dobryziom, słyszałem że te poliuretany z Olkusza są kiepskie ale oby tak nie było.
Jestem ciekaw co wyjdzie z chłodnicą. Swoją mam już sfatygowaną i myślę właśnie nad inną wydajniejszą bo u mnie w lato potrafił wiatrak chodzić nawet na trasie (przy upale 30 stopni).
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 28, 2011 08:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
dobryziom, słyszałem że te poliuretany z Olkusza są kiepskie ale oby tak nie było.
Jestem ciekaw co wyjdzie z chłodnicą. Swoją mam już sfatygowaną i myślę właśnie nad inną wydajniejszą bo u mnie w lato potrafił wiatrak chodzić nawet na trasie (przy upale 30 stopni).
najbardziej jestem ciekawy tej bocznej stożkowej oraz dolnej silnika bo te wciskane koliste to sprawdzony temat. W Hondzie gdzie przy swapach ludki non stop urywały i się zalewało klejem do szyb kolega zamontował ich produkcji i 2 lata upalania cisza wiec jestem dobrej myśli Chłodnice dzisiaj odbieram zobaczymy co i jak…
[ Dodano: Pią Paź 28, 2011 12:05 ]
flapjck1 napisał/a:
a chlodnice to sie kupuje nowa! jakis chinczyk to koszt moze 200 pln
no tak ale do wersji turbo chłodnice już od roku nigdzie niedostępne…
[ Dodano: Pią Paź 28, 2011 12:07 ]
flapjck1 napisał/a:
oj ma ma
elastomer jako preparat jest tak drogi ze ma znaczacy wplyw na jego cene ilosc uzyta do produkcji danego elementu
pół roku temu pytałem ile by kosztowały do mojego komplet zawieszenia to 800pln ale trzeba wysłać im wszystkie elementy... wszystko zależy od tego czy musza robić nowe formy do wylewki...
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Paź 31, 2011 22:27
Zapewne piszą ogólnie ale w odniesieniu do części OEM lub innych zamienników a nie rzemiosła. To co pokazałeś potrafią wykonać firmy zajmujące się naprawą chłodnic bo to jest chłodnica dorabiana a nie taka która zeszła z linii produkcyjnej
obydwie powyzsze takie sa
jedna to regeneracja na starych tankach ( gdzie robiona? warka? ) a druga to spawane rzemioslo/tuning teoretycznie nie do rozerwania
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
obydwie powyzsze takie sa
jedna to regeneracja na starych tankach ( gdzie robiona? warka? ) a druga to spawane rzemioslo/tuning teoretycznie nie do rozerwania
PS obecnie na tapecie są dwa tematy...
pierwszy nigdzie nie mogę znieść króćca olejowego do nowej turbiny przejechałem wszystkie serwisy turbo i nigdzie nie mają takiej średnicy M11... drugi szukam flanszy pod spływ oleju bo również w T25 była inna większa... od czego można taka dopasować jakieś pomysły?
a i gdzie kupić uszczelkę miedzy turbo a DP w normalnej cenie?
co do pierwszego to odwiedz w jawczycach na piastowskiej? ( chyba ) taka firme hansaflex - dorabiaja hydraulike silowa i maja wiele przejsciowek i redukcji
a cena w porzo za chlodnice
mi w warce za chodnie do miniaka zrobili za 300 - tez jestem zadowolony, lepsza jakosc niz nowe chinczyki
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
hvil [Usunięty]
Wysłany: Wto Lis 01, 2011 18:46
Ad. 1 niechaj Ci tokarz dorobi, Ad. 2 ja sobie pod turbo dorabialem sam flansze na cnc, pod spust tez taj chyba daloby rade. A dorabiajac masz 100% pewnosci ze bedzie taka jak potrzebujesz:)
co do pierwszego to odwiedz w jawczycach na piastowskiej? ( chyba ) taka firme hansaflex - dorabiaja hydraulike silowa i maja wiele przejsciowek i redukcji
a cena w porzo za chlodnice
mi w warce za chodnie do miniaka zrobili za 300 - tez jestem zadowolony, lepsza jakosc niz nowe chinczyki
do warki za daleko tu miałem bliżej ale co prawda to prawda te firmy robią to nie od dzisiaj i znają się na fachu
[ Dodano: Wto Lis 01, 2011 22:51 ]
hvil napisał/a:
Ad. 1 niechaj Ci tokarz dorobi, Ad. 2 ja sobie pod turbo dorabialem sam flansze na cnc, pod spust tez taj chyba daloby rade. A dorabiajac masz 100% pewnosci ze bedzie taka jak potrzebujesz:)
tokarz tak ale zostawiam sobie awaryjnie co do CNC będzie drogo jedna uszczelkę pod turbo szukam gdzieś taniej dojścia na gotowe
o i na Racławickiej też maja punkt w każdym razie grubsza wydajna chłodnica już jest teraz pozostaje mi ogarnąc wyżej wymienione plus oczekuje na dostawe kompletu uszczelek góra dół silnika. Głowica jest juz zrobiona, do piątku ma być juz skończony dół silniak i wywazony cały układ wirujący a później wygospadarować czas na złozenie płyny, filtry i oleje juz zakupione plus te na docieranie. Pozostaje jeszcze kwestia wiekszego IC... ale zebym to zrobił musze pozybyc się zamka maski bo to jedyne miejsce gdzie moge przeprowadzic najmiej inwazyjnie rury...
[ Dodano: Pon Lis 28, 2011 14:38 ]
mimo wielu problemów opoźnień np. z upchaniem sprezarki, dobieraniem uszczelek, wezyków, przebianiem splywu itd... wszystko sie udało od weekendu docieranie i sprawdzanie czy nic nie cieknie i działa zgodnie z załozeniami mam nadzieje w grudniu wystroic zobaczymy ile to warte
mimo wielu problemów opoźnień np. z upchaniem sprezarki, dobieraniem uszczelek, wezyków, przebianiem splywu itd... wszystko sie udało od weekendu docieranie i sprawdzanie czy nic nie cieknie i działa zgodnie z załozeniami mam nadzieje w grudniu wystroic zobaczymy ile to warte
czekam na dalsze efekty ile KM i Nm i jak to wytrzymuje sprzęgło i skrzynia
no i oczywiście filmiki i foto
bo tego dość mało w temacie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum