borek88, ten filtr się na wąż od odmy wstawia
A jest w ogóle opis jak zmienić IC? Nie widziałem na angolskim forum, ale rozejrze się może
Tylko ciekawe czy te IC są warte swojej ceny
ten malusi filterek ala stożek szybko się upapra olejem z odmy, moim zdaniem nie nadaje się to do L serii, to jakiś badziew, lepiej założyć separator oleju na odmę, olej zostanie w odstojniku i możemy się wpiąć z powrotem w przewód powietrza żeby nie śmierdziało nam olejem
borek88, IC robią również na zamówienie, czyli pod wymiar
szoso420, no tak ale wtdy sa koszty
Krzysi3k, jezeli sie nie myle to na uk gdzies mi sie przewinelo jak koles zr'a niebieskiego na wloskich blachach chyba mial opisane co gdzie wyciac w pasie przednim jakie weze jaki ic itp bylo wszystko fajnie podane mimo ze po angielsku;p
i to ktos podal ten link u nas na forum tylko nie pamietam kto i gdzie i nawet tego szukalem i ni chu chu nie moge znalezc.
powiem ci krzysiek ze po przeczytaniu/obejrzeniu(wmoim przypadku) od razu bralbys sie ze to;p
borek88, to że po angielsku to nie problem
Pamiętasz może czy to było na mg-rover.org czy themgzr.co.uk? Bo na tej pierwszej znalazłem turotial do R45/ZS.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2008 Posty: 68 Skąd: Pleszew
Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 09:31
krzysi3k
te "prawie 15KM" brakujące do 150 to jest duuużo.
Wierz mi, przekonasz się na własnej skórze kiedy podejmiesz walkę o każdego brakującego konia.
Nie wiem co nazywacie 150 na płasko bo się gubię.
Mowa o płaskim momencie, czyli liniowo narastającej mocy, czy płaskiej mocy czyli na łeb opadającym momencie ?
Podniesienie ciśnienie o 0,15Bara czy zmiana umiejscowienia IC tutaj wiele nie zdziała.
Ten pomiar na trójce na drodze nie zdążył ci go nawet porządnie rozgrzać.
Tobie potrzebny jest "flow". A tego na tej turbinie już nie uzyskasz. Cokolwiek wydumasz i tak będzie okupione masą dymu.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
OT, poszukaj tematu o IC , ktory zakladalem, tam byly przyklady z forum angielskiegio. wnioski takie, jak masz klime bedzie ciezko - ja mam - zeby to bylo sensownie trobione powinnno wejscie i wyjscie byc po prawej stronie- patrzac z prdzodu auta- bo wtedy rur nie masz za wiele i nie tracisz... kolega firq ma zrobiony IC ale ma wloty z 2 stron - czyli ok 1,5 metra wiecej rury, i wiecej zakretow O_o dla mnie taka robota to nie robota
IMHO jedyna sluszna droga to IC z wejsciem i wyjsciem z tej samej strony, jak to zrobil ktos w UK milej lektury
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
goodhope, chodzi mi o to, żeby nie robić dużej górki momentu przy 2500 rpm, tylko żeby wzrastał powoli i powoli opadał. Najłatwiej jest dać paliwa przy 2500 rpm i zrobić górkę. Bez trudu będę miał 150 KM w takim wypadku. Ale wykres będzie wyglądał tak - /\.
Co do kopcenia to aż zrobie Ci filmik, żeby pokazać, że wcale mocno samochód nie kopci. Puszcza lekkiego bączka przy przygazówce mocniejszej. Ten bączek jest niewiele większy od tego z fabrycznej mocy.
Samochód nie ma mieć na papierze super mocy i dodatkowych koni tylko ma fajnie jeździć.
I chcąc zmienić IC nie chodzi mi aż tak o uzyskanie super mocy, ale o to, żeby silnik dostawał więcej powietrza, żeby mieszanka była uboższa.
Powiem wam jeszcze jedno moje spostrzeżenie. Po wymianie wtrysków (był już wtedy chip) samochód trochę dziwnie chodził i klekotać zaczął. Po dostrojeniu chyba po rozgrzaniu chodzi ładniej niż w serii
maniaq, dzięki za wskazówki
maniaq, masz facet glowe do szukania tego!!
mnie wlasnie chodzilo o zobobby'ego u niego mi sie to podobalo ladnie zrobione i jest klima.
maniaq, moze dogrzebalbys jakiegos tematu ze stozkami?? jakiej firmy najlepiej wladowac wedlug nich??
co to za firma moze byc wlasnie u zobobby'ego taki podobny do K&N z ostatniego linku post 160) lub u dawe z drugiego linku (poprzedzajacego postu)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2008 Posty: 68 Skąd: Pleszew
Wysłany: Sro Wrz 29, 2010 18:16
Krzysi3k napisał/a:
goodhope, chodzi mi o to, żeby nie robić dużej górki momentu przy 2500 rpm, tylko żeby wzrastał powoli i powoli opadał. Najłatwiej jest dać paliwa przy 2500 rpm i zrobić górkę. Bez trudu będę miał 150 KM w takim wypadku. Ale wykres będzie wyglądał tak - /\.
Co do kopcenia to aż zrobie Ci filmik, żeby pokazać, że wcale mocno samochód nie kopci. Puszcza lekkiego bączka przy przygazówce mocniejszej. Ten bączek jest niewiele większy od tego z fabrycznej mocy.
Samochód nie ma mieć na papierze super mocy i dodatkowych koni tylko ma fajnie jeździć.
I chcąc zmienić IC nie chodzi mi aż tak o uzyskanie super mocy, ale o to, żeby silnik dostawał więcej powietrza, żeby mieszanka była uboższa.
Powiem wam jeszcze jedno moje spostrzeżenie. Po wymianie wtrysków (był już wtedy chip) samochód trochę dziwnie chodził i klekotać zaczął. Po dostrojeniu chyba po rozgrzaniu chodzi ładniej niż w serii
maniaq, dzięki za wskazówki
Nie dymi bo ... masz ciągle 135 .
Jeśli chcesz mieć płaski przebieg momentu i 150PS musisz mieć go na poziomie 300Nm.
300Nm w zakresie 2000-4000 obr.
Sądzisz że w twoim silniku to jest realne ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Temat FMIC przekopalem w zeszlym roku , bo w czarnym sie przymierzalem, ale wyszlo mi po wymiarach, ze najlepszy by byl od BMW 330 bodajze, ale kosztowal za duzo nowy nissena. a uzywek nie chcialem wkladac, bo same dramatyczne na alegro byly.
Rzezby tam za duzej by nie bylo, ale tez zastanawialem sie czy za bardzo chlodnicy bym nie zaslonil .... czas i kasa spowodowaly, ze nie udalo sie zrobic...
goodhope, pytanie - jest sznasa wyrownania w tym silniku momentu i mocy w zakresie ok 3-3,5 nawet do 4 k rpm >?
Dolu mi tam specjalnie nie brakuje nie jezdze cisnac przy 1,2 k rpm
Na maxa mnie irytuje jak juz paluje i po przepieciu biegow, jak wpadam w ten zakres to jest on martwy, bo ma w tym miejscu spadek mocy i momentu auto przestaje na chwile przyspieszac...
Fabryczny wykres juz ma to zalamanie. Nie wiem ile R i MG przerabiales, na ile jest to mozliwe do korekty samym programem chipa ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
W niedawnym czasie doszła klima więc zrobie zdjęcia jak to teraz wygląda (IC przesunięty jest troszkę do przodu, zmieniła się delikatnie droga rur idących od IC do kolektora ssącego).
_________________ Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
Krzysi3k, ten korek do zaslepienia otworu po odmie to taki jak w grzejnkach?? bo jutro ide do sklepu po to ale nie wiem czego szukac;p a tam ladna pani sprzedaje i czlowiek tlumaczy jak glupi co chce;p hehe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum