Nowa konstrukcja pod niszowy model których ilość jest tak mała?
Co do zmieszczenia rwd pozdrowienia dla gościa który upchnął 2.5 diesla z range rovera i pełny napęd na 4 łapy do Mg Zr
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
to poogolądajcie zdjęcia V8 w ZT/75, zwłaszcza skrzyni biegów to dwa zupełnie różnie samochody
Dalej się zastanawiam, czemu nie zrobić profi tuningu - turbo, fmic, strojenie? Swap do 75 też będzie utrudniony z racji elektroniki, to nie ZS czy ZR, gdzie łączysz 20 czy 30 kabli i wszystko gra. Tutaj jest masa osprzetu, pierdółek, które działają i umilają podróżowanie. Szkoda byłoby się tego pozbawiać po swapie. Zresztą swapować taki szit jak 2,0tdi? przecież to na prawde dupiaty motor. Jak już to lepiej 1,9 ale to dalej sztuka dla sztuki, nie zyskujesz za dużo... jakbyś to chciał włożyć np VR6+T czy 2JZ, no dobra, nawet V8 czy V12 z Jaga, to spoko bo na prawde to będzie COŚ. Zdecydowanie zrobiłbym dobry tuning i cieszył sie dobrym seryjnym autem.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Przede wszystkim dlaczego chcesz swapować silnik ? Bo jeśli np. masz zdrową jednostke i swap ma być tylko dla mocy to powiem Ci, że lepiej pomodzić ten silnik... Dobry wydech (przelot na tłumikach) + dobry dolot tzn większy IC + chip i jakieś tam pierdoły i da Ci to już fajną moc i charakterystyke. Modów można zrobić więcej a moc z każdym jak to w dieslu bedzie sie pojawiać.
Moi dobrzy znajomi z Głogowa zajmują się Vagami typu SWAP cordoby na R36 z DSG.. Dużego Fiata.. Wszystkie.. W jeden dzień z TDi robią Ci Vr6 w Pasku B4..
(Może kojarzysz VW Golf IV R36 Kumana i Seata jego brata).. Wczesniej śmigali pomodzoną Borą tzw. 101+ czyt. ~200kM i z tych silników raczej więcej niż 200 koni nie wyciągniesz a chłopaki raczej ustawiają normy tuningu Vagów w Polsce.. 2.0TDi lipny silnik a 1.9TDi bez kucizny zatrzymasz się na 220?kM i potem silnik ma problemy.. Według mnie odpuść i zrób swojego naprawdę kozacko.
Tu masz adres do nich --> chłopaki swapuja nie tylko Vagi a jak chcesz TDi to Ci opwiedzą jaki koszt wepchania tego do 75 będzie..
no dobra skoro mowisz zebym pogrzebał w nim to bym musiał zrobic przeglad całkowity serca i zobaczył co do wymiany i wgl bo tak po ogledzinach zewnętrznych tego nie stwierdze a tak wgl skąd moge wiedziec ile ten model silnika wytrzyma moze 200hp moze mniej moze troszkę więcej sam tego nie wiem bo moze wyjsc na to ze powiedzmy podniose do 230 km a za 1 tydz mi sie rozsypie bo jednostka tego nie wytrzyma:) czytałem na roznych forach o tym silniku 2.0cdt przed swapem na inny i tylko pisza o chipie nic wiecej:)
A tak wgl sorry ze teraz pisze ale miałem długi powrót sylwestrowy
i tak jakos dopiero teraz zajrzałem na forum
No właśnie problem w tym, że nie wiem ile ori silnik wytrzyma..
musiałbyś się dowiedzieć czy ten silnik jest na gratach BMW. Jeśli tak to spokojnie można go modzić typu IC, większe wtryski, Chip, zmiana doładowania, przelot i inne pierdoły bo silniki BMW są trwałe na tuning.. A jak mało ma to raczej wspólnego z BMW to przemyśl czy koszt swapu/uzyskany efekt Ci się opłaca. Jeśli tak to np. na Vagowskie TDi dzwoń do Genowefa garage. Chłopaki powiedzą Ci jaka jest cena u nich za swap i będziesz wiedział czy dalej chcesz swapować
ale chodzi mi o podzespoły.. np. korbowód, tłoki itd... Jeśli są to np. takie same jak w N47 to śmiało możesz modzić bo silniki BMW są całkiem wytrzymałe i podatne na tuning
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Nie Sty 05, 2014 17:44
Z naszego silnika 160km to można max wypluć, bynajmniej tyle max kręcą angole. Podobno więcej pompa nie udźwignie i turbo. Markowi przy dość mocnej mapie spaliło łącznik elastyczny. Ja u siebie obecnie mam coś koło 145 kucyków. Na wiosnę może FMIC wcisnę. Nad turbo na razie nie myślę. Przed zabiegiem cały silnik zostanie wyciągnięty i wszystkie węże do wymiany aby wyeliminować jakieś przedmuchy itp .
czemu 110 km?:) ja chce 150km:)
znaczy silnik juz mam:D tylko ze teraz chce go dac na calkowity przeglad co jest uszkodzone co wymienic
zeby pozniej nie plakac po wsadzeniu i podniesieniu hp ze mi glowica poszla albo tłoki;p
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sro Sty 08, 2014 19:53
bo 110 to moim zdaniem jeden z ostatnich naprawde dobrych klekotów,dobrych czytaj bezawaryjnych i wytrzymałych,a co do mocy 110 można do 150 wkręcić bez większych kosztów
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
No ale ARL też się bardzo dobrze trzyma.. (jeśli masz 1.9TDi)
Seryjne 150 koni które można zrobić bezpiecznie na 230... a AFN (110kM) jego górna granica to około 180kM i potem tylko problemy także bezpieczne to takie 150 - 160kM.. Kumpel ma właśnie 110 z cipką na 140kM ale leci dym z wydechu... O ile w B5 nikomu to nie przeszkadza to R75 nie pasuje aby odjeżdżając spod świateł zostawić zasłone dymną ..
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Czw Sty 09, 2014 10:28
dokładnie nie przystoi walić dymem jak lokomotywa,tylko że jeszcze trzeba szukać silnika montowanego w poprzek dla ułatwienia sprawy czyli b5 odpada a4 i a6 też, mi odpowiada np takie odejście jak ma octavia 1 (AHF z wolną skrzynią)prędkość max ze 170 ale z początku to idzie jakby auto z połowe mniej ważyło
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
no tak ale dobry tuner to moze ogarnac db ustawionym programem i juz nie bedzie dymic:):D
a tak i wgl bedzie lepiej:) ale dobra regeneracja 150hp i tuning plus skrzynia 6 ktora jest i latasz
pchanie sie w takie koszta dla mocy 150km, ktora nie czarujmy sie, nie robi dzis szału to troche bezsens moim zdaniem zdecydowanie wolalbym motac oem motor
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum