Dobra już wiem co trzeba.
Potrzeba sprzęgła wraz z zamachem do PG1. Następnie trzeba też rozrusznik, i półosie.
Nie jestem pewien co do cięgna skrzyni biegów oraz poduszki skrzyni biegów. Tutaj powinni wypowiedzieć się ci którzy robili swapa od 1.1 do 1.6 na 1.8 albo 2.0d albo 2.0T16
Jeśli PG1 to to samo co siedzi w r620ti to nie wiem czy to dobry pomysł wyło to i padały łożyska, poza torsenem mie widzę żadnych plusów.
Na razie nie przewiduje wymiany skrzyni, jak padnie to pewnie wleci ponownie taka sama.
Obecnie żeby zmieścić się w budżecie muszę kupić MBC za max 58zł ale za to świnka jest już w cenie, czego nie zakładałem na początku.
Niestety turbina sama nie przestała cieknąć więc musze wymienić ten oring, plastikowa osłona wentylatora nie wytrzymała próby temperatury.
Fabryczny komp roverowy radzi sobie wzorowo z doładowaniem (oczywiście nie pisze tego w kwestii AFR bo tego nie wiem), odpala normalnie, wkręca się i pracuje bez żadnych problemów. Nie ma żadnych szarpnięć, przymuleń ani innych dziwnych zachowń. Moim zdaniem jeśli egt byłoby w normie to spokojnie obyłoby się bez strojenia.
_________________ "Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
Fabryczny komp roverowy radzi sobie wzorowo z doładowaniem (oczywiście nie pisze tego w kwestii AFR bo tego nie wiem), odpala normalnie, wkręca się i pracuje bez żadnych problemów. Nie ma żadnych szarpnięć, przymuleń ani innych dziwnych zachowń. Moim zdaniem jeśli egt byłoby w normie to spokojnie obyłoby się bez strojenia.
Tylko właśnie ciekawe jakie doładowanie toleruje ten komp bo mi na 0,4-0,5b w kompie z 2.0Si nie szło jechać więcej niż 3k obr. No chyba że na podciśnieniu cały czas ale to już nie jazda.
Dobrze by było właśnie poznać te podstawowe parametry by dowiedzieć się czy coś nie spłynie lada chwila lub się rozleci. Auto musiało normalnie odpalać, trzymać obroty bo to wszystko dzieje się na podciśnieniu.
Weź nagraj jakiś filmik, nawet sandałem jak to w tym momencie jedzie.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Przyjrzałem się nieco 1.8T w R75 tam wszystkie węże wchodzące do kolektora ssącego mają zaworki zwrotne więc wydaje mi się, że przydało by się je pozakładać.
Nawet wąż łączący pokrywę głowicy z kolektorem ssącym ma swój zawór zwrotny.
No ten map sensor ma oznaczenie MHK101040, a powyżej tego numeru jest na nim napis TURBO i występuje tylko w 75T i ZTT także domniemam że czym się różni skoro we wszystkich innych wersjach jest MHK100820.
różni się zapewne zakresem pracy - nadciśnienie. Do tego w komputerze też na pewno jest napisana mapa do pracy w nadciśnieniu ( przy doładowaniu). Pytanie jak u kolegi to zareaguje, bo dał większe wtryski więc komputer jeśli nie wejdzie w tryb awaryjny to powinien podlać ile się da...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
W przypadku kompa 1.8 a 1.8 turbo różnica jest w środku, o ile dobrze pamiętam w tubro są 2 scalaki więcej. Jeżeli chcecie to pstryknę fotki bebechów obydwu komputerków.
Moje 1.8 na kompie od turbo jechało tylko do 3kprm i to przy delikatnym operowaniu gazem bo trochę za mocno i ała prawie urywało głowę, znaczy się silnik przestawał ciągnąć.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Ja sugeruję sprawdzić szczelność całego układu, wyjdzie gdzie mogą być potrzebne zaworki, można też zasugerować się np. tym jak jest w 2.0Si a jak w 2.0Ti lub 1.8 NA i 1.8 Turbo.
Zapewne będą to pochłaniacz oparów paliwa, serwo.
U mnie ostatnio wyszło sporo ciekawych rzeczy przy sprawdzeniu szczelności.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Ja sugeruję sprawdzić szczelność całego układu, wyjdzie gdzie mogą być potrzebne zaworki, można też zasugerować się np. tym jak jest w 2.0Si a jak w 2.0Ti lub 1.8 NA i 1.8 Turbo.
Zapewne będą to pochłaniacz oparów paliwa, serwo.
U mnie ostatnio wyszło sporo ciekawych rzeczy przy sprawdzeniu szczelności.
Z tymi przewodami to chyba macie racje, wydaje mi sie ze juz wiem czeku turbina puszcza olej. Jak cicnienie oleju idzie na wejscie , a a turbina dmucha do kolektora i przez odme do skrzyni korbowej to wpycha olej przez splyw do turbiny. Silą żeczy splyw nie dzialal tak jak powinien, a cisnienie w turbinie wywalalo olej kazda mozliwa dziura... To by tez wyjasnialo czemu nowa uszczepka misy puszcza olej...
Im dalej ide tym mam wrazenie ze mniej wiem...
_________________ "Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
powinieś mieć zaworki na:
-serwie,
-pochłaniaczu par paliwa,
-odma pokrywy zaworów (w 2,0t fabrycznie są 2 wyjscia, pierwsze ma zaworek i jest wpięte w dolot, a drugie bez zaworka przed turbo, domyślam się, że ten zaworek ma na celu blokowanie powietrza z kolektora przed ładowaniem się w pokrywę. Też bym Ci coś takiego polecał )
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
powinieś mieć zaworki na:
-serwie,
-pochłaniaczu par paliwa,
-odma pokrywy zaworów (w 2,0t fabrycznie są 2 wyjscia, pierwsze ma zaworek i jest wpięte w dolot, a drugie bez zaworka przed turbo, domyślam się, że ten zaworek ma na celu blokowanie powietrza z kolektora przed ładowaniem się w pokrywę. Też bym Ci coś takiego polecał )
w 1,8T jest zaworek tak jak u nas a w n/a go nie ma. Tutaj musisz coś kupić i wpiac się w ten zygzakowaty przewód tak aby ciśnienie z kolektora nie leciało pod pokrywę. U siebie to sprawdziłem w ostatnich dniach.
Działaj działaj bo to są pierdoly a samochod ewidentnie lepiej jedzie i turbo szybciej wstaje na szczelnym dolocie.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum