Jeśli to 2.0 silnika k serii to raczej powinien podejść bez rzeźby z tego co wiem. Tylko to musi być k seria a nie np. T
ADI miło że chcesz pomóc, ale nie w każdym temacie, tylko staraj się w tych o których masz pojęcie. Nie było K-Series 2.0. Swap tego silnika nie będzie wiele łatwiejszy niż 2.0 turbo... Pinni spytaj gościa o nicku Bumelant, sam niedawno kupował 1.8 120km.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 09, 2011 08:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sro Mar 09, 2011 08:51
ADI-mistrzu napisał/a:
ja niestety znam tylko 400/45 i tylko w nim to widziałem.
ADI MG ZS to nic innego jak 400/45 troche upiekrzona nic pozatym
poooowoli. Panowie on ma 1.8Kseries ze skrzynią PG1, tak? więc podpasuje mu 1.8, przy rzeźbie mocowania: 1.8VVC, 2.0Tseries noturbo/turbo, 2.0KV6 i 2.5KV6 oraz diesle. To siada do tej skrzyni. Kwestia komputera, chyba najmniej kombinacji będzie zostając przy rodzinie K, przy Kv6 masz dodatkowo 2 cylindry więcej i VIS, jeśli chcesz takiego swapa to najprostszą opcją jest przytarganie ZS 180 z UK, np: po dzwonie w tył i przekłada silnika i wszystkiego co potrzeba. 2.0T ma ztcp te same mocowania co diesel i Kv6, więc także powinno po lekkich przerókach mocowań spasować, tylko tu dochodzi osprzęt = turbo, intercooler, wszystkie rury dolotowe itp itp + inny komputer sterujący. W dieslu jest jeszcze układ paliwowy do przeróbki. Musisz wiedzieć, że taka przekładka może nie jest specjalnie trudna, ale pochłania czas. Dlatego najbezpieczniej jest mieć kompletnego dawce, bo można każdy brakujący element wziąść od ręki, kupując na allegro "niby" komplety silnik z osprzętem, często gęsto czegoś brakuje i wtedy leżysz i kwiczysz, bo trzeba czekać dzień, 2,3 tydzien na jakiś drobiazg...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
z tym v6 myślałem dzisiaj...bo są silniki na alledrogo...ale ubezpieczenie, spalanie...nie stać mnie narazie na to.
Dlatego myślałem może o silniku 2.0, jest tego masa...może za fajne pieniądze znalazłbym jakiś kompletny silnik...komputer chyba też nie powinien przekroczyć 100,150 zł (używany)...qde ludzie podpowiedzcie coś
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Sro Mar 09, 2011 14:21
Ile masz kasy na ta impreze? jak ma byc tanio - laduj zwykle wolnossace 1.8 takie jak masz - pare bajerow od vvc i jest dosc fajnie - jak masz troszke wiekszy portfel jedyna sensowna opcja to 1.8t z 75 tam juz neistety bedzie inna wiazka, inny komputer - troche zabawy ale nic szczegolnego. Poszlo PW do Ciebie pozdro! ps. Ladowanie patentow T serii i innych reliktow przeszlosci 200 kilogramowych moim zdaniem znisczy ten dosc niezle prowadzacy sie samochod a poziom i ilosc rzezby wrecz poprostu glupota.
ps. no a tak wogole to w calej tej srednio smiesznej historii otrzymujesz nagrode pocieszenia miesiaca za awarie hehe - nuda tu wieje na forum 3-4 lata - same falowania, uszczelki, przerywanie, dywagacje na temat opon - aaaa tu prosze zatarcie
Dlatego myślałem może o silniku 2.0, jest tego masa...może za fajne pieniądze znalazłbym jakiś kompletny silnik...komputer chyba też nie powinien przekroczyć 100,150 zł (używany)...qde ludzie podpowiedzcie coś
Ileż razy można pisać to samo... jak zapakujesz 2.0 to nie dość że rok będziesz to składał - nie tylko komp, ale jeszcze wiązka, wszystkie czujniki, spawanie budy pod łapy silnika, immobilizer - skazujesz się na duży problem, na dodatek sam sobie z niczym nie poradzisz, skoro mialeś problem ze zmierzeniem poziomu oleju mało tego, to po włożeniu jak napisał Bumelant cięzkiego kloca to auto przestanie Ci tak fajnie skręcać, a zawieszenie będziesz musiał zmienic na wersje diesla bo siądzie przód. Więc że tak powiem ratujemy Cię przed głupotą życia
[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 15:27 ]
Bumelant napisał/a:
ps. no a tak wogole to w calej tej srednio smiesznej historii otrzymujesz nagrode pocieszenia miesiaca za awarie hehe - nuda tu wieje na forum 3-4 lata - same falowania, uszczelki, przerywanie, dywagacje na temat opon - aaaa tu prosze zatarcie
po 1 Olej byl......to bylo najsmieszniejsze (juz sie smieje bo tylko to mi pozostalo)
po 2...dobrze juz dobrze zadnych swapow koncze temat
po 3....drwina dobra
Że ZS to 400/45 to wiem
A jak nie było k serii 2.0? To w 400 były T serie montowane? Byłem wszech pewien że nieliczne 400 miały k serie 2.0 co i mnie dziwiło i że nawet koleś z moich okolic ma taką jednostkę
Aż będę musiał go zapytać...
[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 20:21 ]
Dobra już jasne, T serie ma w 420Si, sory za wprowadzanie w błąd, ale silniki podobne wyglądem są...
[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 20:22 ]
Wracając do tematu, będę zrzędził dalej aby rozebrać silnik i zobaczyć bo to nic nie szkodzi a okaże się ze mechanik w bambuko Cię robi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum