Forum Klubu ROVERki.pl :: Karim - 620Si
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Karim - 620Si
Autor Wiadomość
Karim 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 54
Skąd: Żagań

Rover 25

Wysłany: Czw Lut 23, 2012 18:33   Karim - 620Si

Cześć. Nazywam się Dawid, lecz mówią na mnie Karim. Od Niedawna posiadam Roverka 620 Si odkupionego w okazyjnej cenie od Taty, więc wiem o nim wszystko z okresu 4 lat. Kolor roverka to grafit, kolor mi pasuje lecz strasznie widać na nim kurz i inne zabrudzenia.
Co do planów wszystko wyjdzie spontanicznie. Będe starał się na bieżąco aktualizować temat o roverku dodając zdjęcia jak i opisy z modyfikacji czy napraw. Otwarty jestem na pomysły co do modyfikacji roverka.

Model: 620 Si
Rok prod.:1996
Silnik: 2.0 Si 131 KM
Kolor:Grafit

Wyposażenie:

2x Poduszka powietrzna
Klimatyzacja
ABS
Immo
Alarm
Wspomaganie i regulacja kierownicy
Centralny zamek
4x tarcze hamulcowe
4x elektryczne szyby
Podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka.
Originalne alufelgi.

Roverek w Szwajcarii








07.03.2012

Carbon zamiast drewna. Boczki doczekają się też czarnej alcantary i czarnego obicia maskownic głośników



15.03.2012

Oklejone carbonem zegarek, panel od nawiewów, ramka radia, schowek pod radiem, klapka od popielniczki i ramka przy biegach, jak dla mnie super to wyglad.



Musze przyznać ze ten carbon ma za słaby klej i przy krzywej powierzchni puszcza po tygodniu tam gdzie bym mocny naciąg.

25.03.2012

Mała sesyjka:











19.04.2012

-Zmiana podswietlenia licznikow na biale.
-Carbon na blacie od licznikow,
-Biale oswietlenie schowka,
-Wyczyszczone nawiewy nog pasazerow z tylu
-Zdjete pokrowce z siedzen

23.04.2012

Foto Blatu, wieczorkiem z białym podświetleniem super wyglada


Żeberka w czarnym macie, mam mieszane uczucia, podoba mi sie, ale i wydaje mi sie ze go postarzyło, ech.



i wlepka z sobotniego zlotu.

Ostatnio zmieniony przez Karim Pon Kwi 23, 2012 10:56, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 23, 2012 18:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lut 23, 2012 21:13   

Witamy serdecznie, zapodaj jakieś zdjęcia koniecznie

Karim napisał/a:
jednak JDM to nie szmelcwagon
No z JDM to on raczej ma niewiele wspólnego :mrgreen:
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Karim 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 54
Skąd: Żagań

Rover 25

Wysłany: Pią Lut 24, 2012 12:25   

polowa hondy accord wiec jednak ma:D
_________________
Był 620Si 96' 131KM+LPG -> Jest R25 01' 103KM
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lut 24, 2012 13:09   

Karim napisał/a:
polowa hondy accord wiec jednak ma:D
a czy kazda honda jest JDM? :wink:
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Karim 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 54
Skąd: Żagań

Rover 25

Wysłany: Pią Lut 24, 2012 18:19   

dla mnie jest. Problem? bo widze ze szukasz dziury w calym. 3maj sie cieplo
_________________
Był 620Si 96' 131KM+LPG -> Jest R25 01' 103KM
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lut 24, 2012 19:16   

dobra juz dobra, wrzucaj foty
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Karim 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 54
Skąd: Żagań

Rover 25

Wysłany: Nie Lut 26, 2012 16:14   

Tak jak obiecalem zdjecia dorzucone w glowny post, po powrocie do Polski trzeba bd wyrzucic listwy dzwi, wypolerowac lakier wymienic maske:D
_________________
Był 620Si 96' 131KM+LPG -> Jest R25 01' 103KM
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 12, 2012 15:46   

Karim, a z maską co masz nie tak? Bo na fotkach nie widzę jakiś uszkodzeń ?
A co do Roverka to całkiem fajny. Zarzuć jakąś fotę od środka ;]
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Karim 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 54
Skąd: Żagań

Rover 25

Wysłany: Wto Mar 13, 2012 15:06   

Rdza okrutna przy grilu, tylko zamaskowana jest spacjalna pasta pod kolor auta wypelniajaca ubytki itd, to nie widac ale jak sie kucnie to widac co go boli.
Tu Fotka dzwii zrobionych niedawno, do tego zamiast tego materialu bd czarna alcantara i musze jakies firankowe czarne sukno znalesc zeby maskownice glosnikow zrobic tez.

 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Mar 13, 2012 19:31   

Hehe. Cabron na listwie ;] . Ja myślałem aby to obkleić te listwy w tytan bo mam jasny środek ale odpuściłem na chwile. Jak wiesz mam ważniejsze sprawy do zrobienia..
Ale najbardziej zazdroszczę wam tych poliftowych uchwytów na butelki w drzwiach bo mnie strzela jak muszę gdzieś do tyłu butelke dawać albo coś jak jade z pasażerem :???:
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Karim 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 54
Skąd: Żagań

Rover 25

Wysłany: Wto Mar 13, 2012 22:16   

Ja nie mam tych uchwytow niestety:D ale to nie problem:D wiem wiem to sa sprawy kosmetyczne i malo wazne:D No wiem narazie musisz ogarnac blache, ja tak samo chodz w mniejszym stopniu, ale ogarnie sie wszystko :D
_________________
Był 620Si 96' 131KM+LPG -> Jest R25 01' 103KM
 
 
 
pino1309 




Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 30
Skąd: Den Haag



Wysłany: Sro Mar 14, 2012 00:52   

Karim napisał/a:
I mam pytanie dla osób znających temat, sprawdziłem vin i tam pisze ze silnik jest wzmocniony co przez to mam rozumieć?


Przypuszczam, że masz ten sam model co ja - 620 Si więc silnik jest wzmocniony..
Si to skrót od Sport Injected a więc na moje rozumowanie coś ze sportowym wtryskiem, ale poprawcie mnie jeśli źle mówię, bo ręki nie oddam :D

POZDRAWIAM !
 
 
Karim 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 54
Skąd: Żagań

Rover 25

Wysłany: Sro Mar 14, 2012 08:21   

No to by wyjasnialo ten "wzmocniony silnik" :D i bardzo fajnie sie wymawia mam sportowy wtrysk :D
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Mar 14, 2012 10:38   

Już 5 razy ludziom tłumaczyłem co i jak się różni miedzy i a Si. Jak ktoś chce niech sobie wklepie w google.pl: różnice pomiedzy F20z1 a F20z2 i będzie wiedział czym się silniki różnią i co to oznacza w praktyce tak na prawdę a nie domowe rozkminy. Pzdr.

F20z1 = 620Si 131kM
F20z2 = 620i 115kM
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Mar 14, 2012 10:57   

pino1309 napisał/a:
Si to skrót od Sport Injected a więc na moje rozumowanie coś ze sportowym wtryskiem, ale poprawcie mnie jeśli źle mówię, bo ręki nie oddam
Jakie sportowe wtryski, wtryskiwacze masz takie same jak f18A3 i f20z2 a róznica z tego co wiem jest w ECU w przypadku porownania do f20z2 oraz w pojemności i ECU do F18A3. poczytajcie strone klubowa tam jest wyczerpana kwestia nazewnictwa
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Mar 14, 2012 11:50   

Ogólnie chodzi o zmiany: Inna głowica, komputer i wydech na korzyść f20z1.
Są też inne zmiany ale na tyle zasadniczo małe, że nie robią różnicy także Si to jest bardziej oznaczenie typowo nadane tylko po to aby odróżnić modele ze słabszą jednostką z2 i mocniejsza z1
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Karim 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 54
Skąd: Żagań

Rover 25

Wysłany: Sro Mar 14, 2012 12:02   

spoko bez spiny panowie:D
 
 
 
pino1309 




Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 30
Skąd: Den Haag



Wysłany: Sro Mar 14, 2012 12:32   

Napisałem poprawcie mnie, bo mogę się mylić :) Dziękuję za przybliżenie tematu ! :D
Mi jednak bardziej podoba się "sportowy wtrysk" :D
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Mar 14, 2012 14:03   

f20z2 mimo iż miał moc mniejszą niz f20z1 to spalał dużo wiecej paliwa
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
TrAViShOn 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 349
Skąd: 3MiA100



Wysłany: Sro Mar 14, 2012 17:54   

O tym silniku słyszałem, że jeździ jak 1.8 a pali jak 2.3... :wink:
_________________
'Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.' Lew Tołstoj
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink