Może ktoś już z sznownych roverkowiczów zdecydował się na taki krok jezeli
tak to proszę o opinie na tema zchowań motora po zamontowaniu takich
inowacji ewentualnie fotki silniczka, a także porady z prowidłowym
umiejscowieniem przypadku stożka oraz odległością jego od przepustnicy
aby nie pogorszyć mocy i elastyczności silniczka !
Pozdrawiam
--
Biniu
'98 Rover 200 1.4 16V (103KM)
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 24, 2007 15:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
piter34 Gość
Wysłany: Sro Sty 24, 2007 15:54 Re: Układ dolotowy-warto ingerować czy nie warto ??
Biniu napisał(a):
Cytat:
Witam,
Co myslicie o ingerencji w układ dolotowy wymieniając tradycyjny na np. to
poniżej Wkładka sportowa lub stożek
1. Wkałdaka sprotowa
http://www.knfilters.com/...px?Prod=33-2762
2. Stożek
http://www.knfilters.com/...px?Prod=57-0267
Może ktoś już z sznownych roverkowiczów zdecydował się na taki krok jezeli
tak to proszę o opinie na tema zchowań motora po zamontowaniu takich
inowacji ewentualnie fotki silniczka, a także porady z prowidłowym
umiejscowieniem przypadku stożka oraz odległością jego od przepustnicy
aby nie pogorszyć mocy i elastyczności silniczka !
Pozdrawiam
Jak dobrze poszukasz to znajdziesz nawet wykresy z hamowni dla Twojego silnika
(porównanie filtra seryjneg i wkładki KN).
W archiwum tego kącika jest też dużo na ten temat.
Ogólnie rzecz biorąc: nie warto.
Wysłany: Pią Sty 26, 2007 10:51 Re: Układ dolotowy-warto ingerować czy nie warto ??
mialem stozek i wywalilem w wyzszym zakresie sie troche lepiej wkrecal
ale tracil na dole. przy okazji - darlo sie nieziemsko
obecnie mam wkladke gabkowa i w polaczeniu z nowym wydechem (przelot 2 " -
metalowy kat + 2 tlumiki) i lekkich ingerencji w zaplon dziala bardzo
ladnie.
podusumujac - sama wymiana filtru (bez innych zmian) jest pozbawiona sensu
Biniu Gość
Wysłany: Pon Sty 29, 2007 08:58 Re: Układ dolotowy-warto ingerować czy nie warto ??
srbenda wrote:
Cytat:
mialem stozek i wywalilem w wyzszym zakresie sie troche lepiej wkrecal
ale tracil na dole. przy okazji - darlo sie nieziemsko
obecnie mam wkladke gabkowa i w polaczeniu z nowym wydechem (przelot 2 " -
metalowy kat + 2 tlumiki) i lekkich ingerencji w zaplon dziala bardzo
ladnie.
podusumujac - sama wymiana filtru (bez innych zmian) jest pozbawiona sensu
A możesz uchylic rąbka tajemnicy co w tym zapłonie ustawiałeś i jak??
Wydech też mam nowy znaczy ostatni tłumnik pozostał stary bo był wporządku
(zero rdzy) natomiast wymieniona była rura łącząca kata z ostatnim
tłumnikiem toteż wydech mam wporządku (tak mi się bynajmniej wydaje )
Pozdro
--
Biniu
'98 Rover 200 1.4 16V (103KM)
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
piter34 Gość
Wysłany: Wto Sty 30, 2007 09:26 Re: Układ dolotowy-warto ingerować czy nie warto ??
srbenda napisał(a):
Cytat:
mialem stozek i wywalilem w wyzszym zakresie sie troche lepiej wkrecal
ale tracil na dole. przy okazji - darlo sie nieziemsko
obecnie mam wkladke gabkowa i w polaczeniu z nowym wydechem (przelot 2 " -
metalowy kat + 2 tlumiki) i lekkich ingerencji w zaplon dziala bardzo
ladnie.
podusumujac - sama wymiana filtru (bez innych zmian) jest pozbawiona sensu
Jakiej ingerencji w zapłon?
Jakiego Ty masz ROVERka?
ja mam kompletny dolot zimnego powietrza ze zderzaka wraz ze stozkiem plus wydech przelotowy i roznica jest odczuwalna szczegolnie poprawia sie dynamika
ja mam kompletny dolot zimnego powietrza ze zderzaka wraz ze stozkiem plus wydech przelotowy i roznica jest odczuwalna szczegolnie poprawia sie dynamika
Różnicę zmierzyłeś na hamowni?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum