Komp to wiadoma rzecz natomiast immo jest już wycięty
Immo masz wyciete ze swego kompa. Kupując komp który pasi z 1.8 będzie miał immo.
Skrzynie można swoja zostawić. Przekładkarz kolo zamachowe razem ze sprzęgłem i gra muzyka, tylko ile taka skrzynia pożyje jak ona ledwo wytrzymuje silniki 1.4.
Druga sprawa. Już do motorów 1.6 montowali inne poduchy bardziej odporne na wstrząsy.
Jak to 1.8 będzie sprawowało się na poduchach od 1.4 tego nie wiem.
Aha i jeszcze jedno. Wiązka silnika jest taka sama.
Gdyby to był R25 z komputerem MEMS3 to wystarczyłby Remap przy użyciu Galletto.
W R200 tego nie zrobisz komputer trzeba wymienić i tak jak napisał leszczu
immo musisz wyciąć w nowym komputerze.
Fabrycznie były inne skrzynie.
Ja zastanawiam się czy całości z Land Rovera nie przełożyć razem ze skrzynią, mocowania wyglądają podobnie, co do półosi to musze się jeszcze zorientować.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Sty 26, 2014 20:43
Oj fredki były chyba tylko 4x4. Do skrzyni PG1 domontowana była przekładnia kątowa IRD ale da się ją zdemontować. Nie wiem tylko czy po zdemontowaniu przekładni da się tam zamontować standardowy uszczelniacz półosi. Myślę że łatwiej było by poszukać skrzyni od np R45 1.8 i ją zamontować. Przełożenia w fredku też bardziej dostosowane do SUV-a niż zwykłej osobówki
Freel fabrycznie nie powstał ani jeden bez napędu 4x4. Wszystkie mają napęd tak skonstruowany że około 80% mocy na przednie i 20% na tył jak się ślizgnie to spina 50%/50%.
Skrzynia nie pasuje do Rovera bo napęd na koła wychodzi ze skrzyni kątowej IRD a nie ze skrzyni biegów. Pasuje skrzynia z rover 1.8 bez problemu. Aha poza tym przełożenia w skrzyni Freela średnio się nadają do osobówki.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Jakies pół roku temu szukałem Freelandera dla ojca i ponad połowa na allegro nie miała 4x4.
Czyli wszystkie miały wypięty wał? To aż tak sie ten tylny napęd pi****oli, że każdy wał odpina?
Skrzynia będzie pasować bo ten IRD wkłada się w miejsce prawej przedniej półosi. Czyli wyciągamy IRD i półosi wkładamy z Rovera. Co do przełożeń to tam siedzi S4EM.
Najlepiej to porównać prędkości na biegach do jakiegoś innego rovera tylko powiedzcie którego i jaki rozmiar kół Tam jest Final 4.2 bo drugi znaczek (cyfra to 4) czyli takie samo przełożenie główne jak w 220ti czy ZR. Porównując do skrzyni z Tomcata to na 5 biegu trzeba prędkość przy danych obrotach pomnożyć razy 1,17 żeby uzyskać prędkość ze skrzyni freelandera (czyli wychodzi na to że skrzynia jest dłuższa)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum