właśnie już kiedyś zastanawiałem się nad anglikiem 25vvc lub zrem, ale ostatnio pojeździłem troszke szfagra golfem 3 VR6 i marze teraz o V6 pod maską, mi wystarczyło by 2.0 a nawet wolał bym to, może spalanie było by mniej obciążające.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 11, 2010 19:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Paź 11, 2010 21:37
Silnik KV6 bez względu na pojemność warzył tyle samo czyli 154kg (na sucho)
Mam ulotkę w pdf-ie powertain-a i tam np jest podana również waga L-serii (184kg na sucho). Czyli o trakcję nie ma co się martwić
No widze, i po tym opisie widać że najmocniejsza 190 koni jest zarazem najmniejsza
Jak narazie poszukuje 75 z tym silnikiem ale dość trudno, znalazłem jedną 2.0 ale w całości koleś woła za rozbitego anglika 4,5 tys
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Paź 12, 2010 16:13
dobryziom napisał/a:
nie tylko tu nie możliwe jest żeby silnik 2,0 oraz 2,5 ważył tyle samo już nie mówie o osprzęcie...
Różnica pojemności to zasługa skok tłoka.
Podaną tabelkę należy traktować raczej tylko orientacyjnie. Na stronie miłośników LR w USA znalazłem informację że jakoby silnik suchy ale z osprzętem (użyto określenia coś mniej więcej "dry but ready to use" ) waży przeliczając z lb 152kg
dlaczego?
roznica w masach tloka nie moze byc duza - kilkadziesiat gram raptem
korby to samo
wal jak ma wieksze wykorbienie to moze z 2-3 kg bedzie ciezszy
za to z bloku wiecej materialu wybrane na osadzenie tulej
bilans z grubsza to samo
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
I tak panowie nie wiem co z tego będzie bo każdy woła magiczne sumy za ten silnik pewnie tyle jest warty ale narazie nie mam takiej gotówki, musiał bym swój pogonić a samochód mi potrzebny
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Paź 12, 2010 19:36
Mam ten sam problem - niewiele silników zbliża się do ceny 2000pln - a jak już to całkowite golasy bez kolektorów, i pozostałego osprzętu nie mówiąc już o kompie i wiązce... z osprzętem to już wydatek około 3000-3500...
Być może za 2-3 lata gdy auta z tymi silnikami przekroczą magiczny wiek 10 lat wyspiarze zechcą je wymienić na coś nowszego i będzie szansa na sprowadzenia z UK czegoś w rozsądnej cenie.
Najlepszym sposobem na podmiankę jest posiadanie sprawnego auta "dawcy" tak by było można wykorzystać wszystkie małe pierdółki które zazwyczaj kosztują i problem je zdobyć...
to nie lepiej dorwac jakiego zs z angli za ~5-7tys powyciagac co potrzeba reszte pchac a z zs to chyba chodliwa sprawa np siedzenia zawiecha alu zderzaki maska blotniki wszystko idzie dobre ceny zeby nie zalegalo i z miejsca wraca sie 3-4tys a pozniej to juz wolniejsze sprzedawanie reszty czesci
W sumie pytanie mam takie trochę po za tematem ale może ktoś będzie się orientował:
Z tego co wiem to nie można tak po prostu auta wyrejestrować, więc jak to jest prawnie, że można je rozłożyć? Bo w gruncie rzeczy to samochód w końcu zniknie a będzie zarejestrowany.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum