Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 200 - Honda civic zawiesznie gwintowane
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 200 - Honda civic zawiesznie gwintowane
Autor Wiadomość
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 16:45   

No jeśli wiesz coś więcej na ten temat to napisz, napisz na czym jeździli koledzy, do czego to mogli porównać i określ to "twardo" bo "twardo" to i mam teraz ale to troszke subiektywne odczucie. Przecież nigdzie nie napisałem że się nie znasz ale zdanie "koledzy jeżdzą, jeździli i jest twardo" nic mi nie mówi
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 17, 2011 16:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 17:09   

ale tu nie ma co porównywać to jest tani chiński chłam jak blow offy Greddy "Style" które się zacinały i nie było sposobu żeby je naprawić... opinii raczej nie znajdziesz bo jak ktoś nawet kupił to kicha się przyznać ze się naciął. Może sam sposób działania ma sens ale jakość wykonania plus użyte materiały co sugeruje cena dają do myślenia.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 18:57   

dobryziom napisał/a:
Może sam sposób działania ma sens ale jakość wykonania plus użyte materiały co sugeruje cena dają do myślenia.
O taką odpowiedź mi chodziło, no dzięki nie miałem z tym styczności i nie wiem jak jest to wykonane, wyglądem przypomina gwinty typu MTS/TA-Techniks
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 21:22   

bonus89 napisał/a:
wyglądem przypomina gwinty typu MTS/TA-Techniks

Widziałem MTS'a i pomijając, że też są niewiadomego pochodzenia to jednak wyglądają jak gwint, a nie sprężyna z nakrętkami...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sob Lut 19, 2011 11:42   

A nie taniej będzie ścisnąć sprężyny "markowymy" zaciskamy??? :mrgreen: ja p.....ę, w Anglii ludzie ubezpieczycielom musza nawet głupi dolot powietrza, tłumik itp zgłosić, a u nas wolna chinoamerykanka..
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sob Lut 19, 2011 12:03   

U nas u niektórych ubezpieczycieli też muszą, a ze tego nikt nie robi bo też nikt tego nie sprawdza to już inna sprawa....
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 20, 2011 01:54   

Zaciskania sprężyn się bardzo bardzo boje, nigdy bym tego u siebie nie zrobił, widziałem kilka prowizorycznych zaciskaczy i nie wiem jak ktoś wpadł w ogóle na ten pomysł, wyglądały raczej jak zaciski do sprężynek długopisowych
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Nie Lut 20, 2011 13:20   

A nie boisz się zakładania niemarkowych sprężyn o całkowicie niewiadomej charakterystyce, z zupełnie niedopasowanymi końcami do McPhersona. Rozbierałeś kiedyś Mcphersona - mi się zdarzyło parę razy - wiesz jak przylega sprężyna do gniazda? Dlatego cięcie sprężyn (końcówka jest wtedy pod skosem a nie płasko jak ostatni zwój), zakładanie zacisków lub taka badziewna imitacja gwintu to skrajnie niebezpieczne druciarstwo...
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 20, 2011 13:51   

marcinmarcin napisał/a:
z zupełnie niedopasowanymi końcami do McPhersona
Ale ja napisałem wcześniej że musiało by być to dobrez zrobione i spasowane. Rozbierałem McPhersona a do cięcia sprężyn chodź jestem przeciw to mam mniej niż do tych zacisków, bo znam auta które jeżdżą na obciętych już po 3 lata i nie dzieje się nic złego, a na wzniesieniach dołkach zachowują się normalnie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 20, 2011 17:26   

bonus89 napisał/a:
bo znam auta które jeżdżą na obciętych już po 3 lata i nie dzieje się nic złego, a na wzniesieniach dołkach zachowują się normalnie

_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 20, 2011 22:21   

chodzi o to że nie jest to odczuwalne
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 09:19   

wiesz jak ktoś nie ma porównania z tym jak powinno być na porządnym zawiasie to faktycznie może tak twierdzić...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 10:06   

jeździłem dla porównania na początku golfem 3 VR6 na obciętych i zwykłych amorach, teraz na gwincie tym samym samochodem i nie jest to odczuwalne jadąc, może zawias się inaczej zachowuje ale zza kierownicy nie robi to takiej wielkiej różnicy żeby było to czuć
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Lut 21, 2011 11:25   

Nie chodzi o zachowanie - przypadkiem charakterystyka może być całkiem OK. Dla porównania kiedyś kupiłem Jamexy (x lat temu) i miały jeden zwój mniej niż seria i drut cieńszy o milimetr - było za miękko, prowadzenia auta.... hmmm kontrowersyjne. Zamówiłem u nich takie same ale na drucie o średnicy fabrycznej - na tych było już naprawdę OK - czyli teoretycznie po ucięciu jednego zwoja mogło by być fajnie. Ale właśnie - mogło...

URŻNIĘCIE SPRĘŻYNY I POPRZEZ TO ZOSTAWIENIE JEJ POD KĄTEM DO GNIAZDA MOŻE SPOWODOWAĆ JEJ:
1) PĘKNIĘCIE
2) WYSKOCZENIE

W KAŻDYM PRZYPADKU JEŻELI SIĘ TO STANIE PRZY ODPOWIEDNIEJ PRĘDKOŚCI MAMY DO CZYNIENIA Z SELEKCJĄ NATURALNA CZYLI KASACJĄ DEBILA (NIESTETY CZASEM JESZCZE KOGOŚ INNEGO).

jeszcze jedno - amory muszą być na tyle dobrane długością, żeby sprężyna była ściśnięta - widziałem kiedyś jak "fachura tjuninkowiec" se składa spręzyny minus sto pindziesiąt + seria amory i sprężyna nie była ściśnieta - nie wiem jak się to skończyło, ale jołopa nie przekona...
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 16:04   

nie no ja to rozumiem, wszystko w granicach rozsądku i sam nie robie rzeczy których nikt nie sprawdził, ale pisze poprostu o odczuciach w trakcie jazdy, i nie wydaje mi się żeby jeden tylko zwój był ucięty bo siedział dużo niżej od serii, co prawda tym że golfem w zakrętach na gwincie czuje różnice, mniej się kładzie i dużo lepiej czuć trakcje na kołach (właściwie to gdy jej braknie)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 16:58   

Skoro dla kogoś cięte sprężyny są ok to osobiście nie widzę sensu dalszej dyskusji. Coś mi się wydaje, ze gdybyś kupił ten wynalazek z aukcji byłbyś wniebowzięty...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 17:11   

Pływak napisał/a:
Skoro dla kogoś cięte sprężyny są ok to osobiście nie widzę sensu dalszej dyskusji. Coś mi się wydaje, ze gdybyś kupił ten wynalazek z aukcji byłbyś wniebowzięty...


będzie profi
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Pon Lut 21, 2011 17:14   

Ale najpierw ktoś musi je zrobić profi czyt. dopasować. Leci z nami jakiś mod?
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 17:23   

Pływak napisał/a:
Coś mi się wydaje, ze gdybyś kupił ten wynalazek z aukcji byłbyś wniebowzięty...

Skoro są tak słabej jakości to nie był bym
dobryziom napisał/a:
będzie profi

bastek napisał/a:
Ale najpierw ktoś musi je zrobić profi czyt. dopasować. Leci z nami jakiś mod?

Opisałem swoje odczucia może są troche subiektywne ale napisałem jak ja to widziałem, co wasze wypowiedzi wnoszą do tematu? Normalnie opisałem to co czułem ja i zacząłem pytać jak z tym wynalazkiem z linku. bastek Twoje wypowiedzi od początku tematu widze nie mają nic do rzeczy, tłum krzyknie wieś to się dołączysz, tłum krzyknie mega to i Ty zmienisz zdanie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Pon Lut 21, 2011 17:32   

bonus89 napisał/a:
bastek Twoje wypowiedzi od początku tematu widze nie mają nic do rzeczy, tłum krzyknie wieś to się dołączysz, tłum krzyknie mega to i Ty zmienisz zdanie.

:lol: :lol: :lol:
W dupie byłeś i gówno widziałeś a się wymądrzasz. Ile osób ci już napisało co o tym myśli a ty dalej swoje.
Pływak napisał/a:
nie widzę sensu dalszej dyskusji
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 16:53
kasjopea
Brak nowych postów rover 200 spręzyny, zawieszenie gwintowane
Harry Tuning mechaniczny 14 Pią Sty 17, 2014 21:19
Harry
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MG ZS] zawieszenie gwintowane
smr13 Tuning mechaniczny 1 Sro Maj 20, 2015 20:50
maniu48
Brak nowych postów [r620 sdi] Zawieszenie gwintowane
Puki66 Tuning mechaniczny 3 Pon Lip 22, 2013 15:53
Puki66
Brak nowych postów [R45] Gwintowane zawieszenie, jakie?
frydrys Tuning mechaniczny 22 Sob Paź 01, 2016 18:11
Excalibue



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink