ciekawe podejście jak się to ma do tematu o gwincie gdzie pokazałeś dokładnie to o czym piszesz
właśnie to pokazałem, chciałem jakiś dowód na ten wynalazek.[/quote]
chciałeś dowodu? a jak ci pisaliśmy ze to chłam chiński gniot bez certyfikatu, atestów i kiepskich tanich materiałów to kłóciłeś się ze tak nie jest i to nie dowód dokładnie to co wyżej napisałeś ze jest żenujące...
bonus89 napisał/a:
Dalej ciągniesz to samo bez dowodów ale skoro Ci to odpowiada, nie wypowiadam się już bo widze że Ty naprawde traktujesz to inaczej, jeszcze zawału dostaniesz normalnie podyskutować się nie da? Spokojnie bo wybuchniesz
ale co tu udowadniać ostatni raport z ogólnopolskiej kontroli stacji mówi o 7% stacji które chrzczę paliwo co i tak twierdze ze dużo bo 93% z nich dostał przed kontrola cynk a te 7% to jakieś cielaki...
bonus89 napisał/a:
Żeby potwierdzić swoją teorie?
to masz wyżej potwierdzenie chociaż znając życie Orlenu tam na 100% nie ma buhehe Bo sam kontrolujesz tam codziennie paliwo czy trzymam parametry hihihi
bonus89 napisał/a:
Ja nie zacząłem tematu z płaczem na benzynę a twierdze że jest w miarę w porządku, to co mam udowadniać?
o widzisz wreszcie sie przyznales ze jestes w grupie tych 98% osob ktore maja gdzies co leja i slepo wierza co im powiedzą...
bonus89 napisał/a:
Ahh następne zachowanie jak z piaskownicy, tutaj naprawde tak jest, jak ktoś założy temat do zaraz musi być po jego myśli! Ahh ohh i wszyscy przyznają racje. Nie wiesz chyba od czego jest forum ale co ja tam wiem, na temat forów też, wielki ze mnie znawca
widzę ze w kolejnym temacie nawiązujesz do piaskownicy chyba nadal cie tam ciągnie
ja nie założyłem tego tematu zerknij sobie wyżej i wcale nie musi być po czyjejś myśli i reszta nie ma piać z zachwytu tylko skąd jest te 7% chrzczonego paliwa (pewnie bez cynków przed kontrola siedem razy tyle) i czemu przy porządnie wystrojonym samochodzie na moc a nie seryjnym osiołku ustawionym fabrycznie na ekonomie samochód dostaje czkawki? na to odpowiedz gdzie te normy i procedury niby niezawodne i nie do oszukania?
_________________ Tomcata na części info na PW
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 24, 2011 21:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ale co tu udowadniać ostatni raport z ogólnopolskiej kontroli stacji mówi o 7% stacji które chrzczę paliwo co i tak twierdze ze dużo bo 93% z nich dostał przed kontrola cynk a te 7% to jakieś cielaki...
No i znów cały świat przeciwko Tobie
dobryziom napisał/a:
to kłóciłeś się ze tak nie jest i to nie dowód
Nie mówiłem że tak nie jest tylko prosiłem o dowód.
dobryziom napisał/a:
Bo sam kontrolujesz tam codziennie paliwo czy trzymam parametry hihihi
Znów się spinasz może zajrzyj http://psychospace.pl/. Nie chce kłutni cały czas Ciebie prosze o normalne wypowiedzi, bez zbędnej agresji i cwaniactwa.
dobryziom napisał/a:
o widzisz wreszcie sie przyznales ze jestes w grupie tych 98% osob ktore maja gdzies co leja i slepo wierza co im powiedzą...
ehh... To nie ma sensu...
dobryziom napisał/a:
ja nie założyłem tego tematu zerknij sobie wyżej
No dlatego tak napisałem
dobryziom napisał/a:
czemu przy porządnie wystrojonym samochodzie na moc a nie seryjnym osiołku ustawionym fabrycznie na ekonomie samochód dostaje czkawki?
Oczywiście bo tylko Ty z takim autem masz doczynienia Przepraszam... Nie będę więc już takich rzeczy pisał z moim osiołkiem... Przecież tylko Ty na forum masz styczność z innymi...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Jak ktoś ma zastrzeżenia to są odpowiednie instytucję odpowiedzialne za kontrole na stacjach wystarczy zgłosić...
Dokładnie to cały czas tłumaczę, ale tu jest większy problem, co jeśli cały świat jest przeciw Tobie a te instytucje są z nimi we współpracy? I tak to pewnie wszystko sprawa Ruskich
Pływak napisał/a:
Co do stacji to nie ma reguły lipne paliwo można zatankować i na Orlenie i na Shellu i na jakiejkolwiek innej stacji....
No i to jest prawda, dlatego zawsze można mieć jakieś ale i poprosić o kontrolę.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
chyba przeciwko Tobie bo wychodzi na to że nie masz racji...
bonus89 napisał/a:
Nie mówiłem że tak nie jest tylko prosiłem o dowód.
były dowody ale Tobie nie wystarczały i brnąłeś dalej w zaparte...
bonus89 napisał/a:
Znów się spinasz może zajrzyj http://psychospace.pl/. Nie chce kłutni cały czas Ciebie prosze o normalne wypowiedzi, bez zbędnej agresji i cwaniactwa.
ja się nie spinam wręcz przeciwnie i nie ma tu agresji prędzej drwina bo jak ktoś przycina na paliwie to i tak się tego nie dowiesz.
bonus89 napisał/a:
Oczywiście bo tylko Ty z takim autem masz doczynienia Przepraszam... Nie będę więc już takich rzeczy pisał z moim osiołkiem... Przecież tylko Ty na forum masz styczność z innymi...
zapytaj osób jeżdżących na zewnętrznych kompa co leja do baku... jak włożyłeś kilka ładnych tyś. w samochód to raczej uważasz co lejesz do baku tym bardziej że powinieneś jeździć na tym samym na czym była układana mapa.
były dowody ale Tobie nie wystarczały i brnąłeś dalej w zaparte...
Widzisz o tym pisałem jak kto podchodzi do forum i wypowiedzi, dowodem było "kolega kolegi jeździł i było twardo" to był jedyny dowód
dobryziom napisał/a:
tym bardziej że powinieneś jeździć na tym samym na czym była układana mapa.
Jeśli tak było to się z Tobą z gadzam że lepiej 98, ale to też usprawiedliwa parchanie na 95 skoro tak mape miałeś układaną, ale przecież ja nie mogę o tym wiedzieć, nie znam się
dobryziom napisał/a:
zapytaj osób jeżdżących na zewnętrznych kompa co leja do baku...
A znam takich sporo i wiem że większość leje 95 i nie narzeka, ale to pewnie dlatego że się nie znają... przynajmniej nie tak dobrze jak Ty.
[ Dodano: Czw Lut 24, 2011 22:24 ]
Cytat:
ależ oczywiście dlatego nie lubię jak ktoś święcie jak w obrazek twierdzi ze nie nie na Orlenie to nie możliwe...
To chyba nie o mnie bo napisałem tylko że pilnują próbek i zawsze można to sprawdzić i że raczej nie zrobili by tego by nie zrobić sobie siary Zbyt dużo dopisujesz
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez bonus89 Czw Lut 24, 2011 22:26, w całości zmieniany 1 raz
Dokładnie to cały czas tłumaczę, ale tu jest większy problem, co jeśli cały świat jest przeciw Tobie a te instytucje są z nimi we współpracy? I tak to pewnie wszystko sprawa Ruskich
to ze to wina Ruskich to nikt nie ma wątpliwości jednakże zgłaszanie zastrzeżeń nie ma większego sensu ponieważ to jak z sanepidem w restauracji restauratorzy zawsze dostają cynk przed kontrola to jak walka z wiatrakami możesz sobie zgłosić dla własnego lepszego samopoczucia
[ Dodano: Czw Lut 24, 2011 22:35 ]
bonus89 napisał/a:
Widzisz o tym pisałem jak kto podchodzi do forum i wypowiedzi, dowodem było "kolega kolegi jeździł i było twardo" to był jedyny dowód
to nie doczytałeś jednak bo dowodem było : brak atestów, certyfikatu oraz jakość wykonania i materiału ...
bonus89 napisał/a:
Jeśli tak było to się z Tobą z gadzam że lepiej 98, ale to też usprawiedliwa parchanie na 95 skoro tak mape miałeś układaną, ale przecież ja nie mogę o tym wiedzieć, nie znam się
oki tylko już wcześniej o tym pisałem...
bonus89 napisał/a:
A znam takich sporo i wiem że większość leje 95 i nie narzeka, ale to pewnie dlatego że się nie znają... przynajmniej nie tak dobrze jak Ty.
ja nie znam nikogo... ale napisz co to za jednostki jestem ciekawy
bonus89 napisał/a:
To chyba nie o mnie bo napisałem tylko że pilnują próbek i zawsze można to sprawdzić i że raczej nie zrobili by tego by nie zrobić sobie siary Zbyt dużo dopisujesz
a to nie twoje słowa?
bonus89 napisał/a:
Tak może być na prywatnych stacjach, czytam i czytam to wasze narzekanie cały czas i nie wiem czy może ja poprostu nigdy tak nie trafiłem na nie prywatnej? Otóż to co piszesz na stacji paliw np. ORLEN jest nie dopuszczalne i nie możliwe.
Napisze co to za jednostki i więcej nic nie pisze, ktoś musi to zachować się jak "Starszy, mądrzejszy" chodź pewnie jest na odwrót w tym pierwszym przypadku P
Otóż pierwszy taki to swap silnika nysy CA18DET wystrojonego na ecumasterze na doladowaniu 1 bar na t25 w mazdzie mx5 i foto żeby był DOWÓD
I jeszcze kolega Nysą s14 z tym samym silnikiem tylko na nistunie też na 95 jeździ i nie narzeka. No ale cóż oni mogą mieć za pojęcie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Moje prywatne obserwacje są idealnie zgodne z tym artykułem. Na 98 mam wrażenie bardziej kulturalnej pracy silnika (jeśli K-Series VVC ma za grosz kultury pracy ) ale jest ciut słabszy niż na 95. Dlatego leje 95, ale wyłącznie na dobrych sprawdzonych stacjach.
Napisze co to za jednostki i więcej nic nie pisze, ktoś musi to zachować się jak "Starszy, mądrzejszy" chodź pewnie jest na odwrót w tym pierwszym przypadku P
dobra już się nie użalaj jak nie masz co odpisać to przynajmniej nie rzucaj takich smutnych tekstów..
bonus89 napisał/a:
Otóż pierwszy taki to swap silnika nysy CA18DET wystrojonego na ecumasterze na doladowaniu 1 bar na t25 w mazdzie mx5 i foto żeby był DOWÓD
wow ale go upchali szacun
bonus89 napisał/a:
I jeszcze kolega Nysą s14 z tym samym silnikiem tylko na nistunie też na 95 jeździ i nie narzeka. No ale cóż oni mogą mieć za pojęcie
wiesz z tym nie narzekaniem to jest jak z kupowaniem opon używek zamiast nowych 90% nie widzi różnicy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum