Forum Klubu ROVERki.pl :: [R216 GTi] B18C4 w Roverze? Czy soft turbo?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R216 GTi] B18C4 w Roverze? Czy soft turbo?
Autor Wiadomość
xbialyx5 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 37



Wysłany: Czw Lut 21, 2013 16:45   

Tylko ciekawe ile by za montaż ode mnie wzięli. I kto by się w okolicy chciał tego podjąć ;) bo sam nie ogarne tego.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 21, 2013 16:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Lut 21, 2013 17:53   

Teraz pytanie nie lepiej sprzedac kanciaka i kupic coupete ti prawdopodobnie wyjdzie na to samo lub tanieji nie bedzie niespodzianek ze nagle cos odpadnie lub zagotuje
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
xbialyx5 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 37



Wysłany: Czw Lut 21, 2013 18:22   

Lepiej byłoby jak coś to już kupić coupe z tym silnikiem, na pewno byłoby bezpieczniej :D Ale przywiazałem się z kolei do niego ;)

[ Dodano: Czw Lut 21, 2013 18:22 ]
Może po zimie poszukam 820 Turbo w dobrym stanie. Taka opcja będzie najwygodniejsza-najprzestronniejsza-najbezpieczniejsza :D
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Pią Lut 22, 2013 00:41   

Ja bym się nie pakował w hondowskie b18c6 mając roverovskie 2.0T Sam swap b18c6 to koszt od 8tyś zł + łapy silnika + półosie + elektryka + wsadzenie tego to licz spokojnie 2tyś. Silnik jest świetny ale ciężko kupić sztukę w dobrym stanie + koszta całości zabijają. Dużo prościej swapować 2.0T z R820 jak piszesz :wink:
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3646
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Lut 22, 2013 01:57   

bastek napisał/a:
Dużo prościej swapować 2.0T z R820 jak piszesz


tyle że kolega nie chce swapowac z 820, tylko nią jeździć :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Pią Lut 22, 2013 01:58   

AndrewS napisał/a:
bastek napisał/a:
Dużo prościej swapować 2.0T z R820 jak piszesz


tyle że kolega nie chce swapowac z 820, tylko nią jeździć :mrgreen:


No tak, ciężki dzień miałem :mrgreen:
 
 
xbialyx5 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 37



Wysłany: Pią Lut 22, 2013 06:13   

Patrzyłem że łatwiej kupić 800 niż 200 w dobrym stanie ;) a 2.0T chyba nie jest jakiś bardzo paliwo żerny przy normalnej jeździe?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 11:07
dobryziom
Brak nowych postów MG ZR 160 turbo kit
zbrojak Tuning mechaniczny 69 Pon Wrz 29, 2008 10:13
kamil_luczak
Brak nowych postów E turbo
Jak, gdzie, za ile?
KRYS Tuning mechaniczny 4 Sro Gru 12, 2007 09:52
zbrojak
Brak nowych postów [R 45 1.8] Turbo od R 75 1.8T ??
RembelKing Tuning mechaniczny 22 Sob Paź 23, 2010 01:44
desperado67
Brak nowych postów MG ZR 200 TURBO
skorpion Tuning mechaniczny 82 Pon Sie 22, 2016 20:59
skorpion



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink