Forum Klubu ROVERki.pl :: Tomcat Stage II
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Tomcat Stage II
Autor Wiadomość
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 28, 2011 08:59   

dobryziom, słyszałem że te poliuretany z Olkusza są kiepskie ale oby tak nie było.
Jestem ciekaw co wyjdzie z chłodnicą. Swoją mam już sfatygowaną i myślę właśnie nad inną wydajniejszą bo u mnie w lato potrafił wiatrak chodzić nawet na trasie (przy upale 30 stopni).
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 28, 2011 08:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1751
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Paź 28, 2011 10:03   

to tanioszka! ja za komplet zawieszenia do swojej 400tki w bikopurze zaplacilem grubo ponad tysiaka w sumie :(


a chlodnice to sie kupuje nowa! jakis chinczyk to koszt moze 200 pln :)
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 28, 2011 10:19   

flapjck1 napisał/a:
to tanioszka! ja za komplet zawieszenia do swojej 400tki w bikopurze zaplacilem grubo ponad tysiaka w sumie :(

No ale to nie ma nic wspólnego bo w zawieszeniu masz elementów łącznie ponad 30 a tutaj kilka poduszek silnika ponad 300zł.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1751
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Paź 28, 2011 10:30   

oj ma ma

elastomer jako preparat jest tak drogi ze ma znaczacy wplyw na jego cene ilosc uzyta do produkcji danego elementu
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Paź 28, 2011 11:07   

greg-si napisał/a:
dobryziom, słyszałem że te poliuretany z Olkusza są kiepskie ale oby tak nie było.
Jestem ciekaw co wyjdzie z chłodnicą. Swoją mam już sfatygowaną i myślę właśnie nad inną wydajniejszą bo u mnie w lato potrafił wiatrak chodzić nawet na trasie (przy upale 30 stopni).


najbardziej jestem ciekawy tej bocznej stożkowej oraz dolnej silnika bo te wciskane koliste to sprawdzony temat. W Hondzie gdzie przy swapach ludki non stop urywały i się zalewało klejem do szyb kolega zamontował ich produkcji i 2 lata upalania cisza wiec jestem dobrej myśli :) Chłodnice dzisiaj odbieram zobaczymy co i jak…

[ Dodano: Pią Paź 28, 2011 12:05 ]
flapjck1 napisał/a:
a chlodnice to sie kupuje nowa! jakis chinczyk to koszt moze 200 pln :)


no tak ale do wersji turbo chłodnice już od roku nigdzie niedostępne…

[ Dodano: Pią Paź 28, 2011 12:07 ]
flapjck1 napisał/a:
oj ma ma

elastomer jako preparat jest tak drogi ze ma znaczacy wplyw na jego cene ilosc uzyta do produkcji danego elementu


pół roku temu pytałem ile by kosztowały do mojego komplet zawieszenia to 800pln ale trzeba wysłać im wszystkie elementy... wszystko zależy od tego czy musza robić nowe formy do wylewki...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1751
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Paź 28, 2011 13:53   

a jakie sa wymiary tej chlodnicy? moze cos pomoge?

to jest ta z kroccem wywinietym od gory?
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Paź 28, 2011 15:04   

flapjck1 napisał/a:
a jakie sa wymiary tej chlodnicy? moze cos pomoge?

to jest ta z kroccem wywinietym od gory?


musiałbym ja pomierzyc ale wymiary inne niz w kazdej z serii 200/400 jest troche wieksza i grubsza nie udało sie dobrać nic podobnego...

mam już zrobiona wygląda miodnie jest jeszcze grubsza :)

_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Pon Paź 31, 2011 21:28   

dobryziom napisał/a:
no tak ale do wersji turbo chłodnice już od roku nigdzie niedostępne…

O polsce piszesz czy ogólnie ?upss
http://www.ebay.co.uk/itm...#ht_1572wt_1002
_________________
desperado67
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Paź 31, 2011 22:27   

Zapewne piszą ogólnie ale w odniesieniu do części OEM lub innych zamienników a nie rzemiosła. To co pokazałeś potrafią wykonać firmy zajmujące się naprawą chłodnic bo to jest chłodnica dorabiana a nie taka która zeszła z linii produkcyjnej
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1751
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pon Paź 31, 2011 22:43   

obydwie powyzsze takie sa
jedna to regeneracja na starych tankach ( gdzie robiona? warka? ) a druga to spawane rzemioslo/tuning teoretycznie nie do rozerwania :)
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lis 01, 2011 17:36   

desperado67 napisał/a:
dobryziom napisał/a:
no tak ale do wersji turbo chłodnice już od roku nigdzie niedostępne…

O polsce piszesz czy ogólnie ?upss
http://www.ebay.co.uk/itm...#ht_1572wt_1002


chodzi o oryginał... wiec kolego znowu skucha...

[ Dodano: Wto Lis 01, 2011 17:36 ]
flapjck1 napisał/a:
obydwie powyzsze takie sa
jedna to regeneracja na starych tankach ( gdzie robiona? warka? ) a druga to spawane rzemioslo/tuning teoretycznie nie do rozerwania :)


http://www.moto-market.pl/chlodnice-rosloniec/ sprawdzona wyspecjalizowana firma :)

ta z ebay wygląda jak chińczyk trochę się nasłuchałem o takich do s13... nie polecam
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1751
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Lis 01, 2011 17:58   

ile placiles?
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lis 01, 2011 18:03   

500pln

PS obecnie na tapecie są dwa tematy...
pierwszy nigdzie nie mogę znieść króćca olejowego do nowej turbiny przejechałem wszystkie serwisy turbo i nigdzie nie mają takiej średnicy M11... drugi szukam flanszy pod spływ oleju bo również w T25 była inna większa... od czego można taka dopasować jakieś pomysły?





a i gdzie kupić uszczelkę miedzy turbo a DP w normalnej cenie?



ktoś coś poleci?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1751
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Lis 01, 2011 18:42   

co do pierwszego to odwiedz w jawczycach na piastowskiej? ( chyba ) taka firme hansaflex - dorabiaja hydraulike silowa i maja wiele przejsciowek i redukcji

widze ze maja tez punkt na jagiellonskiej

http://www.hansa-flex.com...s&m=&ns=2&pns=2

a cena w porzo za chlodnice
mi w warce za chodnie do miniaka zrobili za 300 - tez jestem zadowolony, lepsza jakosc niz nowe chinczyki
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lis 01, 2011 18:46   

Ad. 1 niechaj Ci tokarz dorobi, Ad. 2 ja sobie pod turbo dorabialem sam flansze na cnc, pod spust tez taj chyba daloby rade. A dorabiajac masz 100% pewnosci ze bedzie taka jak potrzebujesz:)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lis 01, 2011 22:51   

flapjck1 napisał/a:
co do pierwszego to odwiedz w jawczycach na piastowskiej? ( chyba ) taka firme hansaflex - dorabiaja hydraulike silowa i maja wiele przejsciowek i redukcji

widze ze maja tez punkt na jagiellonskiej

http://www.hansa-flex.com...s&m=&ns=2&pns=2


mistrz super dzięki jutro jadę sprawdzić namiar:)

flapjck1 napisał/a:
a cena w porzo za chlodnice
mi w warce za chodnie do miniaka zrobili za 300 - tez jestem zadowolony, lepsza jakosc niz nowe chinczyki


do warki za daleko tu miałem bliżej ale co prawda to prawda te firmy robią to nie od dzisiaj i znają się na fachu :)

[ Dodano: Wto Lis 01, 2011 22:51 ]
hvil napisał/a:
Ad. 1 niechaj Ci tokarz dorobi, Ad. 2 ja sobie pod turbo dorabialem sam flansze na cnc, pod spust tez taj chyba daloby rade. A dorabiajac masz 100% pewnosci ze bedzie taka jak potrzebujesz:)


tokarz tak ale zostawiam sobie awaryjnie :) co do CNC będzie drogo jedna uszczelkę pod turbo szukam gdzieś taniej dojścia na gotowe :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1751
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Lis 01, 2011 23:44   

dobryziom napisał/a:
flapjck1 napisał/a:
a cena w porzo za chlodnice
mi w warce za chodnie do miniaka zrobili za 300 - tez jestem zadowolony, lepsza jakosc niz nowe chinczyki


do warki za daleko tu miałem bliżej ale co prawda to prawda te firmy robią to nie od dzisiaj i znają się na fachu :)



wiesz, to taki skrot myslowy, mowie warka, mysle pruszkow ;) http://www.chlodnice-konarscy.com/kontakt.php
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lis 28, 2011 14:38   

o i na Racławickiej też maja punkt :) w każdym razie grubsza wydajna chłodnica już jest teraz pozostaje mi ogarnąc wyżej wymienione plus oczekuje na dostawe kompletu uszczelek góra dół silnika. Głowica jest juz zrobiona, do piątku ma być juz skończony dół silniak i wywazony cały układ wirujący a później wygospadarować czas na złozenie :) płyny, filtry i oleje juz zakupione plus te na docieranie. Pozostaje jeszcze kwestia wiekszego IC... ale zebym to zrobił musze pozybyc się zamka maski bo to jedyne miejsce gdzie moge przeprowadzic najmiej inwazyjnie rury... :/

[ Dodano: Pon Lis 28, 2011 14:38 ]
mimo wielu problemów opoźnień np. z upchaniem sprezarki, dobieraniem uszczelek, wezyków, przebianiem splywu itd... wszystko sie udało od weekendu docieranie i sprawdzanie czy nic nie cieknie i działa zgodnie z załozeniami :) mam nadzieje w grudniu wystroic zobaczymy ile to warte :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 22:42   

Cytat:
mimo wielu problemów opoźnień np. z upchaniem sprezarki, dobieraniem uszczelek, wezyków, przebianiem splywu itd... wszystko sie udało od weekendu docieranie i sprawdzanie czy nic nie cieknie i działa zgodnie z załozeniami :) mam nadzieje w grudniu wystroic zobaczymy ile to warte :)


czekam na dalsze efekty ile KM i Nm i jak to wytrzymuje sprzęgło i skrzynia
no i oczywiście filmiki i foto
bo tego dość mało w temacie
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1751
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 23:10   

i wykres z rolek :D
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Tomcat Stage I zakonczony
Gość Tuning mechaniczny 20 Czw Cze 18, 2009 12:26
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink