Forum Klubu ROVERki.pl :: [2.0 iDT] Mój ostateczny wykres ;)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[2.0 iDT] Mój ostateczny wykres ;)
Autor Wiadomość
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 20:14   

Na wężyk i dajesz go gdzieś na dole żeby Ci nie zasyfiło komory...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 20:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 20:14   

borek88, ten filtr się na wąż od odmy wstawia ;)
A jest w ogóle opis jak zmienić IC? Nie widziałem na angolskim forum, ale rozejrze się może :)
Tylko ciekawe czy te IC są warte swojej ceny ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Wrz 23, 2010 07:09   

ten malusi filterek ala stożek szybko się upapra olejem z odmy, moim zdaniem nie nadaje się to do L serii, to jakiś badziew, lepiej założyć separator oleju na odmę, olej zostanie w odstojniku i możemy się wpiąć z powrotem w przewód powietrza żeby nie śmierdziało nam olejem
borek88, IC robią również na zamówienie, czyli pod wymiar
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 23, 2010 19:22   

szoso420, no tak ale wtdy sa koszty
Krzysi3k, jezeli sie nie myle to na uk gdzies mi sie przewinelo jak koles zr'a niebieskiego na wloskich blachach chyba mial opisane co gdzie wyciac w pasie przednim jakie weze jaki ic itp bylo wszystko fajnie podane mimo ze po angielsku;p
i to ktos podal ten link u nas na forum tylko nie pamietam kto i gdzie i nawet tego szukalem i ni chu chu nie moge znalezc.
powiem ci krzysiek ze po przeczytaniu/obejrzeniu(wmoim przypadku) od razu bralbys sie ze to;p
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Wrz 23, 2010 20:31   

borek88, to że po angielsku to nie problem :)
Pamiętasz może czy to było na mg-rover.org czy themgzr.co.uk? Bo na tej pierwszej znalazłem turotial do R45/ZS.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Wrz 24, 2010 07:16   

borek88 napisał/a:
szoso420, no tak ale wtdy sa koszty

nie ma nic za darmo :wink:
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 24, 2010 16:53   

niestety nie pamietam.
no tak ale to nie ma 700km zeby robic na zamowienie jak pasuje jakis gotowiec to zawsze bedzie taniej

[ Dodano: Pią Wrz 24, 2010 17:53 ]
raczej na mg-rover.org bo na ta druga nie moge wogole wejsc
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
goodhope 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 68
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 09:31   

krzysi3k

te "prawie 15KM" brakujące do 150 to jest duuużo.
Wierz mi, przekonasz się na własnej skórze kiedy podejmiesz walkę o każdego brakującego konia.

Nie wiem co nazywacie 150 na płasko bo się gubię.
Mowa o płaskim momencie, czyli liniowo narastającej mocy, czy płaskiej mocy czyli na łeb opadającym momencie ?? ?

Podniesienie ciśnienie o 0,15Bara czy zmiana umiejscowienia IC tutaj wiele nie zdziała.
Ten pomiar na trójce na drodze nie zdążył ci go nawet porządnie rozgrzać.
Tobie potrzebny jest "flow". A tego na tej turbinie już nie uzyskasz. Cokolwiek wydumasz i tak będzie okupione masą dymu.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 09:43   

gratki projektu :)

OT, poszukaj tematu o IC , ktory zakladalem, tam byly przyklady z forum angielskiegio. wnioski takie, jak masz klime bedzie ciezko - ja mam - zeby to bylo sensownie trobione powinnno wejscie i wyjscie byc po prawej stronie- patrzac z prdzodu auta- bo wtedy rur nie masz za wiele i nie tracisz... kolega firq ma zrobiony IC ale ma wloty z 2 stron - czyli ok 1,5 metra wiecej rury, i wiecej zakretow O_o dla mnie taka robota to nie robota :/

IMHO jedyna sluszna droga to IC z wejsciem i wyjsciem z tej samej strony, jak to zrobil ktos w UK ;) milej lektury :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 15:49   

goodhope, chodzi mi o to, żeby nie robić dużej górki momentu przy 2500 rpm, tylko żeby wzrastał powoli i powoli opadał. Najłatwiej jest dać paliwa przy 2500 rpm i zrobić górkę. Bez trudu będę miał 150 KM w takim wypadku. :) Ale wykres będzie wyglądał tak - /\.
Co do kopcenia to aż zrobie Ci filmik, żeby pokazać, że wcale mocno samochód nie kopci. Puszcza lekkiego bączka przy przygazówce mocniejszej. Ten bączek jest niewiele większy od tego z fabrycznej mocy.
Samochód nie ma mieć na papierze super mocy i dodatkowych koni tylko ma fajnie jeździć.
I chcąc zmienić IC nie chodzi mi aż tak o uzyskanie super mocy, ale o to, żeby silnik dostawał więcej powietrza, żeby mieszanka była uboższa.
Powiem wam jeszcze jedno moje spostrzeżenie. Po wymianie wtrysków (był już wtedy chip) samochód trochę dziwnie chodził i klekotać zaczął. Po dostrojeniu chyba po rozgrzaniu chodzi ładniej niż w serii :)
maniaq, dzięki za wskazówki ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 22:35   

http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=324235 tutaj na pierwszej stronei przyklad , imho jak strat miec duzo, niewiele zyskac...

za duzo rur za duzo zakretow , przeplyw utrudniony i opozniony....

nie masz klimy jedziesz tak

http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=305104

IMHO najlpesze wyjscie to ....
http://forums.mg-rover.or...ghlight=FMIC+ZR zrobione przez Mad , wejscie i wyjscie z tej samej strony.

najlepszy chyba projekt jaki widzialem od Donnydiesel400

http://forums.mg-rover.or...=FMIC+ZR&page=8 post 149 ;) i dalej

gdzies bylo jeszcze lepiej pokazane, ale ne emoge odszukac :/ ani tutaj, ani na angielskich stronach O-o
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 15:16   

maniaq, masz facet glowe do szukania tego!!
mnie wlasnie chodzilo o zobobby'ego u niego mi sie to podobalo ladnie zrobione i jest klima.
maniaq, moze dogrzebalbys jakiegos tematu ze stozkami?? jakiej firmy najlepiej wladowac wedlug nich??
co to za firma moze byc wlasnie u zobobby'ego taki podobny do K&N z ostatniego linku post 160) lub u dawe z drugiego linku (poprzedzajacego postu)
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 22:22   

Ja to pieprze robić labirynt z rur - im krócej tym lepiej :)
A klime oczywiście mam...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
domellooo 



Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 61
Skąd: Stratford-upon-Avon



Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 23:32   

Krzysi3k, masz racje
_________________
MÓJ ROVEREK ZAPRASZAM
 
 
goodhope 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 68
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Wrz 29, 2010 18:16   

Krzysi3k napisał/a:
goodhope, chodzi mi o to, żeby nie robić dużej górki momentu przy 2500 rpm, tylko żeby wzrastał powoli i powoli opadał. Najłatwiej jest dać paliwa przy 2500 rpm i zrobić górkę. Bez trudu będę miał 150 KM w takim wypadku. :) Ale wykres będzie wyglądał tak - /\.
Co do kopcenia to aż zrobie Ci filmik, żeby pokazać, że wcale mocno samochód nie kopci. Puszcza lekkiego bączka przy przygazówce mocniejszej. Ten bączek jest niewiele większy od tego z fabrycznej mocy.
Samochód nie ma mieć na papierze super mocy i dodatkowych koni tylko ma fajnie jeździć.
I chcąc zmienić IC nie chodzi mi aż tak o uzyskanie super mocy, ale o to, żeby silnik dostawał więcej powietrza, żeby mieszanka była uboższa.
Powiem wam jeszcze jedno moje spostrzeżenie. Po wymianie wtrysków (był już wtedy chip) samochód trochę dziwnie chodził i klekotać zaczął. Po dostrojeniu chyba po rozgrzaniu chodzi ładniej niż w serii :)
maniaq, dzięki za wskazówki ;)


Nie dymi bo ... masz ciągle 135 :wink: .
Jeśli chcesz mieć płaski przebieg momentu i 150PS musisz mieć go na poziomie 300Nm.
300Nm w zakresie 2000-4000 obr.
Sądzisz że w twoim silniku to jest realne ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Wrz 29, 2010 22:36   

goodhope, dlatego nie chce za wszelką cenę robić 150 KM, tylko tyle ile będzie ok :)
W zasadzie teraz mi super odpowiada, a IC będe robił, bo tak :P
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sro Wrz 29, 2010 23:07   

Temat FMIC przekopalem w zeszlym roku , bo w czarnym sie przymierzalem, ale wyszlo mi po wymiarach, ze najlepszy by byl od BMW 330 bodajze, ale kosztowal za duzo nowy nissena. a uzywek nie chcialem wkladac, bo same dramatyczne na alegro byly.

Rzezby tam za duzej by nie bylo, ale tez zastanawialem sie czy za bardzo chlodnicy bym nie zaslonil .... czas i kasa spowodowaly, ze nie udalo sie zrobic...

goodhope, pytanie - jest sznasa wyrownania w tym silniku momentu i mocy w zakresie ok 3-3,5 nawet do 4 k rpm >?

Dolu mi tam specjalnie nie brakuje nie jezdze cisnac przy 1,2 k rpm ;)

Na maxa mnie irytuje jak juz paluje i po przepieciu biegow, jak wpadam w ten zakres to jest on martwy, bo ma w tym miejscu spadek mocy i momentu auto przestaje na chwile przyspieszac...

Fabryczny wykres juz ma to zalamanie. Nie wiem ile R i MG przerabiales, na ile jest to mozliwe do korekty samym programem chipa ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
michu1123 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 147
Skąd: Środa Wlkp.

Rover 400

Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 08:07   

Panowie jeśli Wam coś to pomorze to przesyłam linka z montażem IC od Mondeo MKIII do mojego R420 SD :D
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=43284

W niedawnym czasie doszła klima więc zrobie zdjęcia jak to teraz wygląda (IC przesunięty jest troszkę do przodu, zmieniła się delikatnie droga rur idących od IC do kolektora ssącego).
_________________
Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 20:19   

Krzysi3k, ten korek do zaslepienia otworu po odmie to taki jak w grzejnkach?? bo jutro ide do sklepu po to ale nie wiem czego szukac;p a tam ladna pani sprzedaje i czlowiek tlumaczy jak glupi co chce;p hehe
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
mikimisz 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 61
Skąd: inąd

Rover 25

Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 21:06   

A z takich przyziemnych kwestii - jak wygląda spalanie po tych wszystkich zabiegach?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] wykres
w końcu się doczekał
gralu Tuning mechaniczny 41 Pon Cze 28, 2010 23:59
Krzysi3k
Brak nowych postów Wykres z hamowni
rodi_ Tuning mechaniczny 6 Wto Lip 29, 2008 14:08
rodi_
Brak nowych postów [Rover200 1,8 VVC] Wymień olej!!! WYKRES dyno
Kozik Tuning mechaniczny 9 Sro Sie 10, 2011 08:22
dobryziom
Brak nowych postów [R420Di '96] Wykres, mało koni na serii
szoso Tuning mechaniczny 17 Pią Lis 04, 2011 21:49
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink