Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZS] zatarty silnik
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZS] zatarty silnik
Autor Wiadomość
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Mar 09, 2011 08:51   

ADI-mistrzu napisał/a:
Jeśli to 2.0 silnika k serii to raczej powinien podejść bez rzeźby z tego co wiem. Tylko to musi być k seria a nie np. T :wink:
ADI miło że chcesz pomóc, ale nie w każdym temacie, tylko staraj się w tych o których masz pojęcie. Nie było K-Series 2.0. Swap tego silnika nie będzie wiele łatwiejszy niż 2.0 turbo... Pinni spytaj gościa o nicku Bumelant, sam niedawno kupował 1.8 120km.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 09, 2011 08:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Sro Mar 09, 2011 08:51   

ADI-mistrzu napisał/a:
ja niestety znam tylko 400/45 i tylko w nim to widziałem.


ADI MG ZS to nic innego jak 400/45 troche upiekrzona nic pozatym :)
 
 
Pinni3 




Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 23
Skąd: Pobiedziska



Wysłany: Sro Mar 09, 2011 09:13   

marcinmarcin napisał/a:
Pinni spytaj gościa o nicku Bumelant, sam niedawno kupował 1.8 120km.


Zaraz do niego podbijam
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 09, 2011 12:16   

poooowoli. Panowie on ma 1.8Kseries ze skrzynią PG1, tak? więc podpasuje mu 1.8, przy rzeźbie mocowania: 1.8VVC, 2.0Tseries noturbo/turbo, 2.0KV6 i 2.5KV6 oraz diesle. To siada do tej skrzyni. Kwestia komputera, chyba najmniej kombinacji będzie zostając przy rodzinie K, przy Kv6 masz dodatkowo 2 cylindry więcej i VIS, jeśli chcesz takiego swapa to najprostszą opcją jest przytarganie ZS 180 z UK, np: po dzwonie w tył i przekłada silnika i wszystkiego co potrzeba. 2.0T ma ztcp te same mocowania co diesel i Kv6, więc także powinno po lekkich przerókach mocowań spasować, tylko tu dochodzi osprzęt = turbo, intercooler, wszystkie rury dolotowe itp itp + inny komputer sterujący. W dieslu jest jeszcze układ paliwowy do przeróbki. Musisz wiedzieć, że taka przekładka może nie jest specjalnie trudna, ale pochłania czas. Dlatego najbezpieczniej jest mieć kompletnego dawce, bo można każdy brakujący element wziąść od ręki, kupując na allegro "niby" komplety silnik z osprzętem, często gęsto czegoś brakuje i wtedy leżysz i kwiczysz, bo trzeba czekać dzień, 2,3 tydzien na jakiś drobiazg...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pinni3 




Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 23
Skąd: Pobiedziska



Wysłany: Sro Mar 09, 2011 13:59   

z tym v6 myślałem dzisiaj...bo są silniki na alledrogo...ale ubezpieczenie, spalanie...nie stać mnie narazie na to.

Dlatego myślałem może o silniku 2.0, jest tego masa...może za fajne pieniądze znalazłbym jakiś kompletny silnik...komputer chyba też nie powinien przekroczyć 100,150 zł (używany)...qde ludzie podpowiedzcie coś :)
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sro Mar 09, 2011 14:21   

Ile masz kasy na ta impreze? jak ma byc tanio - laduj zwykle wolnossace 1.8 takie jak masz - pare bajerow od vvc i jest dosc fajnie - jak masz troszke wiekszy portfel jedyna sensowna opcja to 1.8t z 75 tam juz neistety bedzie inna wiazka, inny komputer - troche zabawy ale nic szczegolnego. Poszlo PW do Ciebie pozdro! ps. Ladowanie patentow T serii i innych reliktow przeszlosci 200 kilogramowych moim zdaniem znisczy ten dosc niezle prowadzacy sie samochod a poziom i ilosc rzezby wrecz poprostu glupota.

ps. no a tak wogole to w calej tej srednio smiesznej historii otrzymujesz nagrode pocieszenia miesiaca za awarie hehe - nuda tu wieje na forum 3-4 lata - same falowania, uszczelki, przerywanie, dywagacje na temat opon - aaaa tu prosze zatarcie :)
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Mar 09, 2011 15:27   

Pinni3 napisał/a:
Dlatego myślałem może o silniku 2.0, jest tego masa...może za fajne pieniądze znalazłbym jakiś kompletny silnik...komputer chyba też nie powinien przekroczyć 100,150 zł (używany)...qde ludzie podpowiedzcie coś :)
Ileż razy można pisać to samo... :roll: jak zapakujesz 2.0 to nie dość że rok będziesz to składał - nie tylko komp, ale jeszcze wiązka, wszystkie czujniki, spawanie budy pod łapy silnika, immobilizer - skazujesz się na duży problem, na dodatek sam sobie z niczym nie poradzisz, skoro mialeś problem ze zmierzeniem poziomu oleju ;) mało tego, to po włożeniu jak napisał Bumelant cięzkiego kloca to auto przestanie Ci tak fajnie skręcać, a zawieszenie będziesz musiał zmienic na wersje diesla bo siądzie przód. Więc że tak powiem ratujemy Cię przed głupotą życia :mrgreen:

[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 15:27 ]
Bumelant napisał/a:
ps. no a tak wogole to w calej tej srednio smiesznej historii otrzymujesz nagrode pocieszenia miesiaca za awarie hehe - nuda tu wieje na forum 3-4 lata - same falowania, uszczelki, przerywanie, dywagacje na temat opon - aaaa tu prosze zatarcie :)
darwina chyba... :roll:
 
 
Pinni3 




Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 23
Skąd: Pobiedziska



Wysłany: Sro Mar 09, 2011 18:17   

po 1 :) Olej byl......to bylo najsmieszniejsze ;) (juz sie smieje bo tylko to mi pozostalo)
po 2...dobrze juz dobrze zadnych swapow :) koncze temat :)
po 3....drwina dobra :)
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Mar 09, 2011 18:37   

no to jak sie zatarło jak olej był???

Pinni3, rozbierz ten silnik, to Cie nic nie kosztuje a będziesz wiedział co mu dolega dokładnie
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Mar 09, 2011 19:07   

Pinni3 napisał/a:
po 3....drwina dobra :)
to tak z życzliwości :wink: wiem że ciężkie chwile masz, ale może Cię uchroniłem przed jeszcze gorszymi... :smile:
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4439
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Mar 09, 2011 20:22   

Że ZS to 400/45 to wiem :wink:
A jak nie było k serii 2.0? To w 400 były T serie montowane? Byłem wszech pewien że nieliczne 400 miały k serie 2.0 co i mnie dziwiło i że nawet koleś z moich okolic ma taką jednostkę :???:

Aż będę musiał go zapytać...

[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 20:21 ]
Dobra już jasne, T serie ma w 420Si, sory za wprowadzanie w błąd, ale silniki podobne wyglądem są... :oops:

[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 20:22 ]
Wracając do tematu, będę zrzędził dalej aby rozebrać silnik i zobaczyć bo to nic nie szkodzi a okaże się ze mechanik w bambuko Cię robi :wink:
 
 
 
Pinni3 




Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 23
Skąd: Pobiedziska



Wysłany: Czw Mar 10, 2011 08:47   

cisnę kolesia żeby mi go rozebrał, teraz w pracy jest więc nie będę mu dupy zawracać, ale przy pomocy Bumelanta poszukuję silnika....

i tu mu z góry dziękuję za pomoc

p.s. pisałem, dostał się płyn z układu chłodniczego w dużej ilości i to spowodowało utratę właściwości przez olej...(takie nfo mam od mechaniora)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Zatarty silnik ?
siekier Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Maj 23, 2014 21:39
kezmanq
Brak nowych postów [416 Si] chyba zatarty silnik - pomocy
larina Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 30 Sro Mar 09, 2011 23:53
merh
Brak nowych postów [R45 00r 1.6] Silnik
Tanis Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Nie Kwi 11, 2010 17:35
macikd
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [416 Si] Silnik
DENIZOTAC Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Lut 13, 2015 20:45
sTERYD
Brak nowych postów [R45] Silnik
hamon11 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Sro Lip 18, 2007 09:53
hamon11



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink