej wtryskiwacze nie dojdą...
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Sie 12, 2010 15:10
oj różnie to może być - z reguły turbo doładowany diesel o tej samej mocy co benzyna i w takim samym aucie - przewaga na korzyść diesel'a (moment obrotowy) - pożyjemy zobaczymy ja się nie mogę doczekać -po cichu też obstawiam benzynkę, ale możemy być zaskoczeni
U mnie masa trochę wzrosła przez te bajery
Poza tym skąd ja wezme ZRa 160 do pojedynku?
Najwyżej na hamowni przenośnej zmierze przyspieszenie 0-100 i porównamy.
To nie są głupoty, po prostu nie ma reguły ja Ci mogę pokazać przykłady gdzie diesel przy tej samej mocy wg danych technicznych producenta objedzie benzynę jak i odwrotnie, wszystko zależy od danych jednostek Ty akurat dałeś porównałeś t. benzynę i t.diesla i osobiście uważam, że osiągi 1.8T są śmieszne w porównaniu 1.9TDi jeśli brać pod uwagę np. spalanie. Ta benzyna jedzie dopiero w wersji z Audi S3 ale tam spalanie jest trzykrotnie większe niż w TDi. Sam szukając auta poważnie zastanawiałem się nad silnikiem benzynowym w Alfie ale jak się okazało, że JTD po chipe na 145KM/320Nm bez problemu radzi sobie z benzyną 150KM i jeszcze w dodatku zobaczyłem spalanie benzyny to z miejsca podziękowałem i wybrałem diesla ale zdaje sobie sprawę, że niektórzy na dźwięk klekota są uczuleni i wolą benzyne
bonus89, wiesz co to hamowania przenośna? Bo wydaje mi się, ze pomyliłeś z podwoziową...
Powiem tak: Krzysi3k, wkładaj wtryski jedz na dostrojenie odciąż go trochę wywalając na przykład to testu kanapę, fotel, zapasówkę itp. aby zbliżyć się lekko do masy benzyny i ustawiaj się z ZR160 jeśli jesteś w stanie wyciągnąć 150KM/320NM to kierownik ZR'a może się zdziwić...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Ostatnio zmieniony przez Pływak Czw Sie 12, 2010 21:27, w całości zmieniany 1 raz
bonus89, co Ty za głupoty wygadujesz?
Wiesz jak wygląda przenośna hamownia? Nakłada się czujniki na koło i jazda po asfalcie...
Nie wiem jak będzie po wtryskach, ale na razie mi przyczepności nie zrywa. Opony sobie nieźle radzą.
Ciufcia, tam jest porównanie doładowanej benzyny i doładowanego diesla, a w 1.8 VVC turbo nie ma... Benzyny turbodoładowane mają prześliczny wykres momentu obrotowego. Wysoki od dołu i równy w prawie całym zakresie.
[ Dodano: Czw Sie 12, 2010 22:31 ] Pływak, o ile się doczekam na wtryski.
Kupiłem od użytkownika bear007. Ma dobre opinie to sobie darowałem allegro... I teraz żałuje, bo się trochę boje o przesyłkę. Podobno w sobote wysłał priorytetem. Jest czwartek i dalej nie ma, a na domiar złego kontkakt się urwał.
Dziś regulowałem turbo, bo mi dmuchało prawie 1,5 bara
A odelżyć musiałbym sporo, bo mój waży teraz 1220 kg, a wg. katalogu powinien 1130 kg. Tylko to jest chyba waga z pustym bakiem, bo nie chce mi się wierzyć, że 90 kg dowaliłem.
waga jest zawsze podawana z bakiem Co do ścigania przy zbliżonych mocach i wadze największe znaczenie maja przełożenia w skrzyni i na tym bym się skupił Niestety porównie turbo diesla do turbo benzyny nie maja sensu... R220 SDI kontra Tomcat? OKI wygra w mniejszym spalaniu.
Ciufcia, Ja wiem czy tam na korzyść 1.8T napisali?
a czy ja napisałem, że 1.8T jest lepsze? po prostu nie zgodziłem się z tym co ty napisałeś czyli
bociannielot napisał/a:
z reguły turbo doładowany diesel o tej samej mocy co benzyna i w takim samym aucie - przewaga na korzyść diesel'a (moment obrotowy)
jak widać w powyższym linku te same auta o tej samej mocy i w dieslu i w benzynie mają takie same osiągi
Pływak napisał/a:
To nie są głupoty,
są i basta
Pływak napisał/a:
Ty akurat dałeś porównałeś t. benzynę i t.diesla
no chyba nie chcesz porównywać turbo diesla do wolnossącej benzyny? to może porównajmy odwrotnie: wolnossący diesel do turbo benzyny o tej samej mocy oczywiście
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum