Firq powiem tyle do siebie bralem swap na 282 tarcze niestety QH wentylowane tylko i niestety przy mojej jezdzie w pierwszy dzien spalilem klocuszki i w sumie tarcze tez troche miala piekny sino czerwony kolor i brak hamulca wiec lepiej moze zamiast w 2 tloczkowe to w tarcze nacinane i nawiercane ale to zalezy od stylu jazdy u mnie po rozgrzaniu silnik nie schodzi ponizej 2500obr
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 23, 2013 06:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tarcze będą nacinane i nawiercane u mnie
tuners, wentylowana tarcze spaliłeś świeciła się na czerwono bo jak nie to mowy nie ma o spaleniu ja u mnie serie kiedyś tak zagrzałem że tarcze się świeciły zaciski się świeciły zapalił się ten zestaw i przez chwile płoneły zaciski z tarczami Fele mi troche odymiło ale lakier nie zszedł I to jest spalenie hamulców
Klocki chyba ebc tarcze byly czerwone /fiolet i sie dymil zacisk/klocek a smrod trzymal sie w garazu przez dlugi czas ale akurat zlozylo sie ze zamontowalem w tym samym czasie ic i sprawdzalem szczelnosc ukladu i chlodzenie 180-0 i tak po kilkanascie razy (niestety te autostrady w niemczech strasznie duzo swiatel maja )
Ogolnie jak ktos jezdzi normalnie to i taki zestaw mu wystarczy gdyz kozik ma identyczny zestaw i dopiero ostatnio dotarly sie
Markzo wejda takie tarcze pod ten zacisk? A co z klockami?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dałbym sobie spokój z czymś większym niż 282mm. Do takiej wagi auta jaką ma ZR/ZS na codzień nie ma sensu wrzucać jakiejś potężnej tarczy. Do tego klocek nie będzie dobrze ogarniał tego rozmiaru i potrzebne będą adaptery.
Za tą kasę lepiej dorwać lepszą tarczę i klocek.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Ale pytanie czysto teoretyczne czy pod zacisk zr160 zs 180 wejdzie tarcza 314 ew 304 mm i z czego?
nie wejdzie musiałbys dac adapter i przesuwać zacisk...
Co do palenia tarcz klocków zdecydowanie kwestia dziadowskiego klocka... znam 20 osob ktore maja tarcze QH w civach i zadnego przypadku przypalenia lub pogiecia tarczy. Z czego dwie osoby upalaja na nich wylacznie tor ulez/poznan. Do tej wagi ten zestaw zupelnie wystarcza mam u siebie taki na zacisku legeneda i klocku HPS i swiat i ludzie predzej opona sie uslizgnie niz hebel.
to raczej wina klocka... ja mam QH i mintexa i bardzo sobie chwale, z 220 ładnie mnie wychamowały, dobrze pracują nie piszczą, spoko
Markzo, Tuners jeździ nieco inaczej niż my my testując auto jeździmy spokojniej niż on
ja mam tarcze QH i klocek gówniany RH coś mi zaczęło szarpać pedałem przy hamowaniu ale może to przez leżakowanie auta bo ostatnio była przerwa 2 tygodnie od jazdy
ja mam tarcze QH i klocek gówniany RH coś mi zaczęło szarpać pedałem przy hamowaniu ale może to przez leżakowanie auta bo ostatnio była przerwa 2 tygodnie od jazdy
może podrdzewiała tarcza i w miejscu gdzie był klocek ciut się uzbierało rdzy. Jednak to kilka hamowań i powinno się wyrównać.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie mogłem znaleźć informacji albo przeoczyłem
Mam dwa pytania czy z taka felgą rozmiar: 7x15 ET-37
4x100 15"
będą problemy z montażem kompletnych zacisków i tarcz 282 mm z MG ZR
i drugie pytanie czy/lub czym różni się sama zwrotnica w MG ZR 160 od tej stosowanej w R25 iDT??
Nie mogłem znaleźć informacji albo przeoczyłem
Mam dwa pytania czy z taka felgą rozmiar: 7x15 ET-37
4x100 15"
Na pewno było napisane ale powtórzę.
Nie każda felga 15' wejdzie pod zacisk 282mm. Jest to kwestia bardzo indywidualna i samymi danymi nie da się stwierdzić czy dana felga wejdzie gdyż ma tu znaczenie układ ramion wewnątrz felgi. Bez przymierzenia nikt nie jest w stanie pomóc.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
to raczej wina klocka... ja mam QH i mintexa i bardzo sobie chwale, z 220 ładnie mnie wychamowały, dobrze pracują nie piszczą, spoko
Tarcza QH, razem z nią na przodzie klocek TRW i jest GIT.
Natomiast klocki mintex odradzam.
Na przodzie nawet połowa hamulców nie zeszła i równo zużyte, gdzie w tym czasie z tyłu całe klocki Mintex się zużyły na ori tarczy. Co gorsza tej tarczy prawie nie brały. Przez to tarcza miejscami napuchła od rdzy. Jeden klocek zaczął też się ukruszać.
Nawet patrząc na nie jak są wykonane w porównani do TRW to te mintexy to lipa.
Polecam TRW i tarcze QH - to wytrzymują bardzo duże obciążenia i na długo starcza.
Ja zdazylem przerobic pare zetsawow klockow i tarcz w ZSach i ZRach.... byl mintex, trw, QH... Z TRW najspokojniej, bo nic nie piszczy nic sie nie dzieje, tylko dosc szybko klocki mi sie koncza Mam biale felgi to ladnie widac jak klocek pyli. W ZS-ie po okolo 45 tys tarcze maja mocne zuzycie, na wiosne pewnie przyjda juz nowe... sam nie wiem jakie O_o Pewnie zaryzykuje cos nowego moze mikoda?
Szczerze, to te 282 wcale nie daja dobrego hamowania, na pewno lepiej niz na mniejszej, tu kazdy poczuje na plus ale do dobrego hamowania im daleko Lepiej, nie znaczy dobrze Najwiekszy zysk jaki poczulem, to kable w oplocie, bo pedal szybciej i mocniej reaguje.
Jezeli mialbym ZS-a mocniej ujezdzac mocno zastanawialbym sie nad zmiana pompy i tarcz, np na 2-4 tloczkowe... kosztem nawet 16 czy 17 na zime W mojej subiektywnej ocenie hamulec jest co najwyzej poprawny/dobry. Zdazalo mi sie je zagotowac na upalaniu. Choc to zdaza sie rzadko... niestety ostatnio malo na upalania latam.
Mam porownanie z innymi autami i ... rozmiar tarczy w alfie 159SW jtd z tylu to 278 o ile dobrze pamietam waga tylko o jakies 100-150 kg wiecej.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ja u siebie miałem mintexa, zużyły się więc zmieniłem. Ale do samego końca hamulec był bdb - tarcze zużyte równo, bez jakiś ekscesów. Klocki to samo - równo zjechane wszystkie 4 sztuki. Hamowało to wg mnie całkiem spoko, gdyby nie to, że mintexów nie mogłem dostać "na już" na pewno bym je założył ponownie. Na szybko dostałem Textary i sobie również chwalę, działają również z tarczami QH. Dla mnie jest ok
maniaq napisał/a:
Szczerze, to te 282 wcale nie daja dobrego hamowania, na pewno lepiej niz na mniejszej, tu kazdy poczuje na plus ale do dobrego hamowania im daleko Lepiej, nie znaczy dobrze Najwiekszy zysk jaki poczulem, to kable w oplocie, bo pedal szybciej i mocniej reaguje.
Jezeli mialbym ZS-a mocniej ujezdzac mocno zastanawialbym sie nad zmiana pompy i tarcz, np na 2-4 tloczkowe... kosztem nawet 16 czy 17 na zime W mojej subiektywnej ocenie hamulec jest co najwyzej poprawny/dobry. Zdazalo mi sie je zagotowac na upalaniu. Choc to zdaza sie rzadko... niestety ostatnio malo na upalania latam.
Może inaczej, z biegiem czasu przydały by się po prostu lepsze hample na początku po przesiadce z coupe wydawało mi się, że ZS staje w miejscu heh a teraz tak jak mówisz, przydałoby się coś lepszego w zasadzie jestem zdecydowany na 4tłoczki brembo na przód + tarcza 310-320mm na przód, kwestia tego jaki zestaw dać na tył, żeby to dobrze razem hamowało pewnie jak dołożę koksu do pieca to i hample już będą koniecznością.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Odchodząc lekko od tematu. Rover 800, waga większa niż w R400/ZS. Hamulce seria (zaciski i klocki takie jak w ZR/ZS), tarcze przód 262mm, tył 260mm. Hamuje to lepiej ze względu na rozłożenie masy no i siły hamowania. Tył hamuje w porównaniu do R400 dużo mocniej.
Jakbym miał w tym momencie szukać poprawy w hamowaniu tej budy to rozkminiałbym w jaki sposób następuje korekcja siły hamowania.
U mnie zawsze był większy problem z blokowaniem kół niż samą siłą hamowania. Nawet na semi slicku który bardzo dobrze trzymał.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Odchodząc lekko od tematu. Rover 800, waga większa niż w R400/ZS. Hamulce seria (zaciski i klocki takie jak w ZR/ZS), tarcze przód 262mm, tył 260mm. Hamuje to lepiej ze względu na rozłożenie masy no i siły hamowania. Tył hamuje w porównaniu do R400 dużo mocniej.
Jakbym miał w tym momencie szukać poprawy w hamowaniu tej budy to rozkminiałbym w jaki sposób następuje korekcja siły hamowania.
U mnie zawsze był większy problem z blokowaniem kół niż samą siłą hamowania. Nawet na semi slicku który bardzo dobrze trzymał.
ZS ma ABS z EBD (jeśli dobrze pamiętam) który jakoś rozdziela siłę hamowania podobno, nie wiem czy to prawda...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum